Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2009, 20:16
Verwijderd
Vinden jullie het leuk? Zijn jullie gedwongen een profiel aan te maken op één van deze sites? Hebben jullie je hele profiel ingevuld of nooit de moeite genomen? Willen jullie mij toevoegen zodat ik het grootste netwerk heb? Wat vinden jullie de leukste site, als je moest kiezen?

Ikzelf ben vooral gedwongen een account aan te maken op Hyves en Facebook, en er is zelfs eentje voor mij gemaakt. Uiteindelijk kijk ik er af en toe op, ben ik er niet echt actief op bezig en interesseert het me verder geen ene moer. Maar soms ook weer eventjes wel, en op dat soort momenten maak ik dit soort topics aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2009, 20:17
Rivka
Rivka is offline
Ik heb ooit een Hyves aangemaakt, maar ik zit er nu echt nooit meer op en denk erover 'm te verwijderen omdat het zo nutteloos is en het toch alleen maar om je aantal 'vrienden' draait. Verder doe ik niet mee aan andere 'sociale' netwerken, want het boeit me niet zo en ik bel/spreek liever af.
Oud 14-12-2009, 20:18
Verwijderd
Hyves, zelden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 20:19
Lotte^^
Lotte^^ is offline
ik zit nog wel is op hyves. maar ook niet heel actief. van linkedIn heb ik ook wel een account, maar daar is ook alles mee gezegd.
ik ga ook niet zoveel mogelijk mensen toevoegen om zo veel vrienden te hebben, vind het allemaal beetje onzin, maar vind het soms wel leuk om te kijken wat mensen die ik lang niet meer gesproken heb nu doen..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 20:27
Verwijderd
Nee, ik doe aan niks van dat al, behalve Hyves. Maar dat heb ik vooral aangemaakt omdat ik wel wilde kijken naar profielen van anderen. (Kijken hoe pauper oud-klasgenoten nu zijn, huhu. )
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 20:45
Verwijderd
Ik heb Facebook. Ik gebruik het nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 20:49
Verwijderd
Ik heb een hyvesaccount, maar dan zonder profielinfo/foto en zonder vrienden, ik moest m een keer aanmaken om iemand te pakken te krijgen voor iets belangrijks en heb er 1 keer iets mee gedaan.
Ik ben wel een hyvesstalker en lees vaak op hyves van oudklasgenoten/vrienden van vroeger/werk etc.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 21:08
Verwijderd
Ik heb hyves, en dat gebruik ik best veel.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 21:10
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Facebook! Mijn eerste account maakte ik aan omdat ik het handig vond om zo weer oude vrienden en kennissen te zoeken. Maar na een maand of 2-3 had ik die account verwijderd! Doordat ik nu actief ben in bepaalde groepen heb ik maar weer een nieuwe account aangemaakt. Zo blijf ik op de hoogte van de evenementen. Ik ben fan van een aantal pagina's waardoor ik wekelijks filmpjes en docu's toegestuurd krijg. Ook interessant dus.
Ik ben niet heel actief maar ik check het wel af en toe.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 21:11
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb hyves, en dat gebruik ik best veel.
Oud 14-12-2009, 21:12
Verwijderd
Facebook: heb ik, kijk ik regelmatig op.
Hyves: heb ik, kijk ik iets minder vaak op, maar nog steeds regelmatig.
Twitter: heb ik niet
LinkedIn: heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 21:12
Arachnia
Arachnia is offline
Hyves, zit er elke dag wel even nutteloos op te surfen.

Toch heb ik een schijthekel aan het feit dat je 'social status' tegewoordig wordt bepaald door 't aantal vrienden wat je op Myspace/Facefuck/whatever hebt.
Oud 14-12-2009, 21:16
Martiño
Martiño is offline
Facebook: nee, zal ik waarschijnlijk ook niet nemen
Hyves: nee, maar iedereen in mijn omgeving heeft het, dus het zal er binnenkort toch wel een keertje van komen
Twitter: nee, ik zou niet weten wat ik er mee moet
LinkedIn: nee, vind ik a) overrated en overhyped en b) heb ik denk ik ook niet echt nodig
Oud 14-12-2009, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Hyves, zit er elke dag wel even nutteloos op te surfen.

Toch heb ik een schijthekel aan het feit dat je 'social status' tegewoordig wordt bepaald door 't aantal vrienden wat je op Myspace/Facefuck/whatever hebt.
Volgens mij is dat onzin.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Zijn niet zo veel mensen die dat doen, en mensen die dat doen zullen hoogstwaarschijnlijk je vrienden niet zijn
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 21:41
Tink*
Tink* is offline
Ik heb hyves en daar kijk ik 1x per dag even. En facebook vaker, want ik doe daar spelletjes. Het is puur vrijwillig. Ik vind het wel leuk om mensen te gluren of te zien wat mensen posten/doen. Maar Twitter gaat me te furrr, ik hoef van mensen niet te weten wat ze elke minuut van de dag doen. Je kan 100 twitterberichtjes in een uur sturen en er waren mensen die dat te weinig vonden, wtf. Linkedln ken ik niet.
Oud 14-12-2009, 22:11
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Commendatore schreef:
Citaat:
Inderdaad. Zijn niet zo veel mensen die dat doen, en mensen die dat doen zullen hoogstwaarschijnlijk je vrienden niet zijn
Dan hang ik me toch iets teveel rond op hyves.
Oud 15-12-2009, 00:16
Severus
Severus is offline
Ik heb een Hyve, maar daar kom ik nu nog maar af en toe. Hyves is vooral leuk als je vrienden IRL hebt, denk ik, dan kun je daar vanalles mee delen. De mensen die ik als vriend heb op Hyve, zijn vooral oud-klasgenoten en daar ben je na "Hee, lang niet meer gezien, hoe gaat het nu met jou en wat doe je nu?" al snel mee uitgepraat.

Verder heb ik ook Facebook, dat gebruikte ik eerst ook niet zo vaak maar nu kom ik er sinds een maand of twee dagelijks. Ik speel er Farmville, en dan ben je op een leuke manier met andere mensen bezig. Maar afgezien van het spel heb ik verder weinig interactie met mijn Facebook-vrienden, afgezien van twee: die spreek ik iedere dag op IRC, omdat die zelf hun Facebook niet zo intensief gebruiken.

En dat is alles. Ik ben eigenlijk stiekem niet zo van die social networking sites; ik ben meer iemand voor forums, e-mails en IRC.
Oud 15-12-2009, 01:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb Facebook. Ik gebruik het nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 02:41
Zlatani11
Zlatani11 is offline
Check, Check, Check, Check. En nog Myspace en Friendster (beetje Amerikaanse exen warm houden)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 03:19
Verwijderd
Ik heb nu trouwens ook een LinkedIn, vers aangemaakt. Dat lijkt me op professioneel vlak wel nuttig.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 07:45
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Ik twitter. Hyves en Facebook heb ik, en gebruik ik niet.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 08:33
Verwijderd
Ik heb een smoelenboek. Ik had amper foto's van mijn avonturen en nu wel. Dat is leuk. Gevolg is wel dat ik op ongeveer 90% van de foto's dronken ben.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 08:35
Verwijderd
Ik heb een Hyves- en een Facebookpagina. Op mijn hyvespagina ben ik in het afgelopen jaar hooguit vier keer geweest. Op mijn Facebookpagina ben ik een paar keer per week, want ik doe aan Farmville en ik hou er een boekenlijst bij. Ik ben niet gedwongen. Ik heb het profiel oppervlakkig ingevuld bij Facebook en wel uitgebreid bij Hyves en ik heb er bijna geen foto's op. Ik wil je best toevoegen, zeg maar hoe ik je kan vinden. Ik vind Facebook het leukst want daar kun je aan Farmville doen en ik heb er een naamgenoot.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 08:42
Verwijderd
hyves maar voornamelijk facebook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2009, 11:47
Verwijderd
Facebook voor homies, hyves om bitches te vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 12:02
Verwijderd
Heb alleen een hyves. Kijk er elke dag op, maar waarnaar weet ik eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 14:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Facebook: nee, zal ik waarschijnlijk ook niet nemen
Hyves: nee, maar iedereen in mijn omgeving heeft het, dus het zal er binnenkort toch wel een keertje van komen
Twitter: nee, ik zou niet weten wat ik er mee moet
LinkedIn: nee, vind ik a) overrated en overhyped en b) heb ik denk ik ook niet echt nodig
Ik heb trouwens wel een gay.nl profieltje. Net als Minke kijk ik daar ook regelmatig op, maar waarom weet ik ook niet echt.
Oud 15-12-2009, 14:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hyves heb ik altijd geboycot, maar ben u wel gezwicht voor facebook. Speelde er heel actief farmville op, maar ben er nu eigenlijk al wel weer zat van. Kijk nog wel regelmatig op m'n profiel, en op die van vrienden.
Oud 15-12-2009, 14:57
AzN
AzN is offline
(Veel te vaak) Hyves .
Oud 15-12-2009, 16:46
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Facebook: (nog) niet, misschien binnenkort wel gezien het grote aantal internationale contacten dat ik heb.

Hyves: sinds kort, maar ben niet echt heel actief.

Twitter: Nee, zin- en nutteloos.

LinkedIn: Ja, half jaartje ongeveer en de enige van de vier die nuttig is.
Oud 15-12-2009, 16:49
Vlindertje
Vlindertje is offline
Nee.
Oud 15-12-2009, 17:15
Carn
Carn is offline
facebook: Ja, mn hele vriendengroep/ok-collega's zitten er ook
hyves: doe er amper wat mee
linkedin: doe er amper wat mee.
twitter: doe er amper wat mee.
Oud 15-12-2009, 19:35
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een Facebook. Hyves en Twitter vind ik stom. LinkedIn.. heb ik gewoon nog niet echt naar gekeken. Ik ben niet erg actief op Facebook wat betreft statusupdates en zo, maar ik hou wel enigszins bij wat anderen te melden hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 21:44
arPos
arPos is offline
Citaat:
Vinden jullie het leuk?
Ach jawel soms is het wel handig.
Citaat:
Zijn jullie gedwongen een profiel aan te maken op één van deze sites?
Ja er werden me vele liefdesloze nachten beloofd als ik het niet deed , nee niet echt dus.
Citaat:
Hebben jullie je hele profiel ingevuld of nooit de moeite genomen?
zeker wel.
Citaat:
Willen jullie mij toevoegen zodat ik het grootste netwerk heb?
Jou wel, link maar.
Citaat:
Wat vinden jullie de leukste site, als je moest kiezen?
van de 4 in de TT heb ik er maar 1.
Persoonlijk vind ik WAYN (where are you now) het leukst.
Oud 15-12-2009, 22:04
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik heb Hyves en ben daar ook redelijk tot veel actief.

Facebook, LinkedIn en met name Twitter hebben niet mijn voorkeur.
Oud 15-12-2009, 22:06
Neko*
Neko* is offline
Ik heb een hyves die ik redelijk gebruik. En een twitteraccount maar daar was ik al vrij snel op uit gekeken. Hiervan vind ik hyves de leukste want dan kan ik spieken bij anderen en blogs en zo lezen over het veel boeiendere leven van anderen.
Oud 15-12-2009, 23:01
Verwijderd
Facebook en hyves, ja. Twitter heb ik ook maar niemand die ik ken dus dat is nogal eenzaam om daar actief te worden. Linkedln ken ik niet echt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 01:09
Martiño
Martiño is offline
LinkedIn is volgensmij ook echt zo'n modeverschijnsel, even een hype in de bussineswereld, van die mannen met vlotte babbels enzovoorts. Te veel gehyped, net als Second Life, zal over een paar jaar waarschijnlijk verdwenen zijn.
Oud 16-12-2009, 01:16
Verwijderd
Citaat:
LinkedIn is volgensmij ook echt zo'n modeverschijnsel, even een hype in de bussineswereld, van die mannen met vlotte babbels enzovoorts. Te veel gehyped, net als Second Life, zal over een paar jaar waarschijnlijk verdwenen zijn.
Nja, tis wel handig als je een netwerk wil bouwen om opdrachten te vergaren. Maar ik moet nog maar zien hoeveel het gaat helpen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 02:12
Verwijderd
Hyves. Gedwongen. Af en toe.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 07:52
Verwijderd
Citaat:
En twitter. Voor twitter is echt overdreven veel promotie gemaakt
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 07:53
Rivka
Rivka is offline
Twitter is vooral in Nederland meer voor 'hippe' Tweede Kamerlui.
Oud 16-12-2009, 08:01
Verwijderd
Ik heb hyves en myspace. Myspace omdat het moest van school, je moest een pagina met je muziek hebben. Hyves gebruik ik iedere dag, myspace zelden.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 09:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb hyves en daar doe ik wel wat mee.

Ik heb ook een LinkedIn, maar nog nooit wat mee gedaan.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 13:07
Verwijderd
Youp van 't Hek en Ebru Umar zijn meestal wel grappig op twitter
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 13:32
Rationeel
Rationeel is offline
en de vader van justin natuurlijk :

http://twitter.com/shitmydadsays
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Youp van 't Hek en Ebru Umar zijn meestal wel grappig op twitter
Youp wás grappig. Hij is gestopt bij 500 tweets
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 15:48
Verwijderd
Citaat:
en de vader van justin natuurlijk :

http://twitter.com/shitmydadsays
Hij is zooo grappig:

"Everybody's broke, so here's the rule for Christmas this year; if you still shit your pants, you get a present. Otherwise tough shit."

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten