![]() |
|
dat ze er omheen probeert te praten geeft alleen maar aan dat er wel wat aan de hand is. Wij kunnen ook alleen maar raden, zij is de enige die het weet. Ik zou haar er toch mee confronteren, kan me niet voorstellen dat jullie hier beiden blij mee zijn.
||
Citaat:
![]() maarja ik probeer het wel^^ nog 1 vraag dan: hoe moet ik haar confronteren want ik begon er echt al 6 keer over zelfs toen we rustig tv zaten te kijken enz.. |
![]() |
|
Hmm.. Ik zou beginnen met 1 van de meest dodelijke zinnen in een relatie: "Schat, we moeten praten".. Het liefst op een compleet onverwacht moment. Geef aan wat je dwars zit en dat ze alles aan je kan vertellen. Of dat je er niet over ophoudt totdat ze heeft gezegd wat er aan de hand is.
Zo zou ik het in ieder geval aanpakken. Al denk ik dat een vrouw meer verstand heeft van hoe je zoiets aan moet pakken...
||
Citaat:
Dankje allemaal voor meedenken =] |
![]() |
||
Citaat:
maar ik ben er nu dus achter dat ze bang is dat ze zwanger wordt omdat haar ouder's haar daarmee hebben bang gemaakt.. ik snap echt niet hoe haar ouders dat kunnen doen als ze weten dat ze al geen maagd meer is.. Dankjullie allemaal voor de tip's.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Misschien wil ze het alleen bij jouw doet omdat ze zich schaamt voor haar eigen lichaam ?. misschien een onsteking of ze is gewoon bang dat je het niet goed genoeg vind? daar was ik namelijk ook bang voor. ALS dat zo is kan je haar denk ik maar t beste zogoed mogelijk op haar gemak laten voelen. verder lijkt het me ook wel handig als ze het ZELF zou zeggen xD
![]() |
![]() |
|
Veel meisjes hebben veel pijn de eerste keren, iets waar jongens geen problemen mee hebben. Misschien vond ze het niet lekker, draaide het alleen om jou, kwam alleen jij klaar, deed het pijn, heeft ze een SOA, is ze zwanger, is haar moeder erachter gekomen (weet ik veel)
zo zijn er duizenden redenen. ik zou haar ernaar vragen.
||
Citaat:
Ik bedoel via de ouders is beschamend, dus dan zegt men het liever zelf.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ehhh.. ik weet 't niet hoor..
JE BENT 13!!! ![]() en dan al pijpen enzo.. jeetje... je verwacht wel heel veel van dat meisje..! als zij ouder is maakt 't niet zo veel uit.. praat gewoon met haar enzo.. misschien vind ze het teveel of doet het haar pijn .. de meeste meisjes komen igg niet klaar als je je gewoon neukt hoor. streel haar clitoris daarbij ook en misschien vind ze het dan wel fijn (als ze het niet fijn vond) en doe er glijmiddel op ![]() ![]() hoe oud is zij dan?? groetjes.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
oh ja sorry dat is waar
maar daar zou ik ook bang van worden als ik een meisje was.. waarschijnlijk hebben die ouders er gewoon over gepraat dat ze wel voorzichtig moet doen en zo.. en dat ze niet er op zitten te wachten als er een kind van komt.. dat is toch logisch..! zeggen mijn ouders ook de heletijd zoals die anderen ook al zeggen: misschien kun je haar (voor de grap) een condoom geven? ![]() als je zorgt dat ze zich veilig voelt kijkt ze er sowieso anders tegen aan..! en sowieso praten, misschien wil ze de pil nog niet.. ? succes ![]() |
![]() |
|
![]() |
Misschien voelt ze zich ook onder druk gezet. Ze is nog heel jong en misschien wil ze aan je verwachtingen voldoen en als ze denkt dat jij pijpen heel lekker vind dat ze dat daarom zo vaak doet. Maar inderdaad, zoals iedereen zegt, praat er maar haar over.
Heeft het praten als iets opgeleverd btw? |
![]() |
||
Citaat:
zij zelf is 16 ik weet ook wel dat het heel vroeg is maar bij sommige mensen is dat toch gewoon? en ik doe het zoiezo met Condoom ik wil haar niet zwanger krijgen.. ( er staat 13 omdat iemand deze voor me heeft aangemaakt en wist niet hoe oud ik was en je kunt het niet veranderen.. en ik doe juist alles maar het helpt maar niet bij haar.. en als je goed vingert stimuleer je toch zoiezo ook de clit? tenminste ik wel^^ ![]()
|
![]() |
Gadver, ik zou echt niet met iemand van 13/14 kunnen hebben als ik 16 was hoor!
![]() Maar euh, zoals iedereen al zegt... Praat met haar. Je kan wel vragen aan ons waarom ze dat niet wilt, maar ik denk dat ze toch zelf het beste daar antwoord op kan geven. O, en je kan haar erop wijzen dat ze de pil kan gaan gebruiken. Als ze 16 is, is dat niet heel raar om daar mee te beginnen hoor. Ik neem aan dat haar ouders ook wel begrijpen dat ze rond die tijd seksueel actief wordt. |
![]() |
|
![]() |
Ik wil je niet bang maken ofzo hoor, maar ik heb ooit in een ver verleden eens een vriendje gehad waar ik gewoon niet zoveel zin meer in had. Pijpen was de makkelijkste manier, want hij kwam toch wel en dan was het maar weer klaar. Ik wilde dan ook niet dat hij aan mij zat, want ik had er gewoon geen zin in..
En ja, ik weet,dom want tegen mijn zin. Maar was nog jong, eerste vriendje etc |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk niet dat dit een goed ide is. en zeker niet op je 13de.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijpen onder druk. Alpaca | 137 | 17-01-2020 17:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 deel 2! Neko* | 101 | 11-05-2009 19:08 | |
Seksualiteit |
(intiem) dansen.. AnoniemProbleem | 58 | 16-05-2004 18:32 | |
Seksualiteit |
Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen? Scatterheart | 183 | 15-11-2003 19:00 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
ARTistiek |
Zomerkou : een kort, maar krachtig verhaal Anne | 6 | 12-09-2001 20:29 |