![]() |
|
Verwijderd
|
Seks hebben om te kijken hoe dat nu voelt van de andere kant. Voor de spiegel masturberen natuurlijk. Ehm een pak aantrekken omdat dat cool staat. En een paar sukkels een rechtse verkopen, als ik dan toch bezig ben.. pff drukke dag, gelukkig dat ik m'n make-up over kan slaan!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zou een meisje-vrouw niet staand kunnen plassen? Het is toch een kwestie van genoeg kracht zetten?
OT: Ik zou als meisje de hele dag zonder shirt lopen. Waarom zou dat als meisje niet kunnen? Waarom een man wel en een vrouw niet. Zou zeker wel 1 dag van geslacht willen ruilen, want dan kan ik echt weten wat een vrouw zo leuk aan een penis -of überhaupt aan een man- vindt. |
![]() |
|
![]() |
Het eerste wat ik zou doen raadt iedereen waarschijnlijk al
![]() ![]() Daarna zou ik denk ik uren naakt naar mezelf staren in de spiegel... Lijkt me echt maf, zo'n heel nieuw lichaamsdeel erbij. Zwiebert en zwabbert alle kanten op zeker ![]() O, en ik zou ook zonder shirt buiten rondlopen, lijkt me heerlijk om te kunnen doen(zonder dat je vreemd wordt aangestaard of wordt opgepakt ![]() ![]() Ik zou het alleen doodeng vinden om naar de wc te gaan. Bij mannen ziet iedereen elkaar toch? Tenzij ze moeten poepen, of niet? Daar zou ik niet aan kunnen wennen, dat mannen het zo normaal vinden om elkaars penissen te zien ![]() |
![]() |
|
Als je het even 'realistisch' bekijkt, stel je wordt op een dag wakker in een ander lichaam. Loop je dan niet net zo rond te zwalken als een kind dat net leert lopen? Tegen de tijd dat je gewend bent aan de lengte, gewicht en massa van je nieuwe ledematen is de dag vast allang weer voorbij.
Dit kleine nadeel even achterwege: ik zou ook de hele dag seks hebben, net als iedereen
|
Verwijderd
|
Hmm als ik met mijn vriendje zou ruilen, zou ik iets van 10 cm langer zijn en 10 kg zwaarder, dat is wel te doen denk ik. Maar opeens topzwaar zijn (zwaartepunt bij schouders ipv kont) lijkt me wel heel bizar
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als ik even een man zou zijn, zou ik idd ook maar eens staand gaan plassen (tegen een boom! dat moet gewoon een keer gebeuren ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
De hele dag door sowieso ongestoord in mn borsten knijpen, dat is zo'n zalig gevoel, maar als je dat constant bij je vriendin zit te doen is dat toch niet handig en zo. :-)
En natuurlijk ook vrijen... vooropgesteld dat mijn vriendin ook veranderd is voor een dagje.
||
Citaat:
Ik zou Alle Soorten vrouwen pakken. Ik wil weten hoe het is om het met een jong meisje te doen, met iemand die al een kind heeft gehad, een oma, een dik iemand. Ik zou swaffelen, wedstrijdje ver spuiten doen. Potloodventen, met een stijve tegen de rug/kont van een meisje porren als ik net wakker ben. Ik zou me laten pijpen door alle lagen uit de bevolking, en ook laten trekken. Anaal, ik zou ook een man pakken. Ik wil het verschil weten tussen een maagd en een niet maagd. Ik ik wil krabben aan mijn zak! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De sage van Leukoplastiloslaat Verwijderd | 4 | 29-10-2006 12:55 | |
Verhalen & Gedichten |
sprookje muckymouse | 7 | 01-10-2005 11:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Ben bezig met een verhaaltje MilieuGaatVoor | 0 | 26-11-2001 15:30 |