Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
staan geen nieuwe nummers op. ik heb de cd nu een paar keer geluisterd, ik vind em vrij aardig, ze hebben zelf namelijk alle nummers geremixed en opnieuw gearrangeerd, er zitten best een paar leuke dingen tussen, ook de nummers met wat andere zangers zijn goed te pruimen, het is neit zo`n cd met 5 dezelfde nummers erop maar met een andere beat ik vind het wel belachelijk dat zo`n cd wel de volle mep kost
|
Ik vind het best wel een mooie video, beetje chaotisch en niet echt een verhaal maar wel mooi gedaan.
Nummer vind ik iets minder, maar vind de remixes sowieso minder dan de originele versies. Hoop dat ze binnenkort wel met een nieuw album komen (met nieuwe nummers dus).
|
ze zijn in de studio op het mooment, en zijn met 21 nummers bezig volgens de gitarist......de helft haalt het maar tot de nieuwe cd maar goed.
ik heb ooit een nieuw nummer van ze gehoord, dat was toen ze headliner waren in de HMH, was wel geinig, zat zo`n dikke pantera riff in
|
ik vind het wel een vette clip die me enigszins aan de Final Fantasy film doet denken. En point(s) of authority heeft ooit als normale versie ook een clip gehad, maar dat was slechts een simpel live-clipje... dus geven ze het nummer nu een herkansing ofzo
![]() ff over Linkin Park; kan volgens veel forummers in hetzelfde rijtje gezet worden als Slipknot en Cradle omdat: de "verkeerde" mensen er naar luisteren en het dan niet meer "cool" vinden om er zelf naar te luisteren... en ook hier is mijn mening: Linkin Park is een goeie band en Hybrid Theory is een goed album aangezien de band er in is geslaagd om het gegeven nu-metal in de perfecte "song" te gieten, en dat een hele cd door ongeveer. ![]()
|
Als je van Linkin Park houdt luister dan ook eens naar TRUSTcompany. Zang lijkt best wel op die van Chester en de muziek lijkt ook wel beetje op die van LP. Alleen zonder rap.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() betekend: wicked, gaaf, hetgeen dat als goed en enigszins opwindend wordt ervaren ![]() Ja.. misschien klínkt het dan wel iets gelikter dan bijvoorbeeld Slayer, maar ik blijf het een goeie band vinden, (zeker in z'n genre). ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Linkin park heeft zelf nix gedaan aan deze cd hij is gewoon geremixd door verschillende artiesten zoals
Aaron Lewis [KRWLNG]<--Lead zanger STAIND Aceyalone [WTH>YOU]<-- underground hiphop Alchemist [FRGT/10]<--heeft samengewerkt met Cypress Hill en maak deel uit van de Soul Assassins familie Amp Live [PLC.4 MIE HEAD]<-- nieuwe opkomer Backyard Bangers [RNW@Y] Black Thought [X-ECUTIONER STYLE] Chali 2NA [FRGT/10]<-- van Jurassic 5 Chairman Hahn[WTH>YOU & KYUR4 TH ICH] Cheapshot [PPR:KUT]<---zouden ze de nl. betekenis weten? ![]() heeft ooit een nummer van de beasty boys geremixed(Looking Down the Barrel of a Gun) Evidence and DJ Babu [H! VLTG3] 2/3de van Dilated Peoples Jay Gordon [PTS.OF.ATHRTY] Lead zanger van Orgy Jonathan Davis [1STP KLOSR] Lead Zanger van Korn Josh Abraham [BY_MYSLF] Producer en mixer van de volgende albums:
Kelli Ali [MY<DSCMBR] is van Formerly Sneaker Pimps maar is nu solo bezig met "Tigermouth" als haar debut Kutmasta Kurt [ENTH E ND] 1 van de beste producer volgens URB magazine. Heeft remixen gemaakt voor:
Heeft samengewerkt met RATM, Beck, Bjork en Kool Keith Mike Shinoda [P5HNG ME A*WY & KRWLNG & BY_MYSELF] Motion Man [ENTH E ND] A.K.A. Mc'er Paul Laster Debut solo album="Clearing Field" Pharoahe Monch [H! VLTG3] Hiphop underground lyrics schrijver Phoenix Orion [RNW@Y] Planet Asia & Rasco [PPR:KUT] MC'ers Stephen Carpenter [BY_MYSLF]<--gitarist Deftones Stephen Richards [P5HNG ME A*WY]Drummer TapRoot The Humble Brothers [1STP KLOSR] The X-Ecutioners [X-Ecutioner Style] Zion [PLC.4 MIE HEAD] idd ik had nix te doen.... (beetje gejat en samengevat van linkinpark.com)
Laatst gewijzigd op 07-08-2002 om 20:30. |
![]() |
|
hier nog 4 nummer
LEGAAL! (door Linkin Park zelf online gezet bron:linkinpark.com forum) http://www.e-gerbil.net/ras/lp/
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaing on the edge #1668 Verwijderd | 500 | 26-06-2012 14:57 | |
De Kantine |
Dit topic is geopend door de Minister van Saaiciale Zaken en Werkgelegenheid; #829 Piet Hein | 500 | 22-01-2010 17:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland, het veranderende (toch?) klimaat en het probleem met water Gatara | 479 | 26-09-2007 18:23 | |
Drugs & Alcohol |
izsaDct blaaat Verwijderd | 498 | 03-09-2005 15:11 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |