Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2009, 16:05
LW
LW is offline
Jaja morgen ga ik naar de kapper!
Voor het eerst word dat een permanent waar ik heel blij mee ben, omdat mijn haar van boven stijl is en van onder krullen heeft.
Nu wil ik dus aan jullie vragen wat voor soort krullen jullie nou mooi vinden?
Misschien foto's van kapsels?
En oja ik weet niet of dit hier goed staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2009, 16:59
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind grove krullen mooi
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 17:30
Pluis
Pluis is offline
Krullen en haardingen horen op lifestyle.
Oud 04-12-2009, 17:40
LW
LW is offline
Oke dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 18:24
Verwijderd

http://i113.photobucket.com/albums/n...ka84/curls.jpg

ligt ook totaal aan je gezicht
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 20:00
LW
LW is offline
Die laatste foto van jou vind ik wel erg mooi!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 11:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb op dit moment een grof spiraalpermanent. Het staat heel erg mooi en klassiek. Ik word zelfs door vreemden aangesproken op mijn haar. Maar het moet je wel staan. Die grotere krullen op die onderste foto krijg je van een 'normaal' permanent (het verschil is dat de rollers anders worden ingedraaid).

Ik zou je trouwens wel aanraden om een zuur permanent te vragen, in plaats van een basisch permanent. Het is beter voor je haar om een zuur permanent te nemen en het iets langer te laten intrekken, dan een basisch permanent dat er kort inzit. Net als dat je liever lang onder een warme douche staat dan kort onder een te hete douche.

Ik heb twee keer eerder een (zuur) permanent gehad, zowel spiraal als 'gewoon'. Het blijft minstens een jaar zitten. Als je kapper piept dat het niet lang blijft zitten als je minder agressief spul gebruikt, dan komt dat omdat zij het niet lang genoeg laten intrekken. Ze moeten het minstens een HALF UUR laten intrekken.

Ik heb een privekapper, nouja, ze heeft kappersopleiding gedaan en lang als kapper gewerkt maar nu doet ze iets anders en ze knipt en kapt alleen nog vrienden en zij heeft er dus geen baat bij als mijn permanent snel uitzakt en van haar krijg ik mijn advies. Je kapper heeft er namelijk meer baat bij als jouw permanent na een half jaar uitzakt of wanneer je puntjes splijten waardoor je weer moet laten knippen.

Oh als je bang bent voor gespleten punten moet je niet meteen over je permanent heen blonderen! Blonderen is heel slecht voor je haar en je haar kan het wel hebben maar als je een permanent hebt laten zetten moet je minstens een half jaar wachten met highlights of blonderen.

Nou dat is wat ik ervan weet, hopelijk heb je wat aan mijn advies!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 12:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil even het verschil tussen spiraalpermanent en 'gewoon' permanent verduidelijken. Als je een gewoon permanent laat zetten zitten de spelden er zo in:

(dit zijn geen permanentspelden maar goed)
En ik heb toevallig een foto van toen ik een spiraalpermanent laat zetten, dan zitten de spelden zo:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten