![]() |
|
Verwijderd
|
Gebruik je wel eens een energy-booster?
Bijvoorbeeld drankjes als Red Bull, capsules of tabletten, andere vormen? ja Welke gebruik je en waarom? red bull of goedkope varianten of koffie Geloof je dat ze werken? Geloof je dat ze schadelijk kunnen zijn? Ze werken wel een beetje en ik weet niet of ze schadelijk kunnen zijn Waarom/wanneer heb je behoefte aan extra energie? 's ochtends als ik vroeg op moet staan voor school en 's middags als ik thuis kom en ik niet even kan/mag slapen. Ook ik heb ook een schildklieraandoening waardoor ik altijd moe ben. Waarom/wanneer gebruik je die energy-booster? 's ochtends en 'smiddags (elke dag wel een paar) Waarom zou je een energy booster NIET gebruiken? Als het bewezen heel slecht voor je is. Ik gebruik het ook niet als ik trillerig ben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: Gebruik je wel eens een energy-booster?\ Bijvoorbeeld drankjes als Red Bull, capsules of tabletten, andere vormen? Ja. Welke gebruik je en waarom? Energydrink (zowel redbull als nepmerk) en koffie. Geloof je dat ze werken? Tot op zekere hoogte. De hype met energydrink is wat raar - er zit net zoveel of minder caffeïne in dan koffie, en verder is 't gewoon veel suiker dat je energie geeft.. Geloof je dat ze schadelijk kunnen zijn? Bij overmatig gebruik. Waarom/wanneer heb je behoefte aan extra energie? Als ik 's ochtends heel vroeg op moet en niet op tijd naar bed kan. Eigenlijk alle momenten dat ik niet genoeg slaap heb gehad. Waarom/wanneer gebruik je die energy-booster? Als ik 's ochtends vroeg op moet ergens voor en geen tijd heb om koffie te zetten/drinken, dan neem ik energydrink. Koffie drink ik sowieso wel, dat drink ik ook zelden voor de 'energy'. Waarom zou je een energy booster NIET gebruiken? Als het vies is, of mijn lichaam er niet tegen kan. |
![]() |
|
Gebruik je wel eens een energy-booster? Nee.
Bijvoorbeeld drankjes als Red Bull, capsules of tabletten, andere vormen? Nee. Welke gebruik je en waarom? Ik gebruik het niet. Geloof je dat ze werken? Geloof je dat ze schadelijk kunnen zijn? Nee, beide niet. Waarom/wanneer heb je behoefte aan extra energie? Nooit. Waarom/wanneer gebruik je die energy-booster? Nooit. Waarom zou je een energy booster NIET gebruiken? Omdat ik al genoeg energie van mezelf heb. Wat is jullie mening? Alvast bedankt! Graag gedaan.
|
![]() |
Bijvoorbeeld drankjes als Red Bull, capsules of tabletten, andere vormen? Welke gebruik je en waarom? -Ja, Red Bull en Golden Power. om me iets fitter te voelen, meer energie ergens voor hebben, en van moeheid af te komen. Geloof je dat ze werken? Geloof je dat ze schadelijk kunnen zijn? -Even wel, toen ik begon met het drinken, maar nu nagenoeg niet meer. dan moet ik echt veel drinken wil ik wat voelen. Ze kunnen misschien wel schadelijk zijn ja. Waarom/wanneer heb je behoefte aan extra energie? -Als ik het even niet zie zitten, erg moe ben er het druk heb. Waarom/wanneer gebruik je die energy-booster? -Om dan gewoon alles wat meer zien te zitten, en omdat ik weinig slaap wel wat meer energie kan gebruiken. Waarom zou je een energy booster NIET gebruiken? Het kan schadelijk zijn. |
![]() |
|
Gebruik je wel eens een energy-booster? Ja
Bijvoorbeeld drankjes als Red Bull, capsules of tabletten, andere vormen? Ja Welke gebruik je en waarom? Energydrankjes omdat ik ze lekker vind Geloof je dat ze werken? Geloof je dat ze schadelijk kunnen zijn? Tegenwoordig moet ik er veel achter elkaar drinken om er ook echt iets van te merken.. En ik geloof ook dat teveel achter elkaar schadelijk kan zijn. Waarom/wanneer heb je behoefte aan extra energie? In de toetsweek of 's ochtends Waarom/wanneer gebruik je die energy-booster? Eigenlijk gewoon omdat ik het zoete drankje lekker vind. Niet per se vanwege de extra energie. Waarom zou je een energy booster NIET gebruiken? Het is slecht voor je tanden.
|
Verwijderd
|
Nu niet meer, maar tot een maand geleden dronk ik elke dag zo'n 5-8 blikjes energydrink Bijvoorbeeld drankjes als Red Bull, capsules of tabletten, andere vormen? blikjes dus Welke gebruik je en waarom? Geloof je dat ze werken? Geloof je dat ze schadelijk kunnen zijn? Ik dronk de euroshopper blikjes. In het begin vond ik het lekker en later merkte ik dat er zonder die blikjes de dag niet meer doorkwam. Qua schadelijk kan het dus een (lichte) verslaving worden en je tanden gaan er kapot aan. (Nog nooit gaatjes gehad en sinds ik die dingen dronk, ineens 4 in een keer) Waarom/wanneer heb je behoefte aan extra energie? Vooral einde van de ochtend en einde van de middag. Soms ook 's avonds. Waarom/wanneer gebruik je die energy-booster? Gebruik het nu helemaal niet meer. Waarom zou je een energy booster NIET gebruiken? Slecht voor je tanden, lichtelijk verslavend en fuckt je eigen energie systeem op. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Lifestyle |
Aan wat voor zooi heb je laatst geld uitgegeven ? ZerO | 500 | 20-11-2005 16:32 | |
Drugs & Alcohol |
Red bull, energy drink xearo | 78 | 20-08-2005 15:13 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Drugs & Alcohol |
partyboosters vd Etos Da Girl | 36 | 12-02-2002 16:25 |