Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2009, 22:57
Verwijderd
Vertel hier over de mooiste surprise die je ooit hebt gekregen, de mooiste die je hebt gemaakt en het sinterklaascadeau waar jij vroeger nog maanden over hebt gedroomd.
Advertentie
Oud 11-11-2009, 23:53
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ooit gekregen: een ballerinabarbie met haar roze auto en een prinsessenbed (ik was toen een jaar of 7?)
ik heb nooit een sinterklaascadeau gemaakt denk ik...
vraag drie: zie antwoord één
Oud 12-11-2009, 14:03
AzN
AzN is offline
Mooiste sinterklaascadeau ooit ontvangen: Baby Born . En gemaakt: ik maak niet zo'n geweldige surprises eigenlijk, ben niet bepaald creatief enzo .
Oud 13-11-2009, 13:34
Rivka
Rivka is offline
Het cadeau was Harry Potter en de Halfbloed Prins Die wilde ik zo ontzettend graag hebben.
De mooiste surprise die ik ooit heb gemaakt was een cupcake van kranten
Oud 13-11-2009, 14:01
Roosje
Roosje is offline
Mijn beste cadeautje was ook een Baby Born. maar misschien kreeg ik die voor m'n verjaardag en niet voor Sinterklaas, dat weet ik eigenlijk niet zeker aangezien er maar twee dagen tussen zit.
Oud 13-11-2009, 22:39
Jannekus
Jannekus is offline
Ik heb ooit een hamster gekregen toen was ik 11 ofzo en ik wilde er zo graag ééntje. Maar m'n ouders hadden meerdere malen duidelijk gemaakt dat ze geen dieren wilden in een kooitje want dat was zielig.
Dus had ik uiteindelijk de hoop op een hamster opgegeven.

Maar toen op sinterklaasavond stond er een hele grote stoomboot van dozen gemaakt in onze kamer. Mijn moeder was lerares dus had ze die van haar basisschool meegenomen naar ons huis. Tijdens de hele pakjesavond vond ik al dat ik zo weinig cadeautjes kreeg in vergelijking met mijn zus maar had nog steeds niets door. En toen kreeg ik als laatste cadeautje een heel dun pakje met een envelop met een gedicht erin. Dat ik maar even in de stoomboot moest kijken.... En daar zat een kooitje met een hamstertje erin
Oud 13-11-2009, 22:50
Verwijderd
Een heel groot barbiehuis toen ik 6 was ofzo. Toen was ik helemaal in de wolken.
Oud 14-11-2009, 07:42
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kreeg ooit de paard met wagen van Barbie. Dat was het grootste pakje van de avond, maar mocht pas als laatste open gemaakt worden. En toen was het leeg... Er zat alleen een gedichtje in, waarin sinterklaas vertelde dat een van zijn pieten er al mee had gespeeld en het op zolder neer had gezet. Ik ben nog nooit zo snel van de woonkamer naar de zolder gegaan...

De mooiste surprise die ik heb gekregen is een zwarte-pieten-hoofd met "echte" zwarte pieten muts en kraag, zelf genaaid door mijn moeder. Ik vond het bijna jammer om de cadeautjes eruit te halen.
Oud 14-11-2009, 15:37
FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Ik heb twee cavia's gekregen! (L)
en als surprise ook een cavia...
Oud 17-11-2009, 11:27
Nienna*
Nienna* is offline
Baby Born! Nog nooit zo gelukkig met een cadeau geweest geloof ik . Ik heb er ook jaren mee gespeeld. Oja en het was een rib uit het lijf van mijn ouders, die destijds nog heel erg weinig geld hadden en zo'n Baby Born kostte geloof ik 100 gulden ofzo??
Oud 17-11-2009, 13:00
Verwijderd
zo'n trein van lego, die ook echt kon rijden enzo. wat heb ik daar veel mee gespeeld zeg
Oud 17-11-2009, 13:51
Verwijderd
Hier nog iemand met een Baby Born Dat vond ik echt ontzettend gaaf en ik had het helemaaal niet verwacht omdat 't zo duur was. Toen ineens stond daar die grote doos <3 Heel lang nog mee gespeeld, mijn moeder maakte outfitjes voor de pop en van een buurvrouw kreeg ik soms luiers.

