Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2009, 15:01
Thinus
Thinus is offline
wanneer je wiet puur rookt zul je er veel meer high van worden dan wanneer je het mixed met tabak, dit omdat beide middelen elkaar tegenwerken.
Wanneer je wiet puur rookt (en geen nicotine in je lichaam hebt) zul je je na 10 minuten lekker psychedelisch gestimuleert voelen. Wiet opzichzelf is een stimulerende geestverruimer, ook duurt het veel langer als je het puur rookt. Gemixed met tabak zorgt het voor een korte hevige roes die direct start, en ook snel weer is afgezakt, dit is ook bedacht door de Nederlanders, en waar wiet ooit vandaan kwam, werd het alleen maar puur gerookt.

waarom verspillen we onze wiet door het te vermengen met tabak?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2009, 15:19
HTID
HTID is offline
Citaat:
wanneer je wiet puur rookt zul je er veel meer high van worden dan wanneer je het mixed met tabak, dit omdat beide middelen elkaar tegenwerken.
Wanneer je wiet puur rookt (en geen nicotine in je lichaam hebt) zul je je na 10 minuten lekker psychedelisch gestimuleert voelen. Wiet opzichzelf is een stimulerende geestverruimer, ook duurt het veel langer als je het puur rookt. Gemixed met tabak zorgt het voor een korte hevige roes die direct start, en ook snel weer is afgezakt, dit is ook bedacht door de Nederlanders, en waar wiet ooit vandaan kwam, werd het alleen maar puur gerookt.

Omdat die tekst geschreven is door iemand die geen wiet rookt. Van pure wiet roken wordt je meer high, met tabak erbij meer stoned. Hoe dan ook, je raakt even erg van de kaart alleen dan op een iets andere manier.

Zelfde verhaal als dat uppers en downers elkaar tegen zouden werken. Dat op een bepaald niveau wel waar, toch raak je harder van de kaart van een combinatie.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 18:59
Verwijderd
tabak is vies.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 23:54
Verwijderd
nja meeste blowers roken ook wel, ze kunnen dan wel puur gaan blowen maar ja dan zouden ze ook een tijdje niet moeten gewoon roken en dat zullen ze niet zo snel doen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 01:14
Verwijderd
Voornamelijk vroeger gedaan, ook met bong uiteraard. Homie van me had iets van 15 verschillende bongs en hij verdiende mad centjes met z'n baan destijds en we growde daarnaast zelf ook nog wat. Met zo'n overfloed kom je er op een gegeven moment niet onderuit.

Eigenlijk een hele tijd mee gestopt totdat ik afgelopen zomer in new york wat dudes tegenkwam die ook jonku bij zich hadden. Daar smoken ze dus standaard puur (en zonder tipje bluh) en dat was weer even wennen, vooral omdat ik dus in een stad zat die ik nauwelijks kende en moest nog van soho naar upper west side komen. Gelukkig had ik een aardige forumster bij me die me hielp terug te komen bij het hostel want de metrokaart vertoonde verdacht veel overeenkomsten met de handleiding van dungeons&dragons op dat moment.

In ieder geval, zo af en toe is het leuk om eens de icebong erbij te pakken een te blazen. Puur in een jo vind ik niet zo heel lekker om te roken en ik neem mijn high liever in stappen dan abrupt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 13:45
$moky
$moky is offline
ik rook alleen puur als ik alleen ben,maar als er vrienden bij zijn willen ze wel wat tabak erbij
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 20:00
b00mbap
b00mbap is offline
Citaat:
Omdat het lekker is om de hele avond lang joints te roken, en met pure wiet wordt dat echt veel te duur.
Oud 15-12-2009, 11:42
WEED PLANT
WEED PLANT is offline
ik doe het puur
Reageren

Regels voor berichten