![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
jnieuwelaar de alwetende fitnessheld!
Volgens mij zijn er WEL veel bodybuilders die kippenborst eten, zit erg veel proteine in. Ook vis wordt veel gegeten door deze mensen. Ze eten echt niet dag in dag uit alleen biefstuk (in vlees zit trouwens ook creatine). Supplementen worden ook niet alleen door topsporters gebruikt. Niet voor niets is er een groeiende markt voor en zijn ze bij de meeste sportscholen gewoon te koop. Juist voor mensen die moeite hebben met groeien zijn dit soort dingen handig, omdat ze voor weinig moeite veel voedingsstoffen binnen krijgen en geen tonnen voedsel naar binnwen hoeven te werken. Sowieso nemen er tegenworodig niet veel mensen de tijd om rustig en voldoende te eten. |
![]() |
|
![]() |
en eiwitten is hetzelfde als creatine, alleen zitten in 1 gram (geloof ik) pure creatine neet zoveel eiwitten als in 25 kg biefstuk.
En drizzt heeft wel gelijk over supplementen, maar dan nog is het beter gewoon te eten, omdat je meer nodig hebt als alleen een koolhydratenboost (bijvoorbeeld vitamines.)
|
Als je echt wilt gaan voor het body building, dan hebben ze mij aangeraden bij de sportschool om meer kippevlees te gaan eten dan biefstuk. Biefstuk zit meestal meer vet aan, kippevlees minder. En wil je nou dik worden van spieren of vet? Van spieren, dus zeiden ze tegen mij dat het slimmer was om kippevlees te gaan eten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
fitness mb93 | 18 | 17-01-2013 06:57 | |
Studeren |
Niet weten wat ik voor opleiding wil doen Hippie :peace: | 9 | 16-12-2010 13:48 | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Vrije tijd |
Fitnessvraagie MaHo | 36 | 10-06-2005 23:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Vrije tijd |
Thuis fitness.. akumabito | 7 | 05-05-2004 00:16 |