Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2010, 21:34
Coenfiction
Coenfiction is offline
Hallo allemaal,
mijn vriendin wil alleen maar pijpen ( niet dat ik daar problemen mee heb )
maar nu zit het zo zelfs al vraag ik ofdat ik haar wil vingeren en alles dan zegt ze nee.
Weten jullie wat er mis is of zou ze het gewoon niet fijn vinden om iets in haar te hebben?
Want de eerste 3 maanden wou ze wel normaal Sex hebben..
als jullie het weten zou ik het graag willen horen
Dank jullie wel
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:41
Verwijderd
Vraag haar waarom ze niet wat anders wil?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:47
Batave
Batave is offline
vragen?
Oud 13-01-2010, 21:59
Coenfiction
Coenfiction is offline
Citaat:
Vraag haar waarom ze niet wat anders wil?
heb ik al geprobeerd maar ze probeerde er omheen te praten
en het is echt raar want ze is altijd bij me letterlijk en ze wou opeens niet meer zou ze het ongemakkelijk vinden of zoiets?
want ik zat echt met me mond vol tanden na een maand van alleen pijpen ik snap er geen snars van..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:00
Batave
Batave is offline
Citaat:
want ik zat echt met me mond vol tanden na een maand van alleen pijpen ik snap er geen snars van..
Oud 13-01-2010, 22:05
Qimm
Qimm is offline
dat ze er omheen probeert te praten geeft alleen maar aan dat er wel wat aan de hand is. Wij kunnen ook alleen maar raden, zij is de enige die het weet. Ik zou haar er toch mee confronteren, kan me niet voorstellen dat jullie hier beiden blij mee zijn.
Oud 13-01-2010, 22:08
Coenfiction
Coenfiction is offline
Citaat:
dat ze er omheen probeert te praten geeft alleen maar aan dat er wel wat aan de hand is. Wij kunnen ook alleen maar raden, zij is de enige die het weet. Ik zou haar er toch mee confronteren, kan me niet voorstellen dat jullie hier beiden blij mee zijn.
Ja, dat klopt wel maar ze wil er niet over praten en ze vind het gwn Leuk
maarja ik probeer het wel^^
nog 1 vraag dan:
hoe moet ik haar confronteren want ik begon er echt al 6 keer over zelfs toen we rustig tv zaten te kijken enz..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:16
Akhlys
Akhlys is offline
Hmm.. Ik zou beginnen met 1 van de meest dodelijke zinnen in een relatie: "Schat, we moeten praten".. Het liefst op een compleet onverwacht moment. Geef aan wat je dwars zit en dat ze alles aan je kan vertellen. Of dat je er niet over ophoudt totdat ze heeft gezegd wat er aan de hand is.
Zo zou ik het in ieder geval aanpakken. Al denk ik dat een vrouw meer verstand heeft van hoe je zoiets aan moet pakken...
Oud 13-01-2010, 22:18
Coenfiction
Coenfiction is offline
Citaat:
Hmm.. Ik zou beginnen met 1 van de meest dodelijke zinnen in een relatie: "Schat, we moeten praten".. Het liefst op een compleet onverwacht moment. Geef aan wat je dwars zit en dat ze alles aan je kan vertellen. Of dat je er niet over ophoudt totdat ze heeft gezegd wat er aan de hand is.
Zo zou ik het in ieder geval aanpakken. Al denk ik dat een vrouw meer verstand heeft van hoe je zoiets aan moet pakken...
die is wel slim ja Dankje ik ga het proberen
Dankje allemaal voor meedenken =]
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:59
Verwijderd
Niet te lomp doen, want dan pijpt ze je ook niet meer, en dan ben je verder van huis.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 23:08
Coenfiction
Coenfiction is offline
Citaat:
Niet te lomp doen, want dan pijpt ze je ook niet meer, en dan ben je verder van huis.
haha nee dat zou ik niet doen nee =P
maar het is gewoon heel raar weetje en ze heeft ook een hele rare fetish dat ze perse iets van mij aan moet als we iets doen met seksuel contact..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 16:13
Changshan
Changshan is offline
Ik zou haar gaan verdenken van een bepaalde vaginale ziekte... daar zal ze toch eens eerlijk over moeten zijn.
Oud 14-01-2010, 17:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zou haar gaan verdenken van een bepaalde vaginale ziekte... daar zal ze toch eens eerlijk over moeten zijn.
Bedoel je ziekte als in SOA, of dat ze misschien vaginisme heeft of iets waardoor ze bang is voor penetratie?
Oud 14-01-2010, 17:47
Batave
Batave is offline
Ik denk dat hij SOA bedoelde.
Oud 14-01-2010, 18:09
Changshan
Changshan is offline
Ik dacht inderdaad aan een SOA, maar het kan heel veel zijn waar ze zich voor schaamt. Feit is alleen wel dat ze eerst niet zo deed, dus het moet er dan naderhand ingeslopen zijn...
Oud 14-01-2010, 18:28
Coenfiction
Coenfiction is offline
Citaat:
Ik dacht inderdaad aan een SOA, maar het kan heel veel zijn waar ze zich voor schaamt. Feit is alleen wel dat ze eerst niet zo deed, dus het moet er dan naderhand ingeslopen zijn...
ja daarom vond ik het al heel raar ja.
maar ik ben er nu dus achter dat ze bang is dat ze zwanger wordt omdat haar ouder's haar daarmee hebben bang gemaakt..
ik snap echt niet hoe haar ouders dat kunnen doen als ze weten dat ze al geen maagd meer is..
Dankjullie allemaal voor de tip's.
Oud 14-01-2010, 18:41
Batave
Batave is offline
Citaat:
maar ik ben er nu dus achter dat ze bang is dat ze zwanger wordt omdat haar ouder's haar daarmee hebben bang gemaakt..
ik snap echt niet hoe haar ouders dat kunnen doen als ze weten dat ze al geen maagd meer is..
Omdat zij waarschijnlijk niet veel ouder is dan jij en zij niet willen dat zij verandert in een tienermoeder
Oud 14-01-2010, 18:43
Changshan
Changshan is offline
Tsja, je kunt haar slechts vertellen hoe betrouwbaar condoom en pil zijn... maar jullie zijn idd zó jong dat je nog jaren last kan hebben van ouders op dit gebied. Zelfs als die ouders relatief vrijdenkend zijn.
Oud 14-01-2010, 18:44
Verwijderd
Misschien gewoon een schimmelinfectie of blaasontsteking en schaamt ze zich er idd voor?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het dan een idee dat ze aan de pil gaat als ze dat nog niet is? Dat neemt mogelijk bij haar wat zorgen weg (en bij haar ouders ook).
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 12:39
Mark
Mark is offline
Is zij niet stiekem een hij?
Oud 15-01-2010, 14:05
Verwijderd
misschien zit er ergens iets (bultje ofzo) waar ze zich voor schaamt?
vraag het (zoals de rest zegt xd) gewoon aan haar.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Is zij niet stiekem een hij?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 21:41
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Heeft ie altijd nog die mond he. En kont

Oud 16-01-2010, 15:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je op je dertiende zwanger wordt krijg je echt niet alleen last van je ouders hoor.
Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 14:41
Verwijderd
Oke dit vind ik dus niet leuk voor je echt ''kut'' want weet je als zij pijpt dan wil je iets terug doen!
Ik denk dat ze bang is dat je het niet goed doet ofsoow. weet verder ook niet???!!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 13:09
RAWRx
RAWRx is offline
Misschien wil ze het alleen bij jouw doet omdat ze zich schaamt voor haar eigen lichaam ?. misschien een onsteking of ze is gewoon bang dat je het niet goed genoeg vind? daar was ik namelijk ook bang voor. ALS dat zo is kan je haar denk ik maar t beste zogoed mogelijk op haar gemak laten voelen. verder lijkt het me ook wel handig als ze het ZELF zou zeggen xD
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 13:38
Verwijderd
ik vind de topictitel uitermate geschikt voor een carnavalshitje btw

en verder; praten ouwe
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 13:40
roosje4ever
roosje4ever is offline
je bent 13
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 18:34
Volk
Volk is offline
Als zij aan de pil gaat en jij een condoom gebruikt is dat kans op een zwangerschap echt miniem.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 19:47
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Veel meisjes hebben veel pijn de eerste keren, iets waar jongens geen problemen mee hebben. Misschien vond ze het niet lekker, draaide het alleen om jou, kwam alleen jij klaar, deed het pijn, heeft ze een SOA, is ze zwanger, is haar moeder erachter gekomen (weet ik veel)
zo zijn er duizenden redenen. ik zou haar ernaar vragen.
Oud 23-01-2010, 05:47
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Veel meisjes hebben veel pijn de eerste keren, iets waar jongens geen problemen mee hebben. Misschien vond ze het niet lekker, draaide het alleen om jou, kwam alleen jij klaar, deed het pijn, heeft ze een SOA, is ze zwanger, is haar moeder erachter gekomen (weet ik veel)
zo zijn er duizenden redenen. ik zou haar ernaar vragen.
Ik zou zelf zelfs 'dreigen' met de ouders te praten.....
Ik bedoel via de ouders is beschamend, dus dan zegt men het liever zelf.
Oud 23-01-2010, 17:53
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Hallo allemaal,
mijn vriendin wil alleen maar pijpen ( niet dat ik daar problemen mee heb )
maar nu zit het zo zelfs al vraag ik ofdat ik haar wil vingeren en alles dan zegt ze nee.
Weten jullie wat er mis is of zou ze het gewoon niet fijn vinden om iets in haar te hebben?
Want de eerste 3 maanden wou ze wel normaal Sex hebben..
als jullie het weten zou ik het graag willen horen
Dank jullie wel
Heb je haar al eens gevingerd? Voor veel meisjes is het inderdaad niet bijzonder of niet fijn om iets in in zich te hebben, als je vingert kun je beter haar clitoris stimuleren. kijk maar op www.sexwoordenboek.nl wat dat is
Oud 23-01-2010, 18:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vinden we dat niet bijzonder of fijn? Oh. I beg to differ. Hoewel je wel gelijk hebt dat clitoris stimuleren makkelijker een orgasme oplevert, geloof ik.
Oud 23-01-2010, 19:11
Naimin
Naimin is offline
Bind haar vast als ze slaapt..
Dan kan je doen wat je wilt veel succes
Oud 23-01-2010, 20:25
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Je bent 13!!!!!!!!! :')
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Je bent 13!!!!!!!!! :')
Indeed
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 22:25
Batave
Batave is offline
Citaat:
Bind haar vast als ze slaapt..
Dan kan je doen wat je wilt veel succes
:'D
Oud 24-01-2010, 16:15
pro---
pro--- is offline
ehhh.. ik weet 't niet hoor..
JE BENT 13!!!
en dan al pijpen enzo.. jeetje... je verwacht wel heel veel van dat meisje..!
als zij ouder is maakt 't niet zo veel uit.. praat gewoon met haar enzo.. misschien vind ze het teveel of doet het haar pijn .. de meeste meisjes komen igg niet klaar als je je gewoon neukt hoor. streel haar clitoris daarbij ook en misschien vind ze het dan wel fijn (als ze het niet fijn vond) en doe er glijmiddel op helpt altijd
hoe oud is zij dan??

groetjes..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 17:22
Volk
Volk is offline
Citaat:
ehhh.. ik weet 't niet hoor..
JE BENT 13!!!
en dan al pijpen enzo.. jeetje... je verwacht wel heel veel van dat meisje..!
als zij ouder is maakt 't niet zo veel uit.. praat gewoon met haar enzo.. misschien vind ze het teveel of doet het haar pijn .. de meeste meisjes komen igg niet klaar als je je gewoon neukt hoor. streel haar clitoris daarbij ook en misschien vind ze het dan wel fijn (als ze het niet fijn vond) en doe er glijmiddel op helpt altijd
hoe oud is zij dan??

groetjes..
Ze hebben al eerder seks gehad en het probleem is blijkbaar dat de ouders het meisje bang hebben gemaakt met verhalen over zwanger raken. De seks zelf is dus niet het probleem.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 17:30
pro---
pro--- is offline
oh ja sorry dat is waar
maar daar zou ik ook bang van worden als ik een meisje was..
waarschijnlijk hebben die ouders er gewoon over gepraat dat ze wel voorzichtig moet doen en zo.. en dat ze niet er op zitten te wachten als er een kind van komt.. dat is toch logisch..! zeggen mijn ouders ook de heletijd
zoals die anderen ook al zeggen:
misschien kun je haar (voor de grap) een condoom geven?
als je zorgt dat ze zich veilig voelt kijkt ze er sowieso anders tegen aan..! en sowieso praten, misschien wil ze de pil nog niet.. ?
succes !
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 17:41
Aapje92
Aapje92 is offline
Misschien voelt ze zich ook onder druk gezet. Ze is nog heel jong en misschien wil ze aan je verwachtingen voldoen en als ze denkt dat jij pijpen heel lekker vind dat ze dat daarom zo vaak doet. Maar inderdaad, zoals iedereen zegt, praat er maar haar over.

Heeft het praten als iets opgeleverd btw?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 14:51
Coenfiction
Coenfiction is offline
Citaat:
Heb je haar al eens gevingerd? Voor veel meisjes is het inderdaad niet bijzonder of niet fijn om iets in in zich te hebben, als je vingert kun je beter haar clitoris stimuleren. kijk maar op www.sexwoordenboek.nl wat dat is
Mensen, ik ben 14 ( ook niet zoveel verschil maarja.. )
zij zelf is 16 ik weet ook wel dat het heel vroeg is maar bij sommige mensen is dat toch gewoon?
en ik doe het zoiezo met Condoom ik wil haar niet zwanger krijgen..
( er staat 13 omdat iemand deze voor me heeft aangemaakt en wist niet hoe oud ik was en je kunt het niet veranderen..
en ik doe juist alles maar het helpt maar niet bij haar.. en als je goed vingert stimuleer je toch zoiezo ook de clit? tenminste ik wel^^
Oud 26-01-2010, 14:56
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Gadver, ik zou echt niet met iemand van 13/14 kunnen hebben als ik 16 was hoor!

Maar euh, zoals iedereen al zegt... Praat met haar. Je kan wel vragen aan ons waarom ze dat niet wilt, maar ik denk dat ze toch zelf het beste daar antwoord op kan geven.
O, en je kan haar erop wijzen dat ze de pil kan gaan gebruiken. Als ze 16 is, is dat niet heel raar om daar mee te beginnen hoor. Ik neem aan dat haar ouders ook wel begrijpen dat ze rond die tijd seksueel actief wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 16:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens kun je wel je geboortedatum veranderen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 17:37
wup
wup is offline
Ik wil je niet bang maken ofzo hoor, maar ik heb ooit in een ver verleden eens een vriendje gehad waar ik gewoon niet zoveel zin meer in had. Pijpen was de makkelijkste manier, want hij kwam toch wel en dan was het maar weer klaar. Ik wilde dan ook niet dat hij aan mij zat, want ik had er gewoon geen zin in..

En ja, ik weet,dom want tegen mijn zin. Maar was nog jong, eerste vriendje etc
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 17:40
Mark
Mark is offline
Citaat:
Ik wil je niet bang maken ofzo hoor, maar ik heb ooit in een ver verleden eens een vriendje gehad waar ik gewoon niet zoveel zin meer in had. Pijpen was de makkelijkste manier, want hij kwam toch wel en dan was het maar weer klaar. Ik wilde dan ook niet dat hij aan mij zat, want ik had er gewoon geen zin in..
Dat vind ik echt sletterig. Om geil van te worden.
Oud 26-01-2010, 18:11
jjohan
jjohan is offline
Citaat:
Ik zou zelf zelfs 'dreigen' met de ouders te praten.....
Ik bedoel via de ouders is beschamend, dus dan zegt men het liever zelf.
Um, moeder van .... uw dochter pijpt me maar zij wil niet dat ik haar vinger. weet u wat er met haar is?

Ik denk niet dat dit een goed ide is. en zeker niet op je 13de.
Oud 26-01-2010, 18:13
Batave
Batave is offline
Citaat:
Um, moeder van .... uw dochter pijpt me maar zij wil niet dat ik haar vinger. weet u wat er met haar is?

Ik denk niet dat dit een goed ide is. en zeker niet op je 13de.
Ze is 16 * zucht * En het gaat niet om het daadwerkelijke zeggen, maar om het idee. Daarbij hebben haar ouders haar banggemaakt dus zal het onderwerp al wel ter sprake zijn gekomen
Oud 26-01-2010, 20:06
MiBe
MiBe is offline
Coenfiction: Ga je eens mooi met Lego bezighouden, zoals het hoort op jouw leeftijd.

Regels voor berichten