Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 09:16
Verwijderd
Linking Park op tv! een video die ik nog niet had gezien.. Point Of Authority.. weer een zwaar wause video, wat vind jij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 10:01
Verwijderd
ik vind het vooral triest dat het album Re-animation (waar dit nr van is) allemaal geremixte versies van nummers bevat en 2 of 3 nieuwe nummers maar wel 19 euro gaat kosten.....voor 3 euro had ik hem ook niet gekocht maar voor hun '''''''fans'''''' is het wel een beetje een naaistreek
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 11:18
funest
funest is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
its all about the money.....

"hoe kunnen we zo veel mogenlijk geld uit onze jonge fans persen...."
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 11:21
Verwijderd
blijf je hem quoten??

Sja uh.. kijk, ik snap heel goed dat jullie er zo over denken, natuurlijk is een band als Linkin Park doorspekt met een dikke laag commercie, maar ik probeer daar gewoon doorheen te kijken, ik vind het gewoon een zwaar goeie band, één van de weinige new-metal bands die ik écht kan waarderen, zelfs (vooral) de rap-stukjes.

Het klinkt gewoon lekker, ook al zijn alle breezerkutjes en cu2goths totaal fan, en ook al staan ze in elke Break Out en Hitkrant.. scheit aan.. (mho)

Ook al vind ik Point Of Authority wel 1 van de minderen...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 11:57
funest
funest is offline
hoezo blijf? is me eerste keer...

ik maak vaak geen problemen van commercie van bands, maar kijk gewoon naar de muziek, en die vind ik bij linkin park regelrecht kut....en die rap spant nog wel de kroon....
ik vind dat de deuntjes die ze (zelf?) verzinnen wel pakkend zijn, maar niet op mij igg...en de rest eromheen bezorgt mij toch alleen maar meer ergernis....

kortom: de band is niet aan mij besteed....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:13
Verwijderd
Citaat:
AM schreef:
hoezo blijf? is me eerste keer...

ik maak vaak geen problemen van commercie van bands, maar kijk gewoon naar de muziek, en die vind ik bij linkin park regelrecht kut....en die rap spant nog wel de kroon....
ik vind dat de deuntjes die ze (zelf?) verzinnen wel pakkend zijn, maar niet op mij igg...en de rest eromheen bezorgt mij toch alleen maar meer ergernis....

kortom: de band is niet aan mij besteed....
ow ik d8 dat je dat ik je dat vaker had zien doen. excuus.

sja het blijft een meningskwestie, de één houdt van sciencefiction en de ander niet, de één houdt van linkinpark en de ander niet. Over het algemeen vind ik dat ze wel erg stoere videoclips hebben, ook die van In The End vond ik erg vet, alleen hij werd zwaaaaaaar overplayed op tv...

Meer meningen?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:16
Rhinus
Rhinus is offline
't Gaat er hier toch om of de clip mooi is of niet he?

Ik vind hem niet mooi. Ik vind het te nep. Ik wil liever van clips zoals Foo Fighters dat doen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
-Archangel- schreef:
ik vind het vooral triest dat het album Re-animation (waar dit nr van is) allemaal geremixte versies van nummers bevat en 2 of 3 nieuwe nummers maar wel 19 euro gaat kosten.....voor 3 euro had ik hem ook niet gekocht maar voor hun '''''''fans'''''' is het wel een beetje een naaistreek

staan geen nieuwe nummers op.

ik heb de cd nu een paar keer geluisterd, ik vind em vrij aardig, ze hebben zelf namelijk alle nummers geremixed en opnieuw gearrangeerd, er zitten best een paar leuke dingen tussen, ook de nummers met wat andere zangers zijn goed te pruimen, het is neit zo`n cd met 5 dezelfde nummers erop maar met een andere beat

ik vind het wel belachelijk dat zo`n cd wel de volle mep kost
Oud 05-08-2002, 12:37
Carn
Carn is offline
ik vind Krwlng (nieuwe versie van Crawling) best mooi, met aaron lewis (van staind) erbij.
Oud 05-08-2002, 12:46
mixtape
mixtape is offline
Ik vind het best wel een mooie video, beetje chaotisch en niet echt een verhaal maar wel mooi gedaan.
Nummer vind ik iets minder, maar vind de remixes sowieso minder dan de originele versies.
Hoop dat ze binnenkort wel met een nieuw album komen (met nieuwe nummers dus).
Oud 05-08-2002, 13:04
Carn
Carn is offline
ze zijn in de studio op het mooment, en zijn met 21 nummers bezig volgens de gitarist......de helft haalt het maar tot de nieuwe cd maar goed.

ik heb ooit een nieuw nummer van ze gehoord, dat was toen ze headliner waren in de HMH, was wel geinig, zat zo`n dikke pantera riff in
Oud 05-08-2002, 14:28
battlestar
battlestar is offline
ik vind 'm nog erger dan de clip van In The End
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 14:39
Verwijderd
Echt wel goede clip.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 14:48
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ik vind het wel een vette clip die me enigszins aan de Final Fantasy film doet denken. En point(s) of authority heeft ooit als normale versie ook een clip gehad, maar dat was slechts een simpel live-clipje... dus geven ze het nummer nu een herkansing ofzo

ff over Linkin Park; kan volgens veel forummers in hetzelfde rijtje gezet worden als Slipknot en Cradle omdat: de "verkeerde" mensen er naar luisteren en het dan niet meer "cool" vinden om er zelf naar te luisteren...

en ook hier is mijn mening: Linkin Park is een goeie band en Hybrid Theory is een goed album aangezien de band er in is geslaagd om het gegeven nu-metal in de perfecte "song" te gieten, en dat een hele cd door ongeveer. Het klinkt misschien allemaal wel een beetje gelikt, en k moet de cd ook niet te vaak horen, maar als de band volgens sommigen een nu-metal boyband dan vind ik dat toch lichtelijk overdreven... Mensen die de band al van voor het succes kennen weten echt wel dat dit niet gemaakt is..
Oud 05-08-2002, 16:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
nee ik vind LP veel te gelikt om het mooi te vinden.
Oud 05-08-2002, 16:51
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Carn schreef:
ik vind Krwlng (nieuwe versie van Crawling) best mooi, met aaron lewis (van staind) erbij.

"Krwlng"? Hoe klinkt die dan. Want ik vond Crawling altijd erg goed te pruimen zolang die rapper en die DJ niks van zich lieten horen. Is het nu verRockt?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:35
Carn
Carn is offline
Krwlng ja

downlaod maar en luister zelf.
Oud 05-08-2002, 19:30
Verwijderd
veel te gelikt (en de muziek van LP spreekt me ook niet echt aan)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:10
mixtape
mixtape is offline
Als je van Linkin Park houdt luister dan ook eens naar TRUSTcompany. Zang lijkt best wel op die van Chester en de muziek lijkt ook wel beetje op die van LP. Alleen zonder rap.
Oud 05-08-2002, 20:33
killing.f0r.fun
killing.f0r.fun is offline
Citaat:
eXo schreef:
wause
was dat
Oud 05-08-2002, 22:50
Verwijderd
Citaat:
killing.f0r.fun schreef:
was dat
dat is nu exotaal

betekend: wicked, gaaf, hetgeen dat als goed en enigszins opwindend wordt ervaren

Ja.. misschien klínkt het dan wel iets gelikter dan bijvoorbeeld Slayer, maar ik blijf het een goeie band vinden, (zeker in z'n genre).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 23:08
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:
Als je van Linkin Park houdt luister dan ook eens naar TRUSTcompany. Zang lijkt best wel op die van Chester en de muziek lijkt ook wel beetje op die van LP. Alleen zonder rap.
Dan ga ik dat eens testen . En ook die "Krwlng".
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 23:50
Carn
Carn is offline
op die nieuwe cd heeten alle nummers, hebben ze de namen vervormd. Daarom bvb Krwlng

het is eigenlijk ook pts.of.athrty.
Oud 06-08-2002, 19:01
Jules
Jules is offline
Hybrid Theory vond ik toendertijd erg leuk, maar t is nu mn smaak niet echt meer..en die nieuwe clip + het nummer vind ik ruk
Oud 06-08-2002, 19:04
konflict
konflict is offline
ik heb die clip nog nooit gezien... maar als 't net zoiets als in the end is krijgt 't van mij

en over de muziek; da's niet mijn stijl.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 23:59
Vice
Vice is offline
Ik dacht dat dat nummer al een videoclip had.
Oud 07-08-2002, 01:11
Verwijderd
ohhjaaaaa...vet man doe ff normaal gak
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
ohhjaaaaa...vet man doe ff normaal gak

Citaat:
mennuz schreef:

Uhw..mwa, ik vind um, mja, anders, niet mijn smaak.. LP was leuk.. nu mwa... Neej..*net wakker*
Ja klopt hun oudere cd's waren veeel beter...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:27
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
k stond vandaag in de winkel met die cd in me handen (reanimation dus) en zag dat die remixes o.a. door Jay Gordon en Josh Abraham gedaan zijn, toch niet de minste.. dus k zal binnenkort mijn oor maar eens te luisteren leggen aan dat schijfje
Oud 07-08-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Mja, ach smaken veranderen, die Hybrid Theory was goed, Reanimation, wat ik ervan gehoord heb.. mwa, anders en terend op de scratch en hiphop gedeeltes van de eerste cd
Ik geloof niet dat mijn smaak zoveel veranderd (behalve dan dat er nieuwe dingen bijkomen, en dat sommige muziek na teveel luisteren begint te vervelen)... maar goed.. meningen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 19:29
Jules
Jules is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik geloof niet dat mijn smaak zoveel veranderd (behalve dan dat er nieuwe dingen bijkomen, en dat sommige muziek na teveel luisteren begint te vervelen)... maar goed.. meningen
ja..meningen... een zou je eigenlijk nooit bij een mening moeten zetten he?
Oud 07-08-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:

ja..meningen... een zou je eigenlijk nooit bij een mening moeten zetten he?
Wel als het een dom geformuleerde mening is.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 19:35
Jules
Jules is offline
Citaat:
eXo schreef:
Wel als het een dom geformuleerde mening is.
ja oke .. hmm, ik vind die zowiso n beetje een kutsmiley, een mist hier gewoon nog imho
Oud 07-08-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:

ja oke .. hmm, ik vind die zowiso n beetje een kutsmiley, een mist hier gewoon nog imho
Een venijnige smiley is het... Erg cynisch. Je doet iemand geen plezier als je hem/haar de geeft...
zou inderdaad wel geinig zijn ja

(dit gaat zwaar offtopic)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:28
bam
bam is offline
Linkin park heeft zelf nix gedaan aan deze cd hij is gewoon geremixd door verschillende artiesten zoals

Aaron Lewis [KRWLNG]<--Lead zanger STAIND

Aceyalone [WTH>YOU]<-- underground hiphop

Alchemist [FRGT/10]<--heeft samengewerkt met Cypress Hill en maak deel uit van de Soul Assassins familie

Amp Live [PLC.4 MIE HEAD]<-- nieuwe opkomer

Backyard Bangers [RNW@Y]

Black Thought [X-ECUTIONER STYLE]

Chali 2NA [FRGT/10]<-- van Jurassic 5

Chairman Hahn[WTH>YOU & KYUR4 TH ICH]

Cheapshot [PPR:KUT]<---zouden ze de nl. betekenis weten?
heeft ooit een nummer van de beasty boys geremixed(Looking Down the Barrel of a Gun)

Evidence and DJ Babu [H! VLTG3] 2/3de van Dilated Peoples

Jay Gordon [PTS.OF.ATHRTY] Lead zanger van Orgy

Jonathan Davis [1STP KLOSR] Lead Zanger van Korn

Josh Abraham [BY_MYSLF] Producer en mixer van de volgende albums:
  • Staind, “Break The Cycle”
  • Powerman 5000, “Relax”
  • Limp Bizkit, “Chocolate Starfish and the Hotdog Flavored Water”
  • Orgy, “Candy Ass”
  • The Start, “Shakedown”

Kelli Ali [MY<DSCMBR] is van Formerly Sneaker Pimps maar is nu solo bezig met "Tigermouth" als haar debut

Kutmasta Kurt [ENTH E ND] 1 van de beste producer volgens URB magazine. Heeft remixen gemaakt voor:
  • Butthole Surfers,
  • Beastie Boys,
  • Blackalicious,
  • Kool Keith,
  • Dilated Peoples,
  • DJ Spooky,
  • Chino XL,
  • Prodigy,
  • Luscious Jackson,
  • Scapegoat Wax.
Mickey P.(etralia) [MY<DSMBR] Producer en eigenaar van punk/industrial/psychobilly label genaamd Hell Note Records
Heeft samengewerkt met RATM, Beck, Bjork en Kool Keith

Mike Shinoda [P5HNG ME A*WY & KRWLNG & BY_MYSELF]

Motion Man [ENTH E ND] A.K.A. Mc'er Paul Laster Debut solo album="Clearing Field"

Pharoahe Monch [H! VLTG3] Hiphop underground lyrics schrijver

Phoenix Orion [RNW@Y]

Planet Asia & Rasco [PPR:KUT] MC'ers

Stephen Carpenter [BY_MYSLF]<--gitarist Deftones
Stephen Richards [P5HNG ME A*WY]Drummer TapRoot
The Humble Brothers [1STP KLOSR]
The X-Ecutioners [X-Ecutioner Style]
Zion [PLC.4 MIE HEAD]

idd ik had nix te doen....
(beetje gejat en samengevat van linkinpark.com)

Laatst gewijzigd op 07-08-2002 om 20:30.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 14:02
bam
bam is offline
na na 3x cdgehoord te hebben vind ik m niet "kut" hoor er zitten zelf (vind ik) geniale remixen op... maarjah iedereen zn eigen style
Oud 08-08-2002, 14:14
bam
bam is offline
hier nog 4 nummer
LEGAAL!
(door Linkin Park zelf online gezet bron:linkinpark.com forum)

http://www.e-gerbil.net/ras/lp/
Oud 09-08-2002, 18:01
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
eXo schreef:
Linking Park op tv! een video die ik nog niet had gezien.. Point Of Authority.. weer een zwaar wause video, wat vind jij?
Ik vind de clip niet zo cool. Wel goed gemaakt, maar ik vind hem verder niet zo bijzonder. Ook vind ik jammer dat ze niet het nummer "Points of Authority" van Hybrid Theory hebben gebruikt, omdat ik die stukken beter vind dan deze.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 18:10
Mysterons
Mysterons is offline
ik vind de clip zwaar klote, en het lied nog erger...
Reageren

Regels voor berichten