Oud 13-11-2009, 13:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Op mijn laptop (Windows Vista) zit een ingebouwde bluetoothadapter. Het viel me op dat deze (sinds ik Vista een tijdje geleden opnieuw heb geïnstalleerd) constant aan staat. Het vervelende is dat ik nergens kan vinden hoe ik het kan uitschakelen. De laptop heeft wel een fysieke schakelaar, maar als ik die omzet dan schakel ik ook mijn wifi uit, nogal onhandig dus.

Als ik via het bluetoothicoon in de taakbalk en in het configuratiescherm in het instellingenscherm kom, kan wel uitschakelen dat er verbinding wordt gemaakt met de adapter, maar niet dat ik het apparaat kan uitschakelen. Iemand een idee hoe het wel kan?
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 13-11-2009 om 16:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2009, 15:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat je met 1 schuif zowel WiFi als Bluetooth uitschakelt lijkt me niet echt te kloppen. Heb je de juiste drivers geïnstalleerd voor de knoppen/schuifjes van je laptop na de herinstallatie?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 16:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb de herinstallatie uitgevoerd met de herinstallatiedvd van de fabrikant, dus alle drivers zouden als het goed is ook weer er op moeten staan, maar ik zal het eens nakijken.

Overigens is dat de normale functie van die schakelaar, zo is het al sinds ik de laptop heb, en zo staat de functie ook beschreven in de handleiding van de laptop.


Oh, en excuses voor de spelfout in de topictitel. Koekjes voor de fb die hem eruit haalt.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 17:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nare optie op beide in dezelfde functie te gieten. Ben bang dat je er aan vast zit dan.

Wat je wel kan dan is de adapter softwarematig uitschakelen via devie namanger, maar dan kan je hem ook echt niet meer gebruiken, is dat wat je zoekt?

Gaat iig via rechter muit op computer -> properties -> device manager -> zoeken naar adapter -> rechter muis -> disable

*koekjes opeet*
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.