Mooiste surprise die ik ooit heb gemaakt was volgens mij een spin, lang aan gewerkt en hij was echt heel gaaf geworden. Zo'n dik zwart lijf, harige poten, echt gaaf. In zijn lijf zaten de cadeautjes. Degene voor wie de surprise was, was er ook echt heel blij mee <3 Ze wilde hem eerst ook niet kapot maken, want dat vond ze zonde. Toen hebben we heel voorzichtig z'n buiken open gemaakt zodat hij daarna weer te repareren was.

Zelf helaas nooit een mooie surpise gekregen Mijn naam werd altijd getrokken door jongens die 't weinig kon schelen, dus kreeg ik een suf vierkant doosje met een haarknip van z'n moeder ofzo.
Oud 17-11-2009, 18:43
Verwijderd
Ik had ooit bedacht dat ik een speelgoedkist wilde; een kist op wieltjes waar mijn speelgoed in kon (en waar ik stiekem ook trucjes mee kon doen met vriendinnen, verstoppen in zo'n rijdende kist etc). Die kreeg ik en ik was er dolblij mee. Ik was toen 3 of 4 ofzo. Jaren later, toen ik 13 was, overleed mijn opa. En de dag na zijn overlijden hoorde ik pas dat hij die kist voor me gemaakt had, dus toen was het nog meer waard. Hij staat nu nog steeds op mijn kamer, en hij is helemaal niet zo mooi meer, maar ik weiger hem weg te doen.

Ik heb voor mijn zusje ooit een hele grote bruidstaart met verschillende lagen gemaakt (en dan mocht ze kiezen of ze ging trouwen met Boudewijn Zenden, Cas Jansen of Peter Paul Muller, want op die drie was ze verliefd ). Daar was ik zelf wel erg tevreden over, en de rest van de familie vond het ook erg mooi.
Zelf nooit echt een geweldige surprise gekregen (of nou ja, mijn zusje had ooit een piano voor me gemaakt, die was aardig, maar nie bijzonder).
Oud 18-11-2009, 18:21
marrel
marrel is offline
Ik kreeg ooit een mega doos K'nex met zo'n achtbaan die nog groter was dan ikzelf, wat was ik gelukkig! En nog tijden
Oud 18-11-2009, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn beste cadeautje was ook een Baby Born. maar misschien kreeg ik die voor m'n verjaardag en niet voor Sinterklaas, dat weet ik eigenlijk niet zeker aangezien er maar twee dagen tussen zit.
Jij ookal op 3 dec jarig?
Oud 19-11-2009, 01:42
MiBe
MiBe is offline
Een trein van Lego, was de 3 jaar daaropvolgend niet weg te trekken bij dat ding.
Vorig jaar mezelf getrokken met surprises (maak je geen zorgen, ik bedoel niet de masturbatie-variant), ik uiteraard mijn mond gehouden en een gigantische waterpijp voor mezelf gekocht. Een mooie bom eromheen geknutseld gezien die dingen oorspronkelijk uit het Midden-Oosten komen (is dat racistisch?) en klaar is Kees
Oud 26-11-2009, 11:10
floortje613
floortje613 is offline
ik heb vorig jaar een waterkoker met van alles erbij gekregen. dat vond ik wel heel leuk. en ik heb voor me pa een enorm fototoestel gemaakt.
Oud 26-11-2009, 11:21
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Vet
Oud 26-11-2009, 15:55
TheeEi
TheeEi is offline
Mijn leukste cadeau ooit gekregen (op pakjesavond) is een speel piratenschip, toen ik 6 jaar (?) was... achteraf heb ik er nooit meegespeeld
Advertentie

Regels voor berichten