Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 02:06
twijfelaarDH18
twijfelaarDH18 is offline
Wie veel fitnessed en geen resultaat ziet, althans degene die gespierder wil worden, eet veel boterhammen, voor een jongen van ongeveer 1.80 is dat 10 boterhammen per dag, het liefst bruine boterhammen en drink hierbij melk en na afloop van sporten drink je een eiwitshake
Oud 05-08-2002, 07:51
Verwijderd
Van al die bruine boterhammen krijg ik de schijterij (komt door dat 'verbeterd brood' )..

Oh, en van melk voel ik me geregeld misselijk.

Nog andere suggesties? *wil wel zwaarder worden*
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 09:20
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Body Builders eten ook veeeeeeel kippenvlees.
Oud 05-08-2002, 09:43
Kat
Kat is offline
Ow, heeft er ook iemand tips voor meisjes van +/- 1.68 die toch een klein beetje vet kwijt willen?
Ik eet 5 bruine boterhammen per dag, is toch ook wel genoeg? en ik hoef nie echt spieren ofzo... wel een beetje, dat ik zegmaar wat sterker word, maar niet dat je plotseling met van die bodybuilderarmen rondloopt... (jah, dat heb je nie zo snel als je 1X per week es een uurtje daar rondwandeld, maar toch...)
Oud 05-08-2002, 10:28
twijfelaarDH18
twijfelaarDH18 is offline
voor vet kwijt te raken, gewoon normaal blijven eten, maar bijvoorbeeld, geen boter op je brood en geen sauzen dat soort dingen, (veel) water drinken en veel fruit eten
Oud 05-08-2002, 19:43
the_conquer
the_conquer is offline
Okee ik zal der ook een paar tips op het vuur gooien:

1 train voor je maaltijd.

Dit werkt echt dan wordt het voetsel meteen gebruikt voor herstel (lees versterking) van je lijf

2 Goede nachtrust

Je lijf moet zich wel voldoende kunnen herstellen nadat je het hebt getraint en in je slaap gebeurd dat ook.

3 Train geen spieren waar je spierpijn of verreckt hebt. Zo vererger je het alleen maar.

4 Eet gezond.

Tja je lijf moet je toch ergens mee opbouwen dus goed en gevarieerd voetsel is toch echt een must.

5 veel water drinken

Ook heel belangrijk gaat uitdroging tegen en je lijf bestaad voor een deel uit water.

greetz the_conquer
Oud 05-08-2002, 20:58
Drizzt
Drizzt is offline
Veel proteine en koolhydraten eten... Of supplement kopen om bijv. shakes te maken. Wel eten voor je gaat trainen natuurlijk, je hebt ook tijdens het trainen voedingsstoffen en energie nodig.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 21:05
Kat
Kat is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
Okee ik zal der ook een paar tips op het vuur gooien:

1 train voor je maaltijd.
Dit werkt echt dan wordt het voetsel meteen gebruikt voor herstel (lees versterking) van je lijf

greetz the_conquer
voor welke maaltijd bedoel je? ik ga altijd 's morgens fitnessen, maar om nou zonder ontbijt op zo'n loopband te springen... liever niet, dan hou je dat lopen toch ook veel minder lang vol (lijkt mij)? mjah, misschien ook wel niet hoor, kweenie.
Oud 05-08-2002, 22:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Body Builders eten ook veeeeeeel kippenvlees.
Fout ze eten biefstuk, zitten meer eiwitten in.
Oud 05-08-2002, 22:11
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Veel proteine en koolhydraten eten... Of supplement kopen om bijv. shakes te maken. Wel eten voor je gaat trainen natuurlijk, je hebt ook tijdens het trainen voedingsstoffen en energie nodig.
Supplementen heb je alleen nodig als je je koolhydraten niet op een normale manier naar binnen kunt krijgen. Dus als je niet de tijd hebt om op heel de spijsvertering te wachten. Dat zijn alleen topsporters, dus hou het maar op gewone boterhammen, zijn gezonder en je weet tenminste wat je eet.
Oud 05-08-2002, 22:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Kat schreef:

voor welke maaltijd bedoel je? ik ga altijd 's morgens fitnessen, maar om nou zonder ontbijt op zo'n loopband te springen... liever niet, dan hou je dat lopen toch ook veel minder lang vol (lijkt mij)? mjah, misschien ook wel niet hoor, kweenie.
Dat is inderdaad niet echt goed voor je lichaam. Je verbrand zo wel vet, omdat je lichaam geen koolhydraten heeft om te verbranden, maar het blijft slecht, je hebt een nacht niks gegeten en je lichaam is toe aan voedingsstoffen. Maar fitnessen na het eten is ook af te raden, omdat je lichaam dan te druk bezig is met verteren.
Oud 06-08-2002, 08:36
Drizzt
Drizzt is offline
jnieuwelaar de alwetende fitnessheld!

Volgens mij zijn er WEL veel bodybuilders die kippenborst eten, zit erg veel proteine in. Ook vis wordt veel gegeten door deze mensen. Ze eten echt niet dag in dag uit alleen biefstuk (in vlees zit trouwens ook creatine).

Supplementen worden ook niet alleen door topsporters gebruikt. Niet voor niets is er een groeiende markt voor en zijn ze bij de meeste sportscholen gewoon te koop. Juist voor mensen die moeite hebben met groeien zijn dit soort dingen handig, omdat ze voor weinig moeite veel voedingsstoffen binnen krijgen en geen tonnen voedsel naar binnwen hoeven te werken. Sowieso nemen er tegenworodig niet veel mensen de tijd om rustig en voldoende te eten.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 08:51
Anonymous
Anonymous is offline
een quote uit Arnold - The Education Of A Bodybuilder
"The Highest quality proteins come from animal sources -- eggs, fish, poultry, meat and dairy products"
en hij vrat zelf en hele kip na zn training....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 09:08
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Fout ze eten biefstuk, zitten meer eiwitten in.
Niks fout dombo, kippenvlees zitten ook eitwitten.
Oud 06-08-2002, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Niks fout dombo, kippenvlees zitten ook eitwitten.
hij zegt meer eiwitten
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 11:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
en eiwitten is hetzelfde als creatine, alleen zitten in 1 gram (geloof ik) pure creatine neet zoveel eiwitten als in 25 kg biefstuk.

En drizzt heeft wel gelijk over supplementen, maar dan nog is het beter gewoon te eten, omdat je meer nodig hebt als alleen een koolhydratenboost (bijvoorbeeld vitamines.)
Oud 06-08-2002, 12:17
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Als je echt wilt gaan voor het body building, dan hebben ze mij aangeraden bij de sportschool om meer kippevlees te gaan eten dan biefstuk. Biefstuk zit meestal meer vet aan, kippevlees minder. En wil je nou dik worden van spieren of vet? Van spieren, dus zeiden ze tegen mij dat het slimmer was om kippevlees te gaan eten.
Oud 06-08-2002, 14:37
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
omdat je meer nodig hebt als alleen een koolhydratenboost (bijvoorbeeld vitamines.)
Vitaminesupplementen, duh!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 17:38
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Drizzt schreef:

Vitaminesupplementen, duh!!
Dan zul je veel pillen moeten slikken en zoveel geld heeft niemand ervoor over.
Oud 07-08-2002, 19:25
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
creatine en weight gainers zijn niet zo heel erg duur en dat helpt ook goed....na een half jaar al veel resultaat

Rat
Oud 07-08-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
twijfelaarDH18 schreef:
Wie veel fitnessed en geen resultaat ziet, althans degene die gespierder wil worden, eet veel boterhammen, voor een jongen van ongeveer 1.80 is dat 10 boterhammen per dag, het liefst bruine boterhammen en drink hierbij melk en na afloop van sporten drink je een eiwitshake
oh, ik ben 1.75, vreet 10 boterhammen per dag, sport me kapot (om de dag, dus ik doe weer gezond), drink geen eiwitshakes, maar wel goede avondmaaltijd, en blijf op de 62/64 kilo steken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten