![]() |
|
![]() |
Wel een beetje kort door de bocht om hem meteen te bestempelen als homo-/bisexueel.. hij is vijftien, de meeste mensen experimenteren toch wel wat in de puberteit? En tsja, als je een penis genoeg stimuleert zal er altijd wel het een of ander gebeuren.
![]() Dus om te bepalen of je je misschien aangetrokken voelt tot mannen zou ik niet beginnen bij het sexuele gedeelte, maar je eerder afvragen of je verliefd zou kunnen zijn op iemand van het zelfde geslacht. En tsja, als dit zo is dan hoeft dat nog steeds niet te betekenen dat je huidige lief maar afgelopen moet zijn! Je zal je tot haar ook wel aangetrokken voelen, lijkt me. Maar eerlijk is eerlijk; je bent wel vreemdgegaan, dus ik sluit me er bij aan dat je het moreel gezien wel moet vertellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je echt verder wil met je vriendinnetje, en je voelt ook verder niks voor die jongen, dan vind ik eigenlijk dat je het niet moet vertellen. Het is iets dat heel veel jongens van jouw leeftijd wel eens doen, als ik mijn bronnen moet geloven, en het heeft meer te maken met opwinding en nieuwsgierigheid dan dat het echt vreemdgaan is toch? (Vind ik dan hoor, zeggen jullie het maar als ik er helemaal naast zit)
Zie het gewoon als iets dat eenmalig 'per ongeluk' is gebeurd. (Tenzij je inderdaad echt homo bent, maar die indruk krijg ik niet uit je post) |
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste, als hij een lange serieuze relatie heeft (iets wat in het algemeen op jonge leeftijd nog niet het geval is in my humble opinion) kun je er voor kiezen om iets wat niets voorstelde niet te vertellen om diegene de pijn te besparen. Niet om wat voor andere reden dan ook, want dat is gewoon ziekelijk egoïstisch. Daarbij doet, voor zover ik weet, niet het merendeel van de jongeren dat. Homoseksualiteit is, zeker op jongere leeftijd, juist een enorm taboe. Opwinding en nieuwsgierigheid kun je verder uitleven als je single bent, niet in een relatie. Als je een relatie hebt blijf je trouw aan die ene persoon, als dat niet voldoende is voor je moet je niet in een relatie zitten.
|
@freyja de laatste tijd steeds minder.
@dark phoenix: daar twijfelde ik niet aan. ik twijfelde aan de reactie van siorin. omdat het voor mijn gevoel meer overkwam dat ze dacht dat lente het serieus meende OT: het blijft vreemdgaan, maar ervan uitgaand dat dit een eenmalige gebeurtenis is. en de relatie waar je in zit een serieuze relatie is. zou het niet vertellen van de gebeurtenis beter zijn dan het wel vertellen. als je echt van haar houdt en samen wilt blijven.bijna iedereen heeft wel geheimen die je liever niet aan je vriendin of vriend wilt vertellen.
|
Verwijderd
|
Uhm... als je het een mooie jongen vind betekend dat dat je er best wel eens verliefd op kan worden en je je aangetrokken voelt? zo ja, dan ben je waarschijnlijk bi aangezien je ook op meisjes valt. zo nee, dan heb je gewoon ge-experimenteerd en dat is vrij normaal op jouw leeftijd.
|
![]() |
|
Hier heeft deze man al eens een topic over geplaatst, blijkbaar had hij nog niet genoeg lol gehad om het serieuze commentaar wat hier op gegeven word.
En als dit allemaal zo snel ging, hij vind een jongen van 13 die met zichzelf aan het spelen is? Net of die jongen gewoon door zou gaan als hij betrapt word. + waarom zou hij in godsnaam vragen of hij bij hem mag voelen, en van voelen kom je niet klaar? Mij allemaal een beetje te onnecht, en als ik het zou kunnen doen, [slotje] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hallo! JoyceCobain | 9 | 30-08-2013 18:39 | |
Drugs & Alcohol |
Laten stoppen bj0etiejfreak | 109 | 08-10-2004 05:39 | |
Psychologie |
flashbacks magicflower | 3 | 16-08-2003 14:32 | |