Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2009, 21:32
Girliej91
Girliej91 is offline
Haaaj

Ik zal het proberen kort te houden. Ik ging laatst uit er kwam een jongen bij me zitten en hij vroeg mn nummer en ik gaf hem (wask niet van plan maargoed).

Kreeg hem op msn en hij vroeg of ik hem die avond wou bellen ( paar dagen na het uitgaan), maar is dacht wat moet k nou zeggen dus ik stuurde niks en een week later kreeg ik terug waarom stuur je niks terugg... 3 dagen later stuurde ik pas een smsj terug (was niet de bedoeling)

Die week ging ik met hem afspreken ik dacht hij is toch wel heel lief datie moeite doet. Nja wij hadden op een plek afgesproken en het was erg gezellig vond alleen datie snel naar huis moest na anderhalf uur ofzo maargoed.

Paar dagen erna vroeg ik of hij die avond wou afspreken maar hij wist het nog niet zeker en uit eindelijk was hij thuis gebleven omdat hij moe was.. toen kwamen er twijfels. Ik dacht als hij mij leuk vind had hij gewoon afgesproken.

Na 2 dagen twijfelen kwam ik erachter dat hij toch nog wel een keer wou afspreken. (weg twijfels) Nu bij mijn vader thuis. We gingen gewoon beetje achter de computer zitten en het was weer leuk en dat vond hij ook wel denk ik, maar toch moestie weer eerder weg snap er echt niks van. (schaam me n beetje tegenover mn vader dan lijkt t net alsof t niet leuk was of dat hij mij niet leuk genoeg vind om langer te blijven)

Wat is jouw reactie als je dit leest? Ben ik nou gewoon teveel aan het twijfelen of zijn jullie het er mee eens dat dit een beetje vaag is? En jongens is dit soms een bepaalde strategie ofzoo..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2009, 22:27
SacredRose
SacredRose is offline
een beetje vaag inderdaad naar mijn mening.
maar het kan ook zijn dat hij gewoon druk is en jou toch graag wil zien en daarom toch komt ondanks dat het maar even is.
Oud 12-11-2009, 01:32
Verwijderd
Geeft ie vantevoren aan dat ie kort blijft, of is het in de trant van: "oh is het al zo laat, ik moet echt even de hond uitlaten"? Is het na bepaalde opmerkingen of gesprekken of activiteiten (of het uitblijven ervan) dat ie zo kort blijft?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 09:50
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ook al bedacht dat HIJ zich misschien niet zo op zijn gemak voelt bij JOU omdat hij denkt dat jij maar matige interesse hebt? als je eeuwen niks van je laat horen en nonchalant doet erover...

Citaat:
Kreeg hem op msn en hij vroeg of ik hem die avond wou bellen ( paar dagen na het uitgaan), maar is dacht wat moet k nou zeggen dus ik stuurde niks en een week later kreeg ik terug waarom stuur je niks terugg... 3 dagen later stuurde ik pas een smsj terug (was niet de bedoeling)
Ik zou 100% denken dat je geen of minimale interesse had.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 12:45
Girliej91
Girliej91 is offline
Nou het is alleen datie vroeg weggaat dat zegt hij wel van te voren. Verder krijg ik dan wel n smsj van vond het leuk met je enzo en ja het was ook leuk maja ik heb t idee of hij probeert me egt gek op hem te maken door expres vroeg weg te gaan of hij weet t nog niet en gaat eerder weg omdatie t niet meer leuk vind.. maja ben van plan te vragen op msn of in het egt dat weet ik nog niet. Hoe hij van zijn kant over ons denkt dat het wat kan worden of niet.. dusjaa maar ik spreek hem pas vanavond
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 13:18
Dvine
Dvine is offline
Sjongejonge wat een drama. Hij zegt toch dat hij eerder weg moet? Geloof hem dan gewoon en ga er geen dingen achter zoeken. Jij hebt in het begin zelf weinig interesse naar hem toe getoond, dus wacht het rustig af.

En nu al een gesprek hebben over iets met elkaar beginnen.. Ga eerst gewoon nog een paar keer iets gezelligs met hem doen
Oud 12-11-2009, 13:22
Girliej91
Girliej91 is offline
Ja dat is ook wel zo. Bij mijn exen ging het gewoon heel anders. Zie wel ff thnxx
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 17:22
Volk
Volk is offline
Dus... Er is een jongen die jou leuk vindt en de moeite neemt om jou te ontmoeten terwijl hij ook andere dingen heeft te doen waardoor hij eerder weg moet.

Wat is het probleem?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten