Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2009, 17:59
Douwee
Avatar van Douwee
Douwee is offline
Hallo!

Ik heb een probleem. Namelijk met mijn middelste muisknop, ookwel scrollknop genoemd.
Al jaren is het zo dat ik, wanneer ik ermee op een link klik, met de middelste muisknop een link in een nieuw venster kan openen. Dit is altijd erg handig en ik heb er dan ook veel gebruik van gemaakt.

Maaarrrrr... Sinds 2 dagen is het ineens opgehouden te werken en werkt deze knop ineens als linker muisknop. Als ik nu op een link klik gaat hij gewoon in hetzelfde venster naar die pagina!

Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2009, 20:55
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Wat voor operating system gebruik je?
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 12:18
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Grootste kans dat het Windows is, vermits Mac nog steeds niet zo mee is met meerdere muisknoppen (en er niet zo veel mensen Linux hebben).

Anyhow, OS maakt volgens mij weinig uit. Het lijkt me interessanter om te weten: werkt de middelste knop wel in andere programma's (en dan bedoel ik niet scrollen!), heb je onlangs nieuwe drivers geïnstalleerd.

Wat wel belangrijk is: van welk merk is die muis (Logitech durft nog wel eens wat rare instellingen te zetten standaard), welke browser gebruik je (en is het gedrag hetzelfde in een andere browser zoals Firefox, Chrome, IE, Opera, IE)?

Heb je het ook bij elke link, of enkel op sommige plaatsen (want Javascript-linkjes werken niet met de middelmuisknop)? En je bent ook zeker dat er geen Ctrl, Alt ofzo van je toetsenbord ingedrukt is (doordat er iets op je toetsenbord ligt bv.), dat is iets wat nogal vreemde uitwerkingen kan hebben soms

Als tijdelijke oplossing, ik geloof dat de meeste browsers hetzelfde gedrag vertonen als je Ctrl+linksklikt.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 23:00
Verwijderd
Bump

Ik heb hetzelfde soort probleem als hierboven. Bij mij komt het echter niet uit het niks, het PS/2 opzetstukje van mijn muis is kapot dus ik heb hem nu via USB aangesloten. Nu werkt de middelste muisknop niet meer naar behoren; scorllen doet ie nog wel, maar als ik met de middelste muisknop op een link klik gebeurt er niks.

Het is een logitech muis, heb windows XP en gebruik Firefox
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 09:10
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Waarschijnlijk helpt het als je hier je muis selecteert en SetPoint downloadt en installeert. Daarmee kun je de middelste knop weer de juiste functie geven.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Mozilla Firebird] Openen tabs
FransAnne
7 10-11-2003 17:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.