Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2010, 15:32
HockeyBoeddha
HockeyBoeddha is offline
Hey,

Lange tijd heb ik gedacht dat hockey een sport voor rijkelui was. Alleen de laatste paar weken ben ik helemaal om. Sinds we met school een paar keer hebben gehockeyed, zou ik het echt graag zelf willen doen.

Probleem is alleen dat ik niet echt een 'hockeytype' ben. Wordt hier in de hockeywereld erg op neergekeken?

Hiernaast komt er ook nog eens bij dat ik boeddhist ben en ik vraag me af of dit goed samengaat.

Kan iemand mij hier alsjeblieft antwoord op geven?

Groeten,
HockeyBoeddha (bijna hockey dan )
Advertentie
Oud 19-01-2010, 15:54
surimeid
surimeid is offline
niets is voor rijke lui
als jij het leuk vind gewoon doen klaar..
Oud 19-01-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
niets is voor rijke lui
als jij het leuk vind gewoon doen klaar..
Jawel, polo, want alleen echt rijke stinkerds kunnen de uitrusting betalen!

Maar ontopic, volgens mij valt het wel mee hoor Sowieso is het grootste gedeelte van Nederland vergeleken met het wereldgemiddelde rijk, dus het komt vast goed!
Oud 20-01-2010, 16:36
Volk
Volk is offline
Waarom zou het niet met boeddhisme samengaan?
Oud 20-01-2010, 18:18
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Waarom zou het niet met boeddhisme samengaan?
waarschijnlijk door het verschil in gedrag wat je hebt als je bekend staat als kakker of boeddhist.
Oud 21-01-2010, 21:51
Verwijderd
Natuurlijk is hockey een sport die vooral bij nieuw geld populair is. Als je dat een probleem vindt moet je niet gaan hockeyen, als je je daar niet zo druk om maakt en het een leuk spel vindt, prima toch. Wat het allemaal met boeddhisme te maken heeft is me niet duidelijk.
Oud 23-01-2010, 10:41
ninicool
ninicool is offline
Nee oh hockey is echt niet voor kakkers !! ik moetb vandaag ook hockeyen ik zit in de d4 11 tal echt zoo leuk !!! alleen de sticks en de clubkleding zijn erg duur maarja dan heb je ook wat te doen op zaterdag !! doei doei (L)xx ninicool
Oud 28-01-2010, 15:16
gijskie
gijskie is offline
Hee ik zit zelf op hockey en het is niet speciaal een sport voor kakkers.
Of je je er thuis voelt is de tweede vraag, maar dit ligt helemaal aan de club waar je naartoe gaat. Ik zit op HC. Bloemendaal en dat zijn toch een ander soort mensen dan een club als HBS (ken je vast niet) dus ja, naar welke club wil je gaan?
Oud 28-01-2010, 15:18
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Ik zou gewoon lekker gaan hockeyen. Als jij dat leuk vindt, gewoon lekker doen!
Oud 28-01-2010, 15:19
gijskie
gijskie is offline
Citaat:
Jawel, polo, want alleen echt rijke stinkerds kunnen de uitrusting betalen!
Polo is geen dure sport door de uitrusting maar door de vele paarden die je moet kopen!
Oud 28-01-2010, 16:08
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Polo is geen dure sport door de uitrusting maar door de vele paarden die je moet kopen!
in het geval van polo is het paard een onderdeel van de uitrusting en dus is de uitrusting wel duur.
Oud 28-01-2010, 17:33
Sherlock
Sherlock is offline
Hockey is cool want:

Hockeychicks
Hockeyfeestjes

Gelukkig doen een paar van mijn vrienden aan hockey dus ik kan van allebei genieten zonder de sport zelf te doen
Oud 28-01-2010, 20:03
Englander
Englander is offline
Citaat:
Hiernaast komt er ook nog eens bij dat ik boeddhist ben en ik vraag me af of dit goed samengaat.
:')
Oud 01-02-2010, 14:42
HockeyBoeddha
HockeyBoeddha is offline
Citaat:
waarschijnlijk door het verschil in gedrag wat je hebt als je bekend staat als kakker of boeddhist.
Inderdaad, dit is iets wat ik zelf niet echt goed kan combineren in mijn hoofd. Ik denk een soort van dat de 'hockeyscene' het ook niet helemaal kan rijmen. Daarnaast heb ik dan ook nog eens bijna geen geld over, dus ik weet niet of dit allemaal wel goed gaat komen.
Oud 23-02-2010, 16:01
Loes1997
Loes1997 is offline
Polo is een heel andere sport, dus heeft hier niks mee te maken vind ik.
Als jij hockey leuk vind, dat ik zelