Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2009, 19:59
Verwijderd
Hallo!

Ik ben al een paar keer op pad geweest voor sinterklaas cadeaus, maar kon ik niks vinden voor het dobbelspel (wij doen dan 2x een cadeau voor 5 euro). Wij spelen dat spel met het gezin. Het cadeau moet leuk zijn voor mensen begin 20 en voor mijn vader. Vorige jaren wist ik wel dingen te verzinnen, maar dit jaar is mijn inspiratie blijkbaar op.
Drankcadeautjes en douchespul vind ik wat inspiratieloos, bakspul heeft iedereen inmiddels al. Ik ben al langs duisent winkels geweest, maar alsnog kon ik niks leuks vinden.
Hebben jullie misschien een leuk idee? Het mag dus niet meer kosten dan 5 euro en het moet wel een cadeau zijn waar je ook echt wat aan hebt.
Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 29-11-2009, 21:17
Verwijderd
Ga naar de Blokker, daar kun je zelfs best leuke dingen voor 1 euro kopen. Of ga naar zo'n Euroland of de Action of de Wibra. Daar hebben ze genoeg voor 5 euro.

Wat ik heb gekocht voor het dobbelspel (moesten twee cadeautjes pp voor bij elkaar mx. 5 euro):
- een minitubbetje handcreme met een minivijltje;
- een miniwekker;
- een USB lampje voor de laptop;
- zo'n hoofdmassage ding.

En ik had zo nog tientallen dingen kunnen kopen (had ook nog een regenhoes voor een fietszadel gekocht ), maar ja, we hoefden met z'n tweeën maar vier dingen.
Oud 30-11-2009, 09:39
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Bij de Gamma hebben ze bakken staan met allerhande knutsel- en klusmiddelen voor 2,50 per stuk. Van stanleymessen tot snelbinders en van scharen tot schroevendraaiers. Zoiets komt altijd van pas.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 30-11-2009, 16:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De Xenos is ook een leuke winkel om rond te snuffelen. Had daar voor 5 euro een chocoladefondue set gekocht
__________________
<):o)
Oud 30-11-2009, 16:45
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Inderdaad leuke winkel voor cadeautjes x-spekkie-x, ze hadden er laatst van die mega-badeenden, echt briljant waren die.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 30-11-2009, 16:49
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Mega badeenden heb je hier in Leeuwarden in de Xenos echt in allerlei soorten: Matrozen, enz. Echt heel leuk!
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-11-2009, 18:06
Verwijderd
een trilmassage ding van de kijkshop. kost 5 euro en is best fijn
Oud 01-12-2009, 13:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij moesten 5 kadootjes van elk 2 euro kopen voor elkaar. Je kunt zoveel kopen voor weinig geld!
Ik vind het leuk en origineel om zelf iets aan het kadootje te doen, dus ik heb als een van de kadootjes een washandje gekocht bij de hema in een mooi kleurtje, en ergens anders van die gastenzeepjes (een hartje en een roosje). Dat heb ik mooi geschikt en met een lintje samengebonden. Het is niet veel maar het is wel mooi en leuk.
En van die kleine potjes met groei-je-eigen-zonnebloem/klavertje vier/vergeetmijnietje/lavendel kosten ook maar 1,50 dus daar kun je vast ook wel wat mee. En bij de Blokker kun je een heel theeservies kopen voor 5 euro.
Oud 01-12-2009, 14:33
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Eigenlijk wel raar als ik zo op mijn uitgavenpatroon kijk dat er toch zoveel leuke dingetjes voor weinig geld zijn
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 01-12-2009, 15:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja daar verbaasde ik me nou ook over
Oud 04-12-2009, 16:22
Verwijderd
Bedankt voor de tips! Ik had ze wel al gelezen, maar dus nog niet gereageerd. Ik realiseerde me dat ik eens wat minder perfectionistisch moet doen en niet zo moet twijfelen over vanalles. Het zijn uiteindelijk dus een leuke lamp en een wekker geworden. De wekker verandert van kleur als 'ie afgaat.;x
Oud 04-12-2009, 18:17
Verwijderd
Citaat:
De Xenos is ook een leuke winkel om rond te snuffelen. Had daar voor 5 euro een chocoladefondue set gekocht
hihi die heb ik gewonnen gister bij het dobbelspel
Oud 06-12-2009, 15:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Bedankt voor de tips! Ik had ze wel al gelezen, maar dus nog niet gereageerd. Ik realiseerde me dat ik eens wat minder perfectionistisch moet doen en niet zo moet twijfelen over vanalles. Het zijn uiteindelijk dus een leuke lamp en een wekker geworden. De wekker verandert van kleur als 'ie afgaat.;x
Oeh waar heb je die wekker gevonden?
Oud 06-12-2009, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Oeh waar heb je die wekker gevonden?
Bij Blokker.
De wekker verandert niet van kleur als ie afgaat kwam ik achter, maar je kunt er wel op drukken en dan komen er steeds verschillende kleurtjes (of je kunt de kleurtjes continu aan laten staan). Er zit maar 1 enigszins aanhoorbaar wekkergeluid bij, maar goed. Het was toch nog best wel leuk.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Sinterklaas op scholieren.com
Verwijderd
464 25-12-2010 16:14
De Kantine Pubersaait #1182
Verwijderd
500 25-10-2010 17:03
Werk, Geld & Recht Hoeveel geld heb je vandaag uitgegeven?
KiMZz
499 28-04-2009 11:42
Films, TV & Radio Koop ook eens een dvd! (deel 5)
Verwijderd
500 10-02-2008 16:41
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Achter de grote, gele deur.
Eend
500 30-01-2005 19:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.