Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2009, 19:57
Trinity
Trinity is offline
Ik werk al 2,5 jaar bij dezelfde werkgever, en sinds die tijd werkt er ook een knappe, lange jongeman van mijn leeftijd. Hij is eigenlijk mijn 'leidinggevende' maar geeft niet direct leiding aan mij, dat doet iemand anders.
Hoe dan ook, al sinds het begin dat hij er werkt heb ik een on-voor-stel-bare crush op hem. En dat ondanks dat ik een sexy lieve vriend heb. Ik heb mijn vriend ook verteld dat ik me onverklaarbaar aangetrokken voelde tot een collega van me (1,5 jaar terug verteld), maar hij gaf er niet zoveel om.
Ik deed er helemaal niets aan, ik keek alleen naar hem als hij langsliep, zwijmelde over hoe het toch zou zijn als... maar ik deed niets. Ik houd van mijn vriend en blijf hem trouw....

Ware het niet...dat die collega....nu ineens na 2,5 jaar....wel erg opvallend met mij aan het flirten is. Eerst spraken we elkaar nooit, of sporadisch, en had hij ook een vriendin. Nu is het 'kennelijk' uit met zijn vriendin, en gaat hij in de werkpauze steeds vaker bij me zitten om te kletsen en loopt veel vaker door de wandelgangen om dat 'spontaan' mij tegen te komen en dan even te praten. Op zich niet erg, maar de manier waarop hij het doet maakt me gek! Lief lachen naar me, een stoute blik van onder zijn wenkbrauwen vandaan. AAAAAH.

Ik vind hem nog steeds woest aantrekkelijk, maar ik houd van mijn vriend. Is mijn collega het waard, vanwege deze overweldigende aantrekkingskracht, om met mijn viend te breken en het avontuur aan te gaan?

Het is zo lastig...wanneer settle je voor iets goeds, wat ik nu heb, of neem je het ricico voor iets spetterends....of mogelijk rampzaligs?
Oud 18-10-2009, 12:32
Verwijderd
oef dit klinkt echt als zo'n verhaal uit van die amerikaanse films.
Hoe is de relatie met je vriend? Persoonlijk zou ik als die relatie goed is, gewoon daar mee doorgaan.
Ja, misschien mis je dan wel wat, maar de vraag is of het gras aan de andere kant van de berg wel echt zo groen is?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 15:40
Verwijderd
lijkt me ook wel belangrijk om te weten hoe de collega erover denkt.. Dat hij met je flirt zegt voornamelijk dat hij het bed met je wil delen en niet perse dat hij een relatie ziet zitten..

sowieso moet je heel goed gaan nadenken over je huidige relatie, wat is die je uberhaupt waard als je serieus overweegt hem te laten vallen voor een flirt waar je de kriebbels van krijgt...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 17:13
Juana__
Juana__ is offline
hij heeft zijn vriendin niet laten vallen voor jou toen hij je leerde kennen... zou jij dus nu je vriend laten vallen voor hem?

En als je een goede relatie hebt, vergeet niet dat dat een hele investering is... een nieuwe relatie, waar je niet eens zeker van bent, kan wel leuk en spannend zijn, maar na een poosje gaat dit ook over.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 21:33
cenerentola
cenerentola is offline
Na twee en een half jaar relatie komt de sleur er in en dan is het leuk dat je aandacht van een ander krijgt. Vergeet niet dat je al veel met je huidige vriend hebt gedeeld en dat je een goede basis met hem hebt. Waarom zou je dat opgeven voor een flirt die wel eens met zijn ondergeschikte het bed in wil duiken. Vergeet niet dat hij jouw leidinggevende is en dankzij deze verhoudingen een relatie niet erg gemakkelijk zal zijn. Bedenk eens hoe jouw collega's zullen reageren als ze lucht krijgen van jullie verhouding. Dat gaat voor scheve gezichten zorgen als je kans maakt op promotie en moeilijkheden als het management ingrijpende veranderingen doorvoeren op de werkvloer. Ik zou er maar niet aan beginnen!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 01:05
Verwijderd
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Als je er al serieus over nadenkt om je huidige relatie op te geven, denk ik niet dat het een goed teken is. Maar weet je überhaupt wel wat die collega eigenlijk van je wil? Straks maak je het uit met je vriend en wil jouw collega alleen maar seks met je. Dat is wel een erg groot risico, denk je niet?

Ik vind dat je deze twee dingen los van elkaar moet zien. Is de relatie met je vriend wel goed? Zou je ook aan uitmaken denken als je die collega niet leuk vond? Probeer eerst dat maar eens uit te zoeken. Als jouw relatie uiteindelijk toch stuk loopt, dan kun je altijd nog proberen iets met die collega te beginnen. Maar persoonlijk vind ik het wel slecht dat je het wel overweegt.

Iedere relatie wordt minder spannend na een tijdje, maar je moet wel onthouden wat je nu eigenlijk met je vriend hebt. Is een beetje spanning zoveel waard?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 10:16
Verwijderd
Ik snap wel dat je in ieder geval af en toe aan de relatie met je vriend uitmaken denkt als je met iemand anders zó'n ontzettende spanning voelt, zo lang al. Ik bedoel, daar hoeft die relatie niks mee te maken te hebben, het is toch verwarrend dat dat niet echt weggaat ofzo. Aan de andere kant zijn mensen meestal heel goed in staat zoiets in stand te houden juist voor de spanning die je binnen je relatie niet meer zo hebt, en zoals al gezegd is, zodra je wat met iemand krijgt, is het heftigste van die spanning eraf, want ja, dan heb je het.

Maar goed, het is ook geheel afhankelijk van wát voor aantrekkingskracht dat is. Is het alleen fysiek? Want dat is natuurlijk belangrijk, maar niet álles. Als je op andere gebieden weinig aantrekkingskracht voelt (praten, lachen, beetje zelfde interesses zodat je ook nog eens samen wat kunt doen) en het alleen die fysieke aantrekkingskracht is, zou ik niet meteen m'n vriend dumpen als die al die andere dingen allemaal wél heeft. Daarbij is het wel belangrijk of je je vriend ook aantrekkelijk vindt en graag sex met hem hebt - in dat geval doe je je honger buiten de deur op maar ga je thuis eten, niks mis mee

Maar als je op alle gebieden het gevoel hebt dat je meer klikt met deze jongen dan met je vriend, tjaaa. Dan wordt het wel lastig. Passen jij en je vriend dan wel zo goed bij elkaar? En dan is het uitmaken, zoals Siorin zegt, ook niet (meer) afhankelijk van die collega van je, want dan moet je gaan bepalen of wat je met je vriend hebt wel genoeg is voor jou, wat er eventueel zou moeten veranderen, en of dat wel kan of dat jullie gelukkiger zouden zijn met iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 21:57
Verwijderd
Het gras bij de buren lijkt atijd groener.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten