Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2009, 11:37
Mike3000
Mike3000 is offline
Hoi, ik speel nu een tijdje Crazy Guitar Maniac op mijn pc (www.zapgames.nl/muziek-maken.html) maar heb alle liedje al gespeeld.

Nu wil ik misschien Guitar Hero 5 gaan kopen maar vraag me af of die echt veel leuker is dan die gratis online games omdat het wel 100 euro kost.

Is er iemand die ze allebei al heeft gespeeld (Crazy Guitar Maniac en Guitar Hero). Welke vinden jullie leuker??

Gr.
Mike

PS. aub alleen reacties als je ze allebei hebt gespeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2009, 12:22
Rob
Rob is offline
Die twee games vergelijken is een beetje loos, al is het alleen maar omdat de twee games twee verschillende inputmethoden hebben die niet te vergelijken zijn.

Needless to say is GH stukken leuker dan die flash game al is het alleen maar vanwege de specifieke controllers ervoor en de community er omheen. Vind je de gitaarcontroller niets, ga je drummen. Da's ook best wel gaaf.

Enneh: waarom komt je titel niet overeen met je vraag? Alvast een antwoord op die vraag: haal de 360 versie. Geen gezeur met specs, er is altijd downloadable content (Wolterb naamzoek GH3 downloadable content voor PC) beschikbaar en je hebt op de 360 ook toegang tot de hele reeks GH games op GH1 en GH80s na met forward en backward compatible downloadable packs.

Je zit wel met de eenmalige kosten van de controller, maar als je een model als de XPlorer neemt is deze compatible met alle GH en Rockband games. Verdere compatibiliteit weet ik niet echt, omdat ik met niets anders speel.
Reageren

Regels voor berichten