Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2010, 12:48
RupertTM
RupertTM is offline
Ik heb eventjes jullie mening nodig over een meisje, en dan vooral of ze me leuk vindt, ja of nee..

Tijdens Oud & Nieuw gingen wij met een groep van twaalf mensen stappen. Mijn beste vriendin had een vriendin meegenomen die ik alleen van gezicht kende.

Beleefd als ik ben heb ik haar natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar gewenst maar tijdens het zoenen of de wang ging het al fout. Wij beiden twijfelden of we met links of rechts moesten beginnen..We eindigden er precies tussen in..Al een goed begin!

Daarna een beetje met haar gekletst; over goede voornemens, reizen die we hebben gemaakt afgelopen jaar en doelen voor het komende jaar. Ze had het over dat ze hoopt dit jaar de ware tegen te komen, dit zei ze voor grap..Maar later vroeg ze mij, terwijl we gewoon aan het kletsen waren over heel iets anders ineens..''Maar tussen twee haakjes, ben jij op zoek naar de ware?''

Verder nog erg leuk contact gehad. Ik had plezier met iedereen die ik tegenkwam maar telkens kwamen wij weer bij elkaar terecht en het klikte gewoon erg goed.

De volgende dag had ik haar op hyves toegevoegd en bij haar profiel een krabbel achter gelaten. In de trend van: ''Is soms een beetje sarcastisch maar lacht wel bijna altijd! En ze twijfeld altijd welke wang ze eerst moet zoeoen! Maar verder is het best een aardig meisje! ''

Ze begon erover op msn, ik zei dat ik hem daar neerzetten omdat ik de andere krabbel een beetje te lief vond ( was van mijn beste vriendin).. Vervolgens vroeg zei of ik het er niet mee eens was? (stond iets in van, ''als je haar niet kent dan mis je echt wat, bla, bla'' Dus antwoord ik, ''Nou, in het grootste gedeelte zit een kern van waarheid'' Waarop ze antwoord met ''Gelukkig maar ''

Dus, roept u maar!

Ik was haar al lang van plan uit te vragen maar daar heb ik de afgelopen paar dagen nog geen kans voor gezien..

Mazzeltje!

Laatst gewijzigd op 06-01-2010 om 20:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2010, 13:06
Mark
Mark is offline
het ijs is in ieder geval gebroken. Vaak wordt dat gezien als de moeilijkste "fase".

Jullie hebben in ieder geval de potentie om vrienden te worden, omdat je elkaar goed aanvoelt. Of het uitgroeit tot een relatie zal de tijd moeten leren, het suggestieve spelletje wat jullie momenteel vertonen zul je op een gegeven moment moeten omzetten in directheid en actie. Dit moet je echter niet te snel doen. Voor een succesvol resultaat dien je het proces te respecteren. Drijf de suggestieve opmerkingen niet te ver door, het moet spannend blijven en niet overdreven dubbelzinnig, zoek de balans met serieuze gesprekken. Ze vraagt je niet voor niets een directe vraag als: "ben jij op zoek naar de ware?". Als je met zulke vragen altijd dubbelzinnig en grappig blijft omgaan zal ze afhaken.

Oftewel, grappig wat kan, serieus wat moet.

Succes
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 14:51
MisSunshine
MisSunshine is offline
Klinkt leuk! . Ze vind je in ieder geval leuk, anders zou ze die dingen niet tegen je zeggen of aan je vragen.
Het is denk ik een kwestie van afwachten, leuke gesprekken, beetje grapjes maken en d'r mee uit vragen.
Ik denk dat je een heel eind gaat komen .
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 20:09
RupertTM
RupertTM is offline
Oke, dank jullie wel tot zover! Dan het volgende;

Zij zit in examenklas VWO, ik doe een drukke HBO opleiding. We zitten door de weeks nauwelijks op msn. Spreek haar dus niet vaak, we woen wel in de zelfde stad dus als het eenmaal wat word is dat geen probleem. Ik wil haar dus uitvragen, ik ben voor vrijwilligerswerk naar Bangladesh geweest en daar wil ze alles van weten dus lijkt me goed excuus om wat af te spreken, maar ik heb haar 06-nummer niet en zij die van mij ook niet..Ik kan die natuurlijk makkelijk krijgen via die vriendin van mij maar ik vind dat een beetje te opdringerig..

Wat te doen, wat te doen..
Oud 06-01-2010, 20:40
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik zou haar nummer inderdaad persoonlijk vragen. En anders via een krabbel.
Wat leuk van Bangladesh, haha daar wil ik ook wel meer over weten!
Het klinkt inderdaad heel erg leuk dit, volgens mij broeit er al iets tussen jullie.
Zorg ervoor dat je elkaar vaker ziet en vraag of ze eens koffie met je wilt drinken in de stad. Hier kun je lekker met haar kletsen over Bangladesh en achteraf een zoen geven. Maar zoek eerst haar nummer.
Je kunt opzich wel via je vriendin haar nummer krijgen, dan stuur je een sms met: Ik wilde zo snel je nummer dat ik het wél moest vragen vandaag.

Ga eens op een echt date met haar,
succes!
Oud 06-01-2010, 20:49
Daantjer
Daantjer is offline
je weet toch wel dat jullie een meervoudsvorm is, of ben je niet zo heel bekend met de NL taal
Oud 06-01-2010, 20:54
RupertTM
RupertTM is offline
Haha, tja, een foutje is zo gemaakt. Ik weet nog wel dat ik dacht aan ''Hoe denk jij hierover?'' of ''Hoe denken jullie hierover?''..Het is dus een combinatie van beide geworden in mijn onderbewustzijn! Had niet zoveel tijd in mijn pauze! Maar zou je wel graag ontopic willen blijven?
Oud 06-01-2010, 20:57
Mark
Mark is offline
Soms vind ik het jammer dat ik een langdurige relatie heb, als ik hoor dat het zo spannend is om iets samen op te bouwen. Heerlijk die gezonde spanning van het daten.

Wat Sneeuwzwart zegt, daar sluit ik me bij aan. Gezellig koffie drinken!
Oud 06-01-2010, 21:00
RupertTM
RupertTM is offline
Ik stuur haar zometeen een krabbeltje of ze een kop warme chocola wil drinken op zaterdag. Gewoon voor de gezelligheid!..

En wat Mark zegt, tot nu vond ik de spanning ook echt het leukste.. maar ja, ook ik ben de ware nog niet tegen gekomen! dus dat kan nog veranderen!
Oud 06-01-2010, 21:06
RupertTM
RupertTM is offline
Dag mevrouwtje!

Zoals je weet heb ik het niet zo op dat hele MSN fenomeen.. Wat dacht je ervan om dit weekend een kop warme chocolademelk te drinken in 't Voorhuys? Helpt tegen de ijzige kou en geeft je ook de kans wat in te brengen voor ik begin aan een monoloog over Bangladesh! (a)

Nou ik hoor het wel, owh en met het weekend bedoel ik Zaterdagavond! Vrijdag ga ik naar de film en Zondag ga ik een dagje skieen in Winterberg! Je hebt dus volop de keuze! (a)

Mazzeltje! eace:

Dit heb ik gekrabbeld, en nu maar wachten!
Oud 06-01-2010, 21:07
Mark
Mark is offline
Met de humor zit het wel goed.
Oud 06-01-2010, 21:13
serac
serac is offline
ref Rupert :

< Dag mevrouwtje! >
Fout ; gewoon : ey !
verder is t hartstikke goed ; suxes drmee !
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 21:20
RupertTM
RupertTM is offline
Heb het veranderd in ''Heeeejj!''

Nog net optijd, was echt zenuwslopend! In mijn hoofd klonk het ook echt als neeeeeeeeehhhhjjj!...* in slow-motion he! *

Dank jullie wel!
Oud 07-01-2010, 00:54
Verwijderd
Zo te zien digt ze je wel ja. Ik persoonlijk zou niet meer met haar praten op het moment dat ze over de ware begon en dat ze hoopte die snel tegen te komen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 07:02
Verwijderd
Ik zou je taalgebruik iets aanpassen, want vooral het woord "mazzeltjes!" geeft me exceem.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 12:53
RupertTM
RupertTM is offline
Had het al veranderd in ''Ciao! ''
Oud 07-01-2010, 13:54
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Inderdaad, dat taalgebruik is misschien wat kinderlijk.. Verder raad ik je aan om niet zo veel smileys te gebruiken, het is mijn mening en ik vind het een beetje 'onmannelijk' overkomen.
veel succes zaterdag!
Oud 07-01-2010, 14:00
RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
Inderdaad, dat taalgebruik is misschien wat kinderlijk.. Verder raad ik je aan om niet zo veel smileys te gebruiken, het is mijn mening en ik vind het een beetje 'onmannelijk' overkomen.
veel succes zaterdag!
Je doelt nu denk ik op aanhef en afsluiting? Daar heb je gelijk, heb dat ook nog aangepast gelukkig! Wat betreft het midden was ik wel redelijk tevreden! Of zijn de meningen daar toch anders over?

Tot dusver nog geen reactie, ze is nog niet online geweest ook maar ik ga er stiekem vanuit dat zaterdag gewoon doorgaat!
Oud 07-01-2010, 15:38
Mark
Mark is offline
Elke vrouw is anders. Gezien de manier waarop jullie contact hebben kun je best smileys gebruiken. Echter wat ik met sneeuwzwart eens ben. Jij bent de man in de relatie. Mannen zijn jagers, beschermers en stoer. Dat is wat een vrouw zoekt, ze zijn de onzekere prooi. Er zal een moment zijn waarop het grappige en dubbelzinnige gelul moet omslaan in serieuze jacht. Anders zal het altijd vriendschap blijven en geen gepassioneerde liefde.

Mark (die dit spel nomineert voor spel van het jaar 2010)
Oud 24-01-2010, 20:14
Mark
Mark is offline
Nog ontwikkelingen?
Reageren

Regels voor berichten