Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, dat is dus ook meteen mijn favo. Vla/yoghurt van de lokale boer hier. Vind ik ook helemaal niet erg om een paar km voor te rijden. Neem meestal voor m'n oma ook meteen mee dan als ik ga. Die is echt zó lekker. De vanille vla van daar komt bijna de fles niet uit zo dik, zo lekker heb ik het nog nooit gehad uit welke supermarkt dan ook. [edit] Van de 'supermarktvla's' vind ik de fruitvla van friesche vlag het lekkerst, de peer versie.
||
![]() |
Citaat:
uit welke omgeving koop jij die? |
![]() |
|
Wij eten steeds verschillende
![]() Traditionele vanillevla, Boerenland vanillevla, vla met framboos, blanke vla, chocoladevla, karamelvla, dubbelvla aardbei/vanille, dubbelvla choco/vanille, dubbelvla karamel/vanille, Vandaag nog ![]() dubbelvla choco/peer, dubbelvlaflip: framboos – vanille met aardbeiensaus, vlaflip: vanille met rode vruchtensaus, zacht & luchtig: vanille, zacht & luchtig: framboos, zacht & luchtig: banaan, slagroomvla: vanille, slagroomvla: chocola, slagroomvla: karamel, vla & fruit: appel/kaneel, luchtig toetje: aardbei, luchtig toetje: banaan, knibbelknabbelvla: vanillevla met chocoladebolletjes, assepoestervla: halfvolle vla met aardbeiensmaak, drakenvla: halfvollevla met banaansmaak lentevla: framboos/perzik, wintervla: bitterkoekjes, herfstvla: appel/kaneel, herfstvla: stoofpeertjes, zomervla: verse aardbeien. |
![]() |
|
Eigenlijk ben ik niet zo'n vla-fan. Heb liever yoghurt of kwark. Als ik dan toch moet kiezen: slagroomvla of citroenvla.
En die emmertjes met zogeheten échte boer'n vla vind ik (met alle respect voor dennis) helemaal niet zo geweldig. Die had ik laatst gekocht, en hoewel het nog lang niet tegen de houdbaarheidsdatum aanliep oid, zaten er toch allemaal klontjes in. Afknapper.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zolang je niet in de randstad woont zullen er bij jou in de buurt ongetwijfeld ook zitten ![]()
||
Citaat:
Ik ben een groot fan van die seizoensvla's, behakve de bitterkoetjes versie dan. Als het een smaakjesvla is moet het wel een echte smaak zijn, en niet gewoon wat kleur- en smaakstoffen zoals dubbelvla bijvoorbeeld. (al weet ik natuurlijk ook wel dat er ook een hoop van die dingen in de seizoensvla zitten, maar je snapt wel wat ik bedoel) Helaas woon ik in het buitenland en doen ze daar niet aan vla. Hoewel misschien ook wel beter.
|
![]() |
|
Ik wissel het af. Vind vanilleyoghurt erg lekker maar ook vanille/caramelvla. Ik houd vooral van afwisseling
![]() ![]()
|
|