Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2009, 23:38
Verwijderd
ik wordt serieus maar nie dikker ookal eet ik echt heel veel nog kom ik niet aan sterker nog ik val nog steeds af een half jaar geleden was ik 49 kg en nu 46kg gewoon doodeng weet iemand wat ik kan doen?
Oud 13-11-2009, 08:20
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Spiertraining. Spieren wegen relatief veel (meer dan vet iig).
Maar ye.. ik heb hetzelfde. Let nooit op wat ik eet en dat gaat dan soms ook gepaard met extra bootschappen maar wijk nooit meer dan 3 kg van mijn 'originele' gewicht af, en daarop zak ik in 24 uur dan ook weer terug.
Oud 13-11-2009, 09:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Als je twaalf jaar bent en je valt drie kilo af terwijl je wel voldoende eet, lijkt het me dat je beter naar de dokter kan gaan en dan je spieren kunt trainen.
Oud 13-11-2009, 12:28
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Inderdaad. Je hebt volgens mij een vrij normaal gewicht. Maarja, ieder z'n ding..
Mocht je echt aan willen komen, dan moet je voedsel eten met 'n bepaalde hoeveelheid (volgens mij koolhydraten) erin. Als je er daar genoeg van eet, kom je volgens mij aan...
Maar, jij bent twaalf, en weegt evenveel als ik als 16-jarige, dus ik zou me niet al te druk maken.
Oud 13-11-2009, 17:16
Yana
Yana is offline
Allereerst: dit hoort eigenlijk in het Voeding- en Gezondheidtopic.
Maar goed:

@Delicious: Dan weet ik niet hoe gezond jij bent, maar 46 kilo is toch vrij weinig hoor. En aankomen heeft niets met koolhydraten te maken, maar met meer eten dan je verbruikt. Daarbij lijkt het me zinvol dat je niet zomaar wat roept- voor iemand die 1.50 is zal 46 prima te doen zijn, maar als de topicstarter 1.80 is, is het weer een ander verhaal. Daarbij weten we niet of topicstarter een mannetje of een vrouwtje is.

Het is wel zo dat de meeste mensen dénken dat ze "alles kunnen eten en niet aankomen", maar als je dan kijkt naar wat dat "alles" is, valt het wel mee met die hoeveelheden.

Dus @topicstarter: Hoe lang ben je? Ben je m/v? Wat eet je zoal op een dag?
(Maarre: Wel even naar het Voeding- en Gezondheidtopic! Want daar horen dit soort dingen)
Oud 14-11-2009, 12:35
Pluis
Pluis is offline
De belangrijkste adviezen zijn in dit topic al gegeven. Als je concretere informatie wilt over welke voeding je moet nemen om wat aan te komen, verwijs ik je door naar het voeding- en gezondheistopic, bovenaan de voorpagina van L&G.

Regels voor berichten