Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2009, 12:01
ganralph
ganralph is offline
Na anderhalve maand geleden verhuisd te zijn, loopt nu het upc tv-abonnement van de vorige bewoners af. wel loopt er nog een Online internetabonnement dat volgens mij een beetje duur is (adsl tot 20mb voor 34,-/maand). (dit betreft een oud abo dat per maand op te zeggen zou moeten zijn)

kortom: tijd om zelf op zoek te gaan naar betere deals.

onze eisen zijn niet hoog ("gewoon" internet is goed genoeg), standaard zenderpakket ook. uit gemakszucht zijn we meteen op zoek naar een internet+tv deal.

wat zijn de aanbieders waar we wel of niet voor zouden moeten gaan?

[edit] het is in Amsterdam
__________________
Change the planet, or go home.

Laatst gewijzigd op 28-10-2009 om 12:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2009, 12:18
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Als je internetten én TV bij dezelfde aanbieder wilt komt daar ook altijd nog wel telefonie bij. UPC heeft volgens mij best een prima aanbieding nu (snel internet, bellen én TV voor in totaal 45 euro p/m). Als je echt het goedkoopste van het goedkoopste wil (en ook geen telefonie wil) moet je ADSL bij Online nemen (20 euro p/m) en Digitenne (8,50 p/m). Hoewel ik persoonlijk niet zo snel aan Digitenne zou beginnen (de beeldkwaliteit is op zich prima maar verre van constant, gevoelig voor storing), maar het is wel goedkoop
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 12:49
ganralph
ganralph is offline
digitenne in het verleden gehad, en dat is idd geen optie voor ons

vaste telefonie zitten we niet om te springen (het moet niet), maar soms zie je aanbiedingen waarbij het 3-in-1 pakket bijna goedkoper is dan tv en internet via verschillende aanbieders. niet dat ik het goedkoopste van het goedkoopste moet, maar ik betaal niet graag voor mogelijkheden en extra's die ik toch nooit gebruik...

over Online vooralsnog wel tevreden (met 6 weken ervaring)

bedankt iig, zal UPC-aanbieding eens bekijken! is hun netwerk en service wel een beetje acceptabel?
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 17:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
EDPnet schijnt het goedkoopst te zijn voor een totaalpakket.
Maar ik heb er geen enkele ervaring mee, dus ik weet niet hoe betrouwbaar het is en of je het kan ontvangen in Amsterdam.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 15:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb internet + bellen bij Online voor 28 euro ofzo (ik heb ADSL extra + telefonie basis = 25 euro + nog 3 euro oid voor een draadloos modem) en ben er erg tevreden over Het internet is gewoon normaal vind ik, niet supersnel maar prima voor huis, tuin en keukengebruik. In het weekend bel je voor 4 cent per gesprek naar vaste nummers dus dat is ook wel relaxed. Verder heb ik m'n telefoon vooral zodat m'n moeder me gratis kan bellen (die belt namelijk 's avonds en in het weekend gratis naar vaste nummers dus als ik met haar wil bellen doordeweek vraag ik of ze me ff terugbelt en naar mobiel bellen is schreeuwend duur voor haar). Voor tv heb ik Digitenne maar dat zou ik niet gauw iemand aanraden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 17:02
ganralph
ganralph is offline
hebben inmiddels weer even een maand gratis digitenne om te zien hoe de ontvangst in dit huis is. wordt wederom geen winnaar vrees ik...

mobiel bel ik al gratis naar vaste nummers, dus dat voordeel zit er niet helemaal in voor mij...
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Huurcontract: kabel tv + internet
kevink
7 02-04-2016 12:30
Software & Hardware Internet van welke provider?
Daantje_0705
9 18-03-2009 19:51
Software & Hardware internet + tv + telefoon -- kabel
Tom Poes
14 19-06-2007 14:33
Software & Hardware [tv/internet] meerdere gebruikers controle mogelijk?
tandenborstel
7 18-01-2005 13:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.