Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2009, 19:57
Trinity
Trinity is offline
Ik werk al 2,5 jaar bij dezelfde werkgever, en sinds die tijd werkt er ook een knappe, lange jongeman van mijn leeftijd. Hij is eigenlijk mijn 'leidinggevende' maar geeft niet direct leiding aan mij, dat doet iemand anders.
Hoe dan ook, al sinds het begin dat hij er werkt heb ik een on-voor-stel-bare crush op hem. En dat ondanks dat ik een sexy lieve vriend heb. Ik heb mijn vriend ook verteld dat ik me onverklaarbaar aangetrokken voelde tot een collega van me (1,5 jaar terug verteld), maar hij gaf er niet zoveel om.
Ik deed er helemaal niets aan, ik keek alleen naar hem als hij langsliep, zwijmelde over hoe het toch zou zijn als... maar ik deed niets. Ik houd van mijn vriend en blijf hem trouw....

Ware het niet...dat die collega....nu ineens na 2,5 jaar....wel erg opvallend met mij aan het flirten is. Eerst spraken we elkaar nooit, of sporadisch, en had hij ook een vriendin. Nu is het 'kennelijk' uit met zijn vriendin, en gaat hij in de werkpauze steeds vaker bij me zitten om te kletsen en loopt veel vaker door de wandelgangen om dat 'spontaan' mij tegen te komen en dan even te praten. Op zich niet erg, maar de manier waarop hij het doet maakt me gek! Lief lachen naar me, een stoute blik van onder zijn wenkbrauwen vandaan. AAAAAH.

Ik vind hem nog steeds woest aantrekkelijk, maar ik houd van mijn vriend. Is mijn collega het waard, vanwege deze overweldigende aantrekkingskracht, om met mijn viend te breken en het avontuur aan te gaan?

Het is zo lastig...wanneer settle je voor iets goeds, wat ik nu heb, of neem je het ricico voor iets spetterends....of mogelijk rampzaligs?
Oud 18-10-2009, 12:32
Verwijderd
oef dit klinkt echt als zo'n verhaal uit van die amerikaanse films.
Hoe is de relatie met je vriend? Persoonlijk zou ik als die relatie goed is, gewoon daar mee doorgaan.