Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2009, 19:38
Woblei
Woblei is offline
Op dit moment volg ik een versnelde studie commercieel med. marketing en communicatie(dit om snel door te kunnen naar het HBO). Ik wil graag een HBO Bachelor Theater/acteur in Londen doen, maar ik kom er echt niet uit!

Ik ben al dagen aan het zoeken op websites met informatie over HBO en theaterstudies in Engeland. Dus als het goed is moet ik een undergraduate bachelor studie kiezen. Ik heb al wel een aantal Londense instellingen gevonden die een HBO theater-opleiding aanbieden, maar dit zijn prive-instellingen.

Wat ik ook niet helemaal begrijp, op de website van IBG staat dat, als je een HBO in engeland doet, dat je niet per se een Bachelor hoeft te hebben maar het mag ook een andere "diploma" zijn. Zijn part-time studies(HBO Bachelor) dan ook toegestaan met behoud van Stufi?
Of kan ik überhaupt beter stufi in Engeland zelf aanvragen?

Iig alvast bedankt voor jullie hulp!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2009, 12:49
Pater Noster
Pater Noster is offline
Deze opleidingen heten in Engeland meestal "Bachelor of Fine Arts". In Engeland kan je geen stufi aanvragen, want je bent Nederlander. Wat de IBG bedoelt is dat het ook een associate degree of master degree kan zijn, of een opleiding vergelijkbaar met bachelor niveau.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten