Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ookal eet ik een boterham, yoghurt met crispies en avondeten per dag... IK BLIJF DIK!
Niet dat het vet ervan af hangt, maar dat platte buikje is helemaal weg, Ik word er echt depresief van ![]() Niet dat ik ga kotsen boven de wc, want dat durf ik niet xD Maar gewoon, hoe ik ok mijn best doe. Ik voel me net een varkentje
|
Volgens mij moet je gewoon terug leren genieten van je eten... Je weet van jezelf dat je niet te dik bent maar je gelooft er nog niet in ... Misschien moet je af en toe een goed stuk chocola eten en denken bij jezelf omg dat smaakt
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet wat jullie (Rivka en Nine S) met "een buikje" bedoelen, maar het is vrij normaal dat in de puberteit je buik een beetje meer vorm krijgt ipv zo'n fijne platte 11-jarigen buik hoor. Ik heb het bij iedereen om me heen zien gebeuren ongeveer op hetzelfde moment dat ze ongesteld werden, borsten kregen, etc. Als je kijkt op de foto die Jasper postte, zie je dat haar buik ook niet letterlijk plat is. Toch is ze wel slank, en dat zijn jullie vast ook.
![]() |
![]() |
|
(8) I like giants, especially girl giants, because all girls feel too big sometimes, regardless of their size.
Nu ben je nog maar 13 (stom om te horen, ik weet het) maar misschien dat je er nog overheen groeit. Dat gebeurt vaak, denk ik, dat mensen in hun puberteit erg onzeker zijn (ook als ze voor de puberteit diezelfde problemen hadden) en dan daarna er overheen zijn gegroeid. Het belangrijkste lijkt me om te proberen geen vervorm zelfbeeld te krijgen. Probeer rustig naar jezelf te kijken en vooral te letten op dingen die goed aan je zijn. Niemand is natuurlijk perfect. Het stomme is natuurlijk dat je dit soort dingen zelf ook wel weet en had kunnen bedenken, volgens mij ben je best slim namelijk, maar het echt beseffen is weer een andere kwestie.
||
Citaat:
Tja, je kunt zoals de meesten om je heen kijken en gaan vergelijken met dikkere of dunnere mensen, maar dat helpt geen flikker. Je kunt zelfverzekerder worden door te weten en je je eraan te herinneren dat je wél de controle hebt over wat je doet. Je kunt ervoor kiezen om zelfvertrouwen te hebben. Door te weten dat niets van buiten je kan raken van binnen. Als je sterk van binnen bent, zou een pukkeltje of een buikje je niet uitmaken, totdat het een grens bereikt waardoor je ervoor moet kiezen dat je dit niet langer wilt en het gaat veranderen. En denk eraan, wat is belangrijker: je uiterlijk of je gezondheid? |
![]() |
||
Citaat:
misschien een meisjesding, misschien niet. maar je kunt je dik voelen en mensen zeggen dat je moet stoppen met zeuren, en tuurlijk, daar kun je je beledigd door voelen, maar zie het als een compliment dat al die mensen het dus niet met jou eens zijn en dat je dus zeker niet te dik bent!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzeker, in de knoop met mezelf, enzovoort... Diaantjeh | 4 | 05-06-2008 08:46 | |
Psychologie |
Houden van jezelf (eetstoornis) Yana | 43 | 27-01-2006 18:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik te dik??? mzzlman | 37 | 18-03-2005 11:44 | |
Lifestyle |
echt zo'n magere meisjes? deesmees | 160 | 19-08-2003 15:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu??? **~yvie~** | 13 | 18-06-2003 22:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zó dik ben ik, ik durf echt nooit sex te hebben met een jongen! Severus | 33 | 24-12-2001 17:09 |