Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2009, 12:52
less stress
less stress is offline
hallo ik ben jongen van 15 jaar .en heb een liefje.
maar tijdens de week ben ik op internaat .en daar slapen we met twee op een kamer .
woensdag nacht ben ik wakker geworden de jongen van 13 was
aan spelen .
we zijn zo wat aan praten gegaan over elkaar en het lichaam .
tot hij vroeg of hij mijn piemel eens mocht voelen ik zij ok voelen maar niet zien .
ik kwam er zo lekker van dat ik klaar gekomen ben en hij ook want ik ben ook onder zijn laken geweest .
maar wat moet nu doen met mijn lief moet da opbiechten of stil zwijgen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 17:33
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Als jij vindt dat je het je liefje moet vertellen, moet je dat gaan doen. Als jij je er niet prettig bij voelt, dan doe je dat niet, omdat dit kwestie is van een persoonlijke gebeurtenis, en wie weet wat zij hiermee gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 19:31
Lente
Lente is offline
ja inderdaad. als het een persoonlijke gebeurtenis is, maakt het niks uit dat je je af laat trekken door een ander terwijl je een vriendin hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 21:22
Verwijderd
^
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 22:59
SacredRose
SacredRose is offline
^ ik denk dat dit meer gericht was op de comment boven haar.
Oud 10-10-2009, 23:10
BendeBen
BendeBen is offline
^ ik denk dat dit niet helemaal correct is.
Oud 10-10-2009, 23:23
SacredRose
SacredRose is offline
^ ik bedoelde dat lente de post van klein prinsesje daarmee wou belachelijk maken zeg maar.
Oud 10-10-2009, 23:34
Verwijderd
Het kan aardig schokkend zijn voor je liefje he, en het zal best wel eens verkeerd over kunnen komen. houdt daar rekening mee!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 08:30
Verwijderd
Nouja het mag dan een jongen zijn, maar vreemdgaan is vreemdgaan he. Dus moreel correct zou zijn om het wel tegen je liefje te vertellen (en dan maakt zij het waarschijnlijk uit), óf het zelf met haar uit te maken (dan is het zeker weten uit ipv alleen 'waarschijnlijk', maar dan is er minder kans dat ze over je gaat roddelen).
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 08:51
Sherlock
Sherlock is offline
Ik wil niet zeggen dat je het stil moet houden maar je moet wel bedenken dat je de rest van je middelbareschooltijd er vaak mee gepest gaat worden (aangezien vrouwen toch alles doorlullen) dus als je echt homo bent maak het uit en vertel het alleen aan je ouders.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 12:00
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:
(aangezien vrouwen toch alles doorlullen)
waar slaat dat nou weer op!

OT:
Ik denk dat je net als bovenstaande berichten ook wel zeggen, eerst maar eens moet gaan uitvinden wat je seksuele geaardheid is.
En het misschien niet verstandig is dit aan je liefje te vertellen en misschien te stoppen met je liefje, tot je zelf alles op een rijtje hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 15:49
Geel
Geel is offline
Citaat:
I(aangezien vrouwen toch alles doorlullen)
Alsof mannen geheimen kunnen bewaren!
Oud 11-10-2009, 16:41
MrKoks
MrKoks is offline
Wel een beetje kort door de bocht om hem meteen te bestempelen als homo-/bisexueel.. hij is vijftien, de meeste mensen experimenteren toch wel wat in de puberteit? En tsja, als je een penis genoeg stimuleert zal er altijd wel het een of ander gebeuren.

Dus om te bepalen of je je misschien aangetrokken voelt tot mannen zou ik niet beginnen bij het sexuele gedeelte, maar je eerder afvragen of je verliefd zou kunnen zijn op iemand van het zelfde geslacht. En tsja, als dit zo is dan hoeft dat nog steeds niet te betekenen dat je huidige lief maar afgelopen moet zijn! Je zal je tot haar ook wel aangetrokken voelen, lijkt me.

Maar eerlijk is eerlijk; je bent wel vreemdgegaan, dus ik sluit me er bij aan dat je het moreel gezien wel moet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 17:14
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
waar slaat dat nou weer op!
Citaat:
Alsof mannen geheimen kunnen bewaren!
Oud 11-10-2009, 19:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ja inderdaad. als het een persoonlijke gebeurtenis is, maakt het niks uit dat je je af laat trekken door een ander terwijl je een vriendin hebt.
Oud 11-10-2009, 19:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik wil niet zeggen dat je het stil moet houden maar je moet wel bedenken dat je de rest van je middelbareschooltijd er vaak mee gepest gaat worden (aangezien vrouwen toch alles doorlullen) dus als je echt homo bent maak het uit en vertel het alleen aan je ouders.

Succes!
Nou zeg. Stel dat hij echt homo blijkt te zijn moet 'ie het echt niet stilzwijgen (behalve als hij er zelf nog niet klaar voor is om het te vertellen), zeker niet om de reden dat hij dan gepest gaat worden. Dat gebeurt, maar lang niet alle mensen met een andere geaardheid worden gepest. Gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 20:43
Verwijderd
Als je echt verder wil met je vriendinnetje, en je voelt ook verder niks voor die jongen, dan vind ik eigenlijk dat je het niet moet vertellen. Het is iets dat heel veel jongens van jouw leeftijd wel eens doen, als ik mijn bronnen moet geloven, en het heeft meer te maken met opwinding en nieuwsgierigheid dan dat het echt vreemdgaan is toch? (Vind ik dan hoor, zeggen jullie het maar als ik er helemaal naast zit)
Zie het gewoon als iets dat eenmalig 'per ongeluk' is gebeurd.

(Tenzij je inderdaad echt homo bent, maar die indruk krijg ik niet uit je post)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 23:04
Verwijderd
Citaat:
^ ik bedoelde dat lente de post van klein prinsesje daarmee wou belachelijk maken zeg maar.
Ja, inderdaad, en vandaar mijn reactie, lol.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 23:46
Verwijderd
Waar staat er eigenlijk dat zijn liefje een meisje is .
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 04:43
Verwijderd
^ Of zijn liefje een jongen of een meisje is verandert natuurlijk niets aan het feit dat hij is vreemdgegaan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 08:21
Verwijderd
ik geloof dat we niet meeer zullen meemaken dat de TS gaat reageren...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 12:23
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Als ik jou was, zou ik het haar echt niet vertellen, desnoods zeg je alleen dat je 'vreemdgegaan' bent, want straks word zij boos en gaat ze het doorvertellen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 15:45
mickeymouse
mickeymouse is offline
hey!
ik zou het haar gewoon vertellen,
maar als je echt wat voor die jongen voelde zou ik het uitmaken met je liefje en vrienden met haar blijven.

vooral geen ruzie maken...

trouwens, de meeste meisjes vinden het ook weer niet zooooooow erg!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 17:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als je echt verder wil met je vriendinnetje, en je voelt ook verder niks voor die jongen, dan vind ik eigenlijk dat je het niet moet vertellen. Het is iets dat heel veel jongens van jouw leeftijd wel eens doen, als ik mijn bronnen moet geloven, en het heeft meer te maken met opwinding en nieuwsgierigheid dan dat het echt vreemdgaan is toch? (Vind ik dan hoor, zeggen jullie het maar als ik er helemaal naast zit)
Zie het gewoon als iets dat eenmalig 'per ongeluk' is gebeurd.

(Tenzij je inderdaad echt homo bent, maar die indruk krijg ik niet uit je post)
Wat een onzin.

Ten eerste, als hij een lange serieuze relatie heeft (iets wat in het algemeen op jonge leeftijd nog niet het geval is in my humble opinion) kun je er voor kiezen om iets wat niets voorstelde niet te vertellen om diegene de pijn te besparen. Niet om wat voor andere reden dan ook, want dat is gewoon ziekelijk egoïstisch.

Daarbij doet, voor zover ik weet, niet het merendeel van de jongeren dat. Homoseksualiteit is, zeker op jongere leeftijd, juist een enorm taboe.

Opwinding en nieuwsgierigheid kun je verder uitleven als je single bent, niet in een relatie. Als je een relatie hebt blijf je trouw aan die ene persoon, als dat niet voldoende is voor je moet je niet in een relatie zitten.
Oud 12-10-2009, 18:21
Verwijderd
Citaat:
mijn leven is één grote persoonlijke gebeurtenis, maar dat vindt mijn vriendin niet erg gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Scherp!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 21:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jezus, dat jullie zelfs nog twijfelen aan het sarcasme van Lente.
Oud 12-10-2009, 21:42
SacredRose
SacredRose is offline
@freyja de laatste tijd steeds minder.
@dark phoenix: daar twijfelde ik niet aan. ik twijfelde aan de reactie van siorin. omdat het voor mijn gevoel meer overkwam dat ze dacht dat lente het serieus meende

OT: het blijft vreemdgaan, maar ervan uitgaand dat dit een eenmalige gebeurtenis is. en de relatie waar je in zit een serieuze relatie is. zou het niet vertellen van de gebeurtenis beter zijn dan het wel vertellen. als je echt van haar houdt en samen wilt blijven.bijna iedereen heeft wel geheimen die je liever niet aan je vriendin of vriend wilt vertellen.
Oud 13-10-2009, 02:58
Verwijderd
Citaat:
@dark phoenix: daar twijfelde ik niet aan. ik twijfelde aan de reactie van siorin. omdat het voor mijn gevoel meer overkwam dat ze dacht dat lente het serieus meende
Ja, want '' is een reactie die ik geef op iets dat serieus gemeend wordt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 14:29
SacredRose
SacredRose is offline
daar heb je gelijk in. sorry dat ik aan je twijfelde Siorin
Oud 13-10-2009, 17:26
Verwijderd
Ik vergeef je. <3
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 21:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het hangt er heel erg vanaf wat voor relatie jullie hebben. Ik zou wel willen dat mijn vriend zoiets vertelde, ook (juist) als het niks voorstelde, uit nieuwsgierigheid en omdat we elkaar moeten kunnen vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 13:00
less stress
less stress is offline
is weekend en ben weer thuis.
zie da er veel verschillende meningen zijn .
alvast bedankt voor de reactie ,s
en mijn lief is wel een meisje hoor en is 14 jaar .
en ik weet niet wat ik moet doen is wel een mooie jongen ZU
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 15:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat heb je aan haar verteld?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 07:00
Verwijderd
Uhm... als je het een mooie jongen vind betekend dat dat je er best wel eens verliefd op kan worden en je je aangetrokken voelt? zo ja, dan ben je waarschijnlijk bi aangezien je ook op meisjes valt. zo nee, dan heb je gewoon ge-experimenteerd en dat is vrij normaal op jouw leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 09:07
On efil
On efil is offline
Hier heeft deze man al eens een topic over geplaatst, blijkbaar had hij nog niet genoeg lol gehad om het serieuze commentaar wat hier op gegeven word.

En als dit allemaal zo snel ging, hij vind een jongen van 13 die met zichzelf aan het spelen is? Net of die jongen gewoon door zou gaan als hij betrapt word.
+ waarom zou hij in godsnaam vragen of hij bij hem mag voelen, en van voelen kom je niet klaar?

Mij allemaal een beetje te onnecht, en als ik het zou kunnen doen, [slotje]
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten