Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voornamelijk vroeger gedaan, ook met bong uiteraard. Homie van me had iets van 15 verschillende bongs en hij verdiende mad centjes met z'n baan destijds en we growde daarnaast zelf ook nog wat. Met zo'n overfloed kom je er op een gegeven moment niet onderuit.
Eigenlijk een hele tijd mee gestopt totdat ik afgelopen zomer in new york wat dudes tegenkwam die ook jonku bij zich hadden. Daar smoken ze dus standaard puur (en zonder tipje bluh) en dat was weer even wennen, vooral omdat ik dus in een stad zat die ik nauwelijks kende en moest nog van soho naar upper west side komen. Gelukkig had ik een aardige forumster bij me die me hielp terug te komen bij het hostel want de metrokaart vertoonde verdacht veel overeenkomsten met de handleiding van dungeons&dragons op dat moment. In ieder geval, zo af en toe is het leuk om eens de icebong erbij te pakken een te blazen. Puur in een jo vind ik niet zo heel lekker om te roken en ik neem mijn high liever in stappen dan abrupt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Blowen vercracked uitzien UnderCoverBoy1 | 42 | 02-08-2011 14:23 | |
Drugs & Alcohol |
Kun je van het roken van pure wiet een trip krijgen? Verwijderd | 62 | 24-09-2008 18:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Ook rookverbod op terras' Love & Peace | 299 | 09-11-2007 23:42 | |
Drugs & Alcohol |
Beginnende wietroker... FebianJ | 27 | 28-09-2006 16:56 | |
Drugs & Alcohol |
Verslaafd aan tabak door het roken van wiet Brute Brulé | 38 | 16-09-2006 14:04 | |
Drugs & Alcohol |
Wiet puur of niet? C r Y p S | 45 | 31-10-2003 03:19 |