Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2009, 16:22
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Wat zou je doen als je een dag van het andere geslacht kon zijn?
Oud 14-10-2009, 18:39
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
hmmmm....zonder shirt lopen, want dat kan als meisje nemelijk niet
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 18:55
DmCraanen
DmCraanen is offline
waarschijnlijk zowieso de hele ochtend topless in de spiegel kijken verbaasd zijn over hoe die er nou zomaar gekomen zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:11
stout!
stout! is offline
Een paar keer seks hebben natuurlijk, zowel met mezelf als een meisje . Ben heel benieuwd hoe dat nou allemaal voor een jongen voelt.
En staand buiten plassen. En met de mannen echte mannendingen doen en over echte mannendingen praten. Oh en met iemand worstelen, 't lijkt me ook best raar om eens een keer sterker te kunnen zijn, alleen omdat je een man bent.
Oud 14-10-2009, 20:04
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
het enige vervelende aan een jongen zijn lijk me dat er zo ding tussen je benen zit...dat kan toch nooit lekker zitten XD
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 21:59
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
het enige vervelende aan een jongen zijn lijk me dat er zo ding tussen je benen zit...dat kan toch nooit lekker zitten XD
Schaamlippen schuren zeker ook de hele dag tegen elkaar aan als je loopt en je moet wel last krijgen van je nek/schouders als je boobies hele dag bounchen, en zo niet zit er waarschijnlijk wel een vervelende ring omheen het de hele tijd omhoog te drukken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 22:24
Verwijderd
Staand plassen. En vervolgens de hele dag seks hebben. Oh dat lijkt me zo vet een keer, jammer dat dat niet kan
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 22:36
Verwijderd
Seks hebben om te kijken hoe dat nu voelt van de andere kant. Voor de spiegel masturberen natuurlijk. Ehm een pak aantrekken omdat dat cool staat. En een paar sukkels een rechtse verkopen, als ik dan toch bezig ben.. pff drukke dag, gelukkig dat ik m'n make-up over kan slaan!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Staand plassen. En vervolgens de hele dag seks hebben. Oh dat lijkt me zo vet een keer, jammer dat dat niet kan
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 15:53
P2
P2 is offline
Haha sex hebben natuurlijk. En mastuberen haha
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 17:24
gurl19
gurl19 is offline
Ook seks hebben en staand plassen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 19:46
Verwijderd
Waarom zou een meisje-vrouw niet staand kunnen plassen? Het is toch een kwestie van genoeg kracht zetten?

OT: Ik zou als meisje de hele dag zonder shirt lopen. Waarom zou dat als meisje niet kunnen? Waarom een man wel en een vrouw niet.

Zou zeker wel 1 dag van geslacht willen ruilen, want dan kan ik echt weten wat een vrouw zo leuk aan een penis -of überhaupt aan een man- vindt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou een meisje-vrouw niet staand kunnen plassen? Het is toch een kwestie van genoeg kracht zetten?
.
Ja, natuurlijk kan je staand plassen. Maar het wordt altijd een troep, terwijl je als jongen kunt richten.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 17:17
Verwijderd
dit is echt zo'n retorische vraag
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 13:37
Verwijderd
Echt niet dus.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 22:12
Ghislaine91
Ghislaine91 is offline
Het eerste wat ik zou doen raadt iedereen waarschijnlijk al, daar hoeven geen woorden aan te pas te komen
Daarna zou ik denk ik uren naakt naar mezelf staren in de spiegel...
Lijkt me echt maf, zo'n heel nieuw lichaamsdeel erbij. Zwiebert en zwabbert alle kanten op zeker
O, en ik zou ook zonder shirt buiten rondlopen, lijkt me heerlijk om te kunnen doen(zonder dat je vreemd wordt aangestaard of wordt opgepakt)!

Ik zou het alleen doodeng vinden om naar de wc te gaan. Bij mannen ziet iedereen elkaar toch? Tenzij ze moeten poepen, of niet? Daar zou ik niet aan kunnen wennen, dat mannen het zo normaal vinden om elkaars penissen te zien
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 10:20
Lilium
Lilium is offline
Wat hier al genoemd is: ik zou seks hebben en tegen een boom plassen. Het lijkt me ook wel grappig om een gesprek over voetbal en borsten te voeren.
Oud 18-10-2009, 16:57
Fosca
Fosca is offline
Als je het even 'realistisch' bekijkt, stel je wordt op een dag wakker in een ander lichaam. Loop je dan niet net zo rond te zwalken als een kind dat net leert lopen? Tegen de tijd dat je gewend bent aan de lengte, gewicht en massa van je nieuwe ledematen is de dag vast allang weer voorbij.

Dit kleine nadeel even achterwege: ik zou ook de hele dag seks hebben, net als iedereen
Oud 18-10-2009, 22:11
Verwijderd
Hmm als ik met mijn vriendje zou ruilen, zou ik iets van 10 cm langer zijn en 10 kg zwaarder, dat is wel te doen denk ik. Maar opeens topzwaar zijn (zwaartepunt bij schouders ipv kont) lijkt me wel heel bizar Dat zal wel een beetje wankelen worden ja, maar ik denk dat je daar wel snel aan went, net als met een zware rugtas lopen oid.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 21:53
belty
belty is offline
ik zou de hele dag boeken gaan lezen, en s'avonds misschien een potje monopoly
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 12:20
stout!
stout! is offline
Oud 26-10-2009, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Het eerste wat ik zou doen raadt iedereen waarschijnlijk al, daar hoeven geen woorden aan te pas te komen
Daarna zou ik denk ik uren naakt naar mezelf staren in de spiegel...
Lijkt me echt maf, zo'n heel nieuw lichaamsdeel erbij. Zwiebert en zwabbert alle kanten op zeker
O, en ik zou ook zonder shirt buiten rondlopen, lijkt me heerlijk om te kunnen doen(zonder dat je vreemd wordt aangestaard of wordt opgepakt)!

Ik zou het alleen doodeng vinden om naar de wc te gaan. Bij mannen ziet iedereen elkaar toch? Tenzij ze moeten poepen, of niet? Daar zou ik niet aan kunnen wennen, dat mannen het zo normaal vinden om elkaars penissen te zien
Volgens mij kijken mannen niet naar elkaars penis als ze naast elkaar staan te plassen hoor En als ik mannen zonder shirt over straat zie lopen, zou ik wel raar naar ze kijken

Als ik even een man zou zijn, zou ik idd ook maar eens staand gaan plassen (tegen een boom! dat moet gewoon een keer gebeuren ), een beetje met mezelf spelen waarschijnlijk (je moet toch even je lichaam leren kennen ), seks lijkt me ook leuk om dan eens mee te maken. En gewoon het over straat lopen, kijken hoe mensen in de winkel tegen je doen etc. (Maar dan wil ik wel bv. een dag met mijn man ruilen en niet met een of andere slungel )
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 15:40
Mobius
Mobius is offline
Ik zou mezelf irrationeel gaan gedragen, om er vervolgens niet op aangekeken te worden.
Oud 28-10-2009, 20:04
obiwan
obiwan is offline
De hele dag door sowieso ongestoord in mn borsten knijpen, dat is zo'n zalig gevoel, maar als je dat constant bij je vriendin zit te doen is dat toch niet handig en zo. :-)
En natuurlijk ook vrijen... vooropgesteld dat mijn vriendin ook veranderd is voor een dagje.
Oud 28-10-2009, 20:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou een paar mooie mannenaria's zingen en genieten van mijn eigen woest aantrekkelijke diepe mannenstem. Vervolgens zou ik daarop gaan rukken.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 09:37
HOI-hoi-HOI
HOI-hoi-HOI is offline
uhh.. ik weet niet of dit topic bestemd is voor mijn oogjes..
Oud 30-10-2009, 13:13
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja, natuurlijk kan je staand plassen. Maar het wordt altijd een troep, terwijl je als jongen kunt richten.
Als meisje kun je met enige oefening ook richten.

Ik zou Alle Soorten vrouwen pakken. Ik wil weten hoe het is om het met een jong meisje te doen, met iemand die al een kind heeft gehad, een oma, een dik iemand. Ik zou swaffelen, wedstrijdje ver spuiten doen. Potloodventen, met een stijve tegen de rug/kont van een meisje porren als ik net wakker ben. Ik zou me laten pijpen door alle lagen uit de bevolking, en ook laten trekken. Anaal, ik zou ook een man pakken. Ik wil het verschil weten tussen een maagd en een niet maagd. Ik ik wil krabben aan mijn zak!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 15:01
Verwijderd
ik zou heel de dag met mezelf spelen enzoo vanalles en over mannendingen praten

maar ik zou dan wel willen ruilen met ene vet knappe man!!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 15:04
Batave
Batave is offline
Sex en staand plassen.
Oud 02-11-2009, 01:16
Pr0xy
Pr0xy is offline
Meneren in kruis grijpen, al doe ik dat nu ook al, het gaat meer om de reactie die dan uiteraard anders is.
Oud 02-11-2009, 05:53
LongTallErnie
LongTallErnie is offline
denk dat ik giga lesbisch aan mezelf zat
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 15:54
Verwijderd
Aan mezelf zitten
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten