Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2010, 23:23
Anoniempjeeeee
Anoniempjeeeee is offline
Hallo forummers,

Misschien hebben jullie wat advies voor het probleem wat ik nu heb.

Ik ben nu 18 jaar en ben afgelopen week bij een meisje blijven slapen, we hebben voorspel gehad maar toen ze echt wou beginnen lukte me het niet om m overeind te krijgen/houden terwijl ik dat meisje toch er leuk vind en zij mij ook.

We hebben later weer afgesproken en toen was het hetzelfde probleem, ze heeft het zelfs even zonder condoom geprobeerd om het intenser te maken maar ook dit hielp niet, eenmaal in haar gebeurde het weer

Nou voel ik me er zelf niet echt kut over omdat ik vind dat een eerste keer altijd niet echt geweldig is en heb dit ook duidelijk aan dat meisje aangegeven, het voorspel was er namelijk wel en dat was prima dus ik vond het zelf allemaal wel best maar het meisje vertelde mij ook dat ze enorm veel zin had in sex, het lukte mij alleen niet hoe graag ik het van binnen ook wilde.

Ik dacht dat het nervositeit is maar ik vraag me af of het ook iets anders kan zijn naast dat en hoe ik het kan verhelpen? Misschien is het irrelevant maar ik ben ook lichtelijk depressief zonder medicijngebruik en weet van mezelf dat het me wel alleen lukt.

Overigens vroeg ik me af hoe jullie daar over denken, ik ben wel bij haar naar binnen geweest maar ben niet echt klaargekomen en hte ging allemaal erg snel en kort, zien jullie dat als ontmaagding ja/nee?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 00:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De tweede ontmaagding lukte wel? (sorry, flauw)

Zo te lezen heeft het vooral te maken met stress en angst. Probeer je te ontspannen, voel je niet verplicht om seks te gaan hebben, en probeer gewoon lol te maken. Seks draait veel meer om het samen fijn hebben, genieten en je te ontspannen dan je misschien denkt. Bespreek het eventueel ook met haar, vertel haar dat je bang bent dat het weer niet lukt. Als ze een beetje oké is zal ze dit snappen en kunnen jullie het gewoon rustig nog eens (of een paar keer) proberen.

Wat betreft je vraag over depressie: voor zover ik weet heeft een depressie daar geen invloed op.

En tot slot: voor ontmaagding heb je geen orgasme nodig, er wordt in het algemeen mee bedoeld dat je voor het eerst bij haar binnenkomt.

Sterkte ermee.
Oud 10-01-2010, 09:54
Anoniempjeeeee
Nee de tweede ontmaagding was exact hetzelfde verhaal als bij de eerste keer, bedankt voor de tips Dark Phoenix ik denk dat dat inderdaad het beste is wat we kunnen doen. Vervelend is wel dat zij zich ook erg schuldig voelt maar dat praat ik er nog wel uit (hoop ik?) en het al vaker met andere jongens heeft gedaan waar het wel goed mee ging dus dat helpt er ook niet echt aan mee natuurlijk

Wat ik nog vergeten was: beide keren was ik wel vrij sterk onder invloed van wiet en van alcohol dus ik denk zelf dat dat het ook erg heeft verpest, ik merkte aan mezelf ook dat ik vrij stoned was toen ik er mee bezig was dus volgende keer een andere plek proberen en dan nuchter.

Tot slot: klinkt misschien gek maar ondanks het voorspel en "de ontmaagding" voel ik me er nou niet echt beter bij, aantal kopzorgen erbij en ik voel alsof ik haar echt in de steek heb gelaten omdat ze dacht dat ze niet aantrekkelijk genoeg was voor mij (wat ze echt wel is) dus het maakt het er niet makkelijker op allemaal
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 11:39
Pluis
Pluis is offline
Alles in je hoofd waar jij onzeker bent en je schuldig over voelt maakt seks lastiger. Als jij een lichte depressie hebt zou dat best eens een verklaring kunnen zijn voor waarom het niet lukt. En met verdovende middelen erbij wordt het alleen maar lastig.

Verder sluit ik me aan bij dark phoenix, het samen zijn en fijn knuffelen en intiem zijn is veel belangrijker dan het daadwerkelijke penetreren. en met goede communicatie kom je met je vingers en je mond ook heel ver om je vriendinnetje te pleasen
Oud 12-01-2010, 10:22
Lasagna
Lasagna is offline
hahaha, negeer het sarcasme maar gewoon xD

maar ik zie dat je jezelf al (op zijn minst gedeeltelijk) antwoord geeft: alcohol en vooral wiet kunnen je erg tegenwerken. probeer het eerst maar eens nuchter. verder moet je haar wel duidelijk maken dat het absoluut niet aan haar ligt en dat jij er ook mee zit.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 12:08
Verwijderd
ok.....
wil je dat het goed gaat
kom eerst eens van die depressie af
waarom ben je depri?
heb je de reden
wat kan je er aan doen
weet je het
pak je het aan
na hard werk is die depressie weg....
en van het een komt het ander

ps:
ennuh,het is niet al te slim als je uppers slikt om alcolol en wiet te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 20:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Prominence, TS zei zelf dat hij geen medicijnen gebruikt voor zijn depressie

Maar drank kan de erectie verschrikkelijk tegenwerken, omdat de doorstroming van je bloed niet zo goed gaat als normaal. (Daarom vries je ook eerder dood als je whisky ofzo drinkt om warm te blijven). Waarschijnlijk is dat de belangrijkste verklaring: probeer het eens zonder alcohol op, dan ben je misschien nog wel een beetje zenuwachtig maar het zal veel beter gaan
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Prominence, TS zei zelf dat hij geen medicijnen gebruikt voor zijn depressie

Maar drank kan de erectie verschrikkelijk tegenwerken, omdat de doorstroming van je bloed niet zo goed gaat als normaal. (Daarom vries je ook eerder dood als je whisky ofzo drinkt om warm te blijven). Waarschijnlijk is dat de belangrijkste verklaring: probeer het eens zonder alcohol op, dan ben je misschien nog wel een beetje zenuwachtig maar het zal veel beter gaan
my bad,lol

maar inderdaad

alcolol is niet zo lol als je er bepaalde hoeveelheiden niet echt zo lol is voor je liefdesleven is

dus geen wiet en geen drank,verder moet je je gewoon goed in je vel proberen te gaan voelen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 11:57
Anoniempjeeeee
Alvast bedankt voor de nuttige info! Om het verhaaltje maar even af te maken.. gister kwam ze weer langs en ditmaal hadden we eerst 1 joint (stuk minder dan de vorige keer), daarna sex en daarna nog een paar joints.

Deze volgorde heeft erg geholpen dus gister ging het allemaal erg goed en de sex was erg lekker . nog een tip voor de lezers van dit deze topic die misschien hetzelfde probleem hebben, zorg dat je goed nuchter bent en wat me ook heeft geholpen is terwijl zij bezig is (of ikzelf natuurlijk) denken aan andere geile fantasieën zodat je er zelf minder op gefocust bent wat je nou echt aan het doen bent en gewoon echt een fijne gedachte in je hoofd hebt waar je het zelf alleen bv. prima mee zou kunnen redden.

&again, thanks for the tips forummertjes

Anoniempjeeeee

Laatst gewijzigd op 17-01-2010 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als het goed is zou datgene waar je mee bezig bent je ook geil moeten maken. Maar dat kan aan mij liggen?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 22:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Alvast bedankt voor de nuttige info! Om het verhaaltje maar even af te maken.. gister kwam ze weer langs en ditmaal hadden we eerst 1 joint (stuk minder dan de vorige keer), daarna sex en daarna nog een paar joints.

Deze volgorde heeft erg geholpen dus gister ging het allemaal erg goed en de sex was erg lekker . nog een tip voor de lezers van dit deze topic die misschien hetzelfde probleem hebben, zorg dat je goed nuchter bent en wat me ook heeft geholpen is terwijl zij bezig is (of ikzelf natuurlijk) denken aan andere geile fantasieën zodat je er zelf minder op gefocust bent wat je nou echt aan het doen bent en gewoon echt een fijne gedachte in je hoofd hebt waar je het zelf alleen bv. prima mee zou kunnen redden.

&again, thanks for the tips forummertjes

Anoniempjeeeee

Regels voor berichten