Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We hebben zelfs nog ooit een heel plan uitgewerkt om s.com over te nemen. (niet dat het zou gaan werken ![]() Maar langzaamaan werd evito steeds depressiever en is hij uiteindelijk gestopt. Laatste keer dat ik hem van hem gehoord had, ging het volgens mij wel weer goed met hem. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat was dat met het Ariël topic? Toch niet over Marks liefde voor De Kleine Zeemeermin he? Die discussie over de kleur kan ik me wel nog herinneren D:
Evito is de enige forummer die ik in het echt gespot heb (althans, meteen herkend heb). Het gedicht over de kreeft raakt mij. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me nog goed die rel herinneren toen er een verjaardagstopic werd geopend voor een niet-dk-er (of iemand die iig al heel lang niet meer actief was) en er toen gerebelleerd werd door de leden en een fb (volgensmij CS) en er steeds nieuwe topics werden geopend en weer gesloten, en CS overal slotjes op ging zetten die er later weer door iemand anders werden afgehaald.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herinner me meer dat er allemaal ophef op s.com was, en inderdaad ook op admin waar Evito kon lezen, en dat wij dan zaten te gniffelen omdat we heel onschuldig waren en alleen toevallig een paar gebande forummers hadden. Laatst gewijzigd op 24-11-2009 om 15:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me nog herinneren dat Missy een Saaitopic te vroeg opende omdat zij hem zo graag wilde hebben en dat we (ecnelis en ik, in elk geval) toen gingen rellen met nieuwe topics openen en roepen dat Missy een slecht voorbeeld was als forumbaas etc. Ben ik het nog steeds mee eens, overigens, maar ik geloof dat we haar toen ook aan het huilen hadden gemaakt en dat was dan ook weer niet helemaal de bedoeling...
![]() |
![]() |
||
Het ariëltopic was toch niet op dk, maar op F,TV&R? Die kleur weet ik nog wel ja, ik geloof dat ik toen pas dk was, en het topic zo veel mogelijk ontweek. Dat deed ik trouwens sowieso als er rellen waren vaak ;x
Het sortjuhtopic ken ik van later eens teruglezen. Het nachtspammen, ja ![]() ![]() Citaat:
De rellen met het saai-zegtopic zijn nog best kort geleden eigenlijk, met stefenootje die óf zat te huilen, óf zat te bitchen. Eén keer was tijdens een meet, volgens mij bij Noor (Marit, jij weet dat vast nog wel, was dat toen? ![]() Dat van dat verjaardagstopic weet ik ook nog wel, maar over wie ging dat ook al weer... Edit: hmm, ik dacht even Ecnelis, maar daar heb ik een keer een verjaardagsotpic van gesloten geloof ik ![]()
|
Verwijderd
|
Mwah, ik kan er gewoon niet tegen als ik vind dat ik eigenlijk gelijk heb en iemand die toevallig fb-knopjes heeft, de discussie om die reden wint. (het ging me allang niet meer om dat ik het topic wilde hebben oid)
Nou ja, in elk geval, misschien stel ik me een beetje aan, maar ik snap mezelf nog wel. ![]() |
![]() |
|
|