Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2009, 21:36
Verwijderd
Hoi!

Mijn naam is Maeglin, ik studeer Communicatie en MediaDesign in Utrecht. Voor school moet ik nu een campagne bedenken om jongeren tussen de 12 en 16 jaar vaker, en op een positievere manier, de dierentuin te laten bezoeken. Voor deze campagne zou ik zelf vanalles kunnen verzinnen, nachtelijke speurtochten door de dierentuin, interactief foto's maken van de dieren waar je prijzen mee kan winnen etc.. maar ik wil ook graag de mening van de doelgroep en daarom zou ik jullie willen vragen om antwoord te geven op een paar van mijn vraagjes.
Alvast bedankt!

Groetjes,
Maeglin

P.S. De dierentuin waar ik een campagne voor ontwerp is Burgers Zoo, maar je kunt uitgaan van dierentuinen in het algemeen.

De Enquete:

1.Hoe oud ben je?
2.Vind je het leuk om naar de dierentuin te gaan? En waarom wel of niet?
3.Met wie ga je, of met wie zou je graag gaan?
4.Wat zou graag doen/zien in de dierentuin?
5.Wat zou je het liefste willen doen of veranderen, als het geld niet uit zou maken?

Laatst gewijzigd op 19-11-2009 om 21:47.
Advertentie
Oud 20-11-2009, 10:17
Verwijderd
Ik ben niet tussen de twaalf en de zestien, maar toen ik die leeftijd had wilde ik nooit naar de dierentuin, omdat de meeste dierentuinen vrij ondiervriendelijk zijn. Dus dat is wat er van mij veranderd mocht worden. (En nu mag dat nog steeds.)
Oud 20-11-2009, 13:45
Martiño
Martiño is offline
1.Hoe oud ben je?
22
Ja, ik vind het wel leuk om af en toe naar de dierentuin te gaan. Je kunt er veel over dieren en de natuur leren en een dierentuin is ook een plek waar bedreigde diersoorten kunnen worden opgevangen en verzorgd kunnen worden.
Vrienden, partner, familie.
Ik wil in de dierentuin graag een diverse dierenpopulatie zien, met ruime en natuurgetrouwe verblijven, waarbij de bezoekers een realistisch beeld en respect krijgen voor dieren en de natuur.