Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2009, 16:36
Daan'Nijmegen
Daan'Nijmegen is offline
Goedenavond allemaal,

Ik zit met een probleem.
Wil graag werken, maar ga niet bij een uitzendbureau naar binnen.. Om de een of andere reden..

Hebben jullie dit ook, en zo ja, waarom of waarom niet?
Heb namelijk wel echt werk nodig..

Hoop van jullie te horen,
Groete
Daan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2009, 16:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
De eerste keer dat ik via het uitzendbureau een bijbaantje wilde zoeken, vond ik het ook erg spannend om daarheen te gaan. Toch valt het reuze mee, gewoon proberen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon bij diverse winkels waar je zou willen werken kunnen vragen om een sollicitatieformulier, als dat minder spannend lijkt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 21:36
Verwijderd
Ik vond het ook spannend.
maar de mensen zijn er over het algemeen echt heel aardig en opgewekt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 08:25
Verwijderd
Als je nou veertien was zou ik je bemoedigend toespreken zoals Hawahaai deed. Maar kom nou, je bent achttien. Naar binnen stappen is een kwestie van voor de deur gaan staan en dan een stap naar voren doen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 09:56
Methuselah
Methuselah is offline
Heb al jaren via uitzendbureaus jobs gehad, erg handig hoor.
Oud 24-12-2009, 10:11
Nona
Nona is offline
Mwoah. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar bij het uitzendbureau werd me verteld dat ze écht geen werk voor me konden vinden, want ik had te weinig ervaring in de horeca (was een uitzendbureau voor studenten, lang niet alleen horeca). Maar ze wilden me wel in het systeem houden, want stel je voor... Een beetje jammer, want ik heb gezien wat voor klusjes er gedaan werden door hun werknemers, en dat stelde niets voor.
Oud 24-12-2009, 15:14
Breg
Breg is offline
Ik sta/stond bij meerdere uitzendbureaus ingeschreven en vond het zelf best handig. Ik ging zelf op zoek naar een baan (CV inleveren in de horeca, winkels, etc.), maar daarnaast is er ook het uitzendbureau wat op zoek is naar een baan voor je. Ben zo op diverse plekken terecht gekomen; paar maanden gedurende de feestdagen in een thema-restaurant, paar maanden data-entry bij de Rabobank, administratie bij een bedrijf, en als ik niet was gaan studeren had ik ook nog kunnen solliciteren op een tijdelijke baan bij Transavia. Daarnaast ben je geheel vrij om te zeggen als een baan die het uitzendbureau je aanbiedt je niks lijkt.
Verder ben ik het eens met Lilith, de mensen die bij het uitzendbureau werken zijn over het algemeen ontzettend aardig (hoewel het soms ook ongelofelijk domme dozen kunnen zijn), en zeker niet mensen om bang voor te zijn.
Reageren

Regels voor berichten