Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een Hyve, maar daar kom ik nu nog maar af en toe. Hyves is vooral leuk als je vrienden IRL hebt, denk ik, dan kun je daar vanalles mee delen. De mensen die ik als vriend heb op Hyve, zijn vooral oud-klasgenoten en daar ben je na "Hee, lang niet meer gezien, hoe gaat het nu met jou en wat doe je nu?" al snel mee uitgepraat.
Verder heb ik ook Facebook, dat gebruikte ik eerst ook niet zo vaak maar nu kom ik er sinds een maand of twee dagelijks. Ik speel er Farmville, en dan ben je op een leuke manier met andere mensen bezig. ![]() En dat is alles. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een Hyves- en een Facebookpagina. Op mijn hyvespagina ben ik in het afgelopen jaar hooguit vier keer geweest. Op mijn Facebookpagina ben ik een paar keer per week, want ik doe aan Farmville en ik hou er een boekenlijst bij. Ik ben niet gedwongen. Ik heb het profiel oppervlakkig ingevuld bij Facebook en wel uitgebreid bij Hyves en ik heb er bijna geen foto's op. Ik wil je best toevoegen, zeg maar hoe ik je kan vinden. Ik vind Facebook het leukst want daar kun je aan Farmville doen en ik heb er een naamgenoot.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hyves heb ik altijd geboycot, maar ben u wel gezwicht voor facebook. Speelde er heel actief farmville op, maar ben er nu eigenlijk al wel weer zat van. Kijk nog wel regelmatig op m'n profiel, en op die van vrienden.
|
Facebook: (nog) niet, misschien binnenkort wel gezien het grote aantal internationale contacten dat ik heb.
Hyves: sinds kort, maar ben niet echt heel actief. Twitter: Nee, zin- en nutteloos. LinkedIn: Ja, half jaartje ongeveer en de enige van de vier die nuttig is.
|
facebook: Ja, mn hele vriendengroep/ok-collega's zitten er ook
hyves: doe er amper wat mee linkedin: doe er amper wat mee. twitter: doe er amper wat mee.
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Persoonlijk vind ik WAYN (where are you now) het leukst.
|
Ik heb een hyves die ik redelijk gebruik. En een twitteraccount maar daar was ik al vrij snel op uit gekeken. Hiervan vind ik hyves de leukste want dan kan ik spieken bij anderen en blogs en zo lezen over het veel boeiendere leven van anderen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|