Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
toch vreemd dat de bladen 'Tips & Trucs' & 'Computer Totaal' gerenommeerde computerbladen zijn, of niet dan.
in ieder geval, als jij een gepartitioneerd station hebt kan na verloop van de tijd de partitie verschuiven en wordt je OS gefragmenteerd.
|||
Citaat:
Bovendien is wat je zegt over het verschuiven van partities regelrechte onzin. Een partitie ligt vast op je schijf, die verschuift niet zomaar, tenzij je die partitie moedwillig byte per byte enkele sectoren opschuift (en neen, dat doet Windows ook niet; want dan zou op een bepaald moment je partitie niet meer op je schijf passen en om het maar plastisch uit te drukken: eraf vallen). Citaat:
![]() Bron en uitleg: http://web.sfc.keio.ac.jp/~rdv/keio/...007/lec11.html Daarnaast stel ik me grote vragen bij je kennis van geavanceerde natuurtechniek en nanochips. Reken maar dat je voor die toepassingen in aanraking komt met quantumfysica en halfgeleiderfysica; nu niet direct twee vakken die ze in het middelbaar geven.
|
dat plaatje in kwestie is dus 'de naald' denk je echt dat ik dat niet weet, over die uitvinding is trouwens ook 25 jaar onderzoek gedaan, maar dat hoefde ik je vast niet te vertellen, in ieder geval is het nu quamtummechanica nanotechnologie alleen die halfgeleiders had je gelijk in, maar ik hoef je vast ook niet te vertellen dat je alles kan leren, en de basics van de eerste 2 ken ik, door de sterke magneet die in je schijf zit en de kans op statische elektriciteit kan een partitie in plaats verschuiven, de ruimte daarvoor of daarachter blijft onbruikbaar. Ik kijk wel wat ik schrijf en doe en ik ben een VWO kid die schijt heeft aan school en te veel bezig is met verdergaande dingen en als mijn broer op de uni zit en hier en daar lees ik ook wat boekjes en weet ik ook wel een beetje over dit spul, en dit plaatje is volgens mij een beetje verouderd of deze 'head' is kaput
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
nog meer nieuwe zooi Verwijderd | 500 | 02-08-2010 20:55 |