Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
2 paar Allstars(hele leuke, kan helaas geen plaatjes vinden. De een is een hoge en lage allstar ineen, de ander met een heel leuk motiefje
![]() 1paar andere gympen, http://www.vd.nl/vendWebShop/product...0520006?page=1 De zwarte ![]() En ik ben nog op zoek naar leuke laarzen ![]() |
![]() |
|
Ik heb hier 15 paar schoenen, en dan bij mn ouders nog wel een stuk of 15... Omdat ik die minder draag en ik ze niet allemaal mee kan nemen (woon in het buitenland).
Dus wat ik hier heb: normale allstars met zwart/grijze print, grijze laarsjes met kleine hak, lage zwarte allstars, zwarte ballerina's, zwarte schoenen met hakken en veters (iets tussen pump en 'normale' schoenen in, zwarte pumps hoge (iets boven de enkel) allstars met goud/gele print, rode pumps met enkelbandje, witte ballerina's, zwarte laarzen zonder hak, zwarte laarzen met hak, goud/bruine enkellaarsjes met kleine hak, zwarte enkellaarsjes met hak, grijze laarzen met hak en roze pumps met kleine hak. Die laatste twee draag ik eigenlijk nooit.
|
jack purcell oid, soort van allstars maar dan tot onder de enkel (zomer)
2x converse one star bruin leer (1 oud voor kroeg 1 nieuw voor overdag koud) van liertjes voor formeel kunstgrasschoenen voor hockey hardloopschoenen kisten voor lompe shit ik ga meer voor functie ipv mooi blijkbaar.
|
![]() |
olijfgroene suède achtige laarzen die gevoerd zijn met een kleurrijk tweedachtig stofje, lichtbruine suède enkellaarsjes met hoge hakken, zwarte lakpumps, grijze suède pumps met naaldhakken, lichtbruin met donkerbruine opoeschoentjes die ik verder niet kan omschrijven, zwarte herenschoenen, witte pumps met strikjes van roze centimeters, witte plastic primarkgympen en nog een heleboel maar dit is het eerste wat me te binnen schiet.
|
![]() |
|
Geen eigen foto's van eigen schoenen, zijn gegooglede foto's van schoenen die ik zelf ook heb.
Dit is mijn ene paar favoriete schoenen: ![]() Mijn andere favoriete: maar ze zien er nu totaal anders uit, beter. Ik draag ze altijd afgeritst, zonder die kuitflap, en ze zijn een beetje afgetrapt dus niet meer zo helder parelmoer wit, maar nja, een beetje vaag kleurtje. Maar de gewone flap is nog wel gebreid en roze en blauwgroenachtig enzo. Ik heb ook nog krijtstreep grijze allstars die kapot zijn maar die ik nog draag als schoenen hierboven vies zijn oid. Ik heb kapotte (totaal uitgescheurde en weer half vast genaaide) bruine leren allstars, die ik draag als ik per se bruine schoenen aan moet bij de kleren die ik aan heb, omdat het mijn enige bruine schoenen zijn. mijn nette zwarte leren schoenen: ![]() deze red allstars, heb ze alleen nooit meer aan omdat ze pijn aan mijn voeten doen. ![]() Dat waren ze zo'n beetje denk ik. Nog dingen als rubber regenlaarzen, slippers en sportschoenen maar dat is niet echt boeiend denk ik. deze heb ik niet, maar weet iemand of ze nog in productie zijn en zo ja waar je ze kunt kopen? Ze zijn echt geniaal. ![]()
|
Heb zelf staan
1 paar Asics (running shoes) 2 paar Lowa (berg/wandelschoenen) 1 paar Meindl (bergschoenen) 2 paar Nikes (sportschoenen) waarvan 1 paar inmiddels ver afgesleten, maar zitten nog lekker 1 paar Adidas (sportschoenen) 1 paar All Stars (basketball shoes) maar deze draag ik haast niet meer 1 paar Caterpilar (werk/wandelschoenen) deze zijn vrijwel onverwoestbaar 1 paar Sidi (wielrenschoenen) 2 paar Crocs Mammoth (gewatteerde huisslippers) 1 paar Concorde (leren huisslippers) |
![]() |
|
1x taupe leren enkelcowboylaarsjes
1x paarsgrijswitte Converse Weapons 1x zwarte afgetrapte allstars dat is wat ik het meeste draag. dan heb ik nog een paar bruine hoge laarzen met hak, een paar bruine laarzen zonder hak, grijze nepallstars, paarse flatjes, grijze veterschoentjes met hoge hak, zwarte pumps met polkadots en een riempje, zwarte pumps, kisten... en dan nog schoenen die ik nooit aan doe. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb fakkin veel schoenen (for a guy)
- 4 paar allstars (roze, grijs, zwart en bruin leer) - 2 paar adidas (beige met wit en roze strepen en blauwe) - 4 paar Nike's (2 paar tennisclassics, 1 paar zwarte gympjes en witte halfhoge) - 2 paar Asics (tigers, 1 boksschoentje en een gewone model tiger) - 1 paar Cruijfs (zwart met zwart lak) - 1 paar UGG boots (zwart classic short, krijgertje btw ![]() - 1 paar 75' Rucanor halfhoge classics - 2 paar Boss tennisclassic achtige modellen bruin en blauwgrijs - 2 paar van Bommel nette schoenen (cognac en zwart) - 2 paar puma (knalgeel en wit) en dan nog 3 paar tennisschoenen, slippers etc en ben vast nog één en ander vergeten |
![]() |
|
Zwarte, nette, hoge, leren laarzen
Zwarte suede enkellaarsjes met veters Zwarte suede lage schoenen met klittenband Zwarte hoge nep-allstars Wit met grijze ballerina's Bruine suede berg/wandelschoenen Zwarte nette ballerina's met kruisbandje Witte sportschoenen van asics Bruine nep-birckenstock teenslippers En ergens in een kast liggen nog grijze hoge schoenen die ik al heel lang niet aangehad heb en wit met bruine sneakers die ik draag als ik aan het klussen ben ofzo.
|
jonges! doe anders gewoon alleen een foto van je favoriete paar, maar het is echt onboeiend om een opsomming van de soort schoenen die je hebt te lezen!
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() pas heb ik deze voor 25 euro (!) aangeschaft: ![]() voor de rest heb ik oa deze: ![]() ![]() alleen dan helemaal kleine ruitjes. ![]() deze alleen dan met een scandinavisch ruitje aan de bovenkant. ![]() deze samen met de rest van vrouwelijk nederland. en voor de rest natuurlijk vaak laarsjes van invito en tweedehands, maar daar heb ik geen foto van. naast deze schoenen heb ik nog een miljoen ander paar schoenen, want ik ben een schoenenaddict.
||
Citaat:
![]() @sabrosa: dank ![]() Mijn nieuwe zijn trouwens hoog, met een ruitje en paars met zwart en groen.
|
Verwijderd
|
OMG, zeg, wat heeft iedereen teringveel schoenen hier.
![]() Ik heb maar twee paar, namelijk: Nike SB mid premium "Workwear" ![]() En dan heb ik nog een Quick Jupiter, maar dan laag en in beige suede. Ik kan er nergens op Internet meer een plaatje van vinden, want de schoen was in 2006 gemaakt ofzo (maar mijn Quick Jupiter ziet er nog als nieuw uit, omdat ik hem niet zo vaak aandoe maar veelal bij speciale gelegenheden). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Deze, een stuk of drie paar ballerina's, twee paar pumps, een paar 'feestschoenen' (pumps met roos en linten, voor kerst, bruiloften, etc.), een paar grijs/zwart gestreepte nep-allstars (als in Scapino-gympen), een paar (oude) Sketchers, een paar kaplaarzen, twee paar teenslippers.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen welke hebben jullie en hoe aangemeten? Annemarie99 | 16 | 29-04-2011 16:09 | |
Lifestyle |
Welke schoenen hebben jullie allemaal? shoeareainc1 | 3 | 11-05-2010 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |