Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 13:51
Verwijderd
Een paar weken geleden zei mijn beste vriendin me dat ze meer voor mij is beginnen voelen dan alleen maar vriendschap. Heb daar toen ook onderwerpje over opgestart hier (thx voor de reacties btw). Nu zegt ze dat ze een relatie met mij niet ziet zitten en dat ze als ze nog wat begint, het met een man zal doen. Ik vrees dat ze haar eigen gevoelens ontkent en niet onder ogen durft zien ... want op een paar weken verander je toch niet zo maar! Ook al niet omdat ze het toch wel echt meende toen denk ik (anders zou ik er toch niet over beginnen want je weet toch niet hoe de ander denkt he) ... ik heb met een lesbische kennis van me gesproken en die zegt dat ik wsl gelijk heb ... wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 18:00
Verwijderd
Laat haar zelf bepalen wat ze voelt?

Mensen veranderen nou eenmaal van mening .. en zelfs als er meer achter zit, blijkbaar is ze er dat geval nog niet klaar voor.

Zoals ik het zie, zijn er dus 2 mogelijkheden:

1)
Het was een korte bevlieging en ze heeft voor zichzelf besloten dat ze toch liever met mannen heeft.

2)
Ze voelt wel meer, maar ze is er nog niet klaar voor. In dat geval heeft ze meer tijd nodig en heeft het weinig zin iets te ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 19:19
RenT
RenT is offline
Kan nix anders doen dan me bij ******** aansluiten, in ieder geval zou ík nix proberen te forceren oid!
Oud 06-08-2002, 20:39
Dminor
Dminor is offline
Zie ********.
Oud 06-08-2002, 21:50
Bauduin
Bauduin is offline
Ever heared of : A Stupid Crush?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 21:51
Evito
Evito is offline
Als jij er wel voor in zou zijn,
gewoon eens zoenen, kijken hoe ze reageert!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 12:00
Verwijderd
Een bevlieging, ik weet niet maar dat denk ik toch niet, want 1. ik ken mijn vriendin, en ik weet zeker dat ze het dan niet tegen mij zou zeggen want uiteindelijk, zij wist niet hoe ik erover dacht he en 2. ze heeft zelf gezegd dat ze er al maanden mee zit.
Tja, ik weet het niet zo goed. Diegene waarmee ik erover heb gesproken zegt dat ze wsl morgen al wat anders kan zeggen en dan overmorgen weer iets anders ... tot ze eruit is. Ik denk dat ze gewoon moet aanvaarden dat ze er nu verward over is. Da's normaal denk ik dus geen probleem! Alleen je moet het wel toelaten voor jezelf!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Bauduin schreef:
Ever heared of : A Stupid Crush?
nope, wat bedoel je??
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 12:54
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
******** schreef:
1)
Het was een korte bevlieging en ze heeft voor zichzelf besloten dat ze toch liever met mannen heeft.
Ik kan me moeilijk inbeelden dat dit het geval zou zijn. Korte bevlieging hmm nee, die gevoelens zijn er en kunnen toch niet plots van dag op dag veranderen.
Volgens mij kan ze er zelf nog niet zo goed uit en weet ze niet wat doen. Ik ken trouwens ook een meisje die zich schaamt ervoor uit te komen, maar zo is het nu eenmaal.
Oud 07-08-2002, 12:59
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:

Ik kan me moeilijk inbeelden dat dit het geval zou zijn. Korte bevlieging hmm nee, die gevoelens zijn er en kunnen toch niet plots van dag op dag veranderen.
Volgens mij kan ze er zelf nog niet zo goed uit en weet ze niet wat doen. Ik ken trouwens ook een meisje die zich schaamt ervoor uit te komen, maar zo is het nu eenmaal.
Dat dacht ik nu ook. Maar ik heb het gevoel dat ik er nu niet echt meer over kan beginnen ... ZIJ is wel diegene die ermee over de brug is gekomen hoor, ik zou het zelf denk ik nooit gedurfd hebben :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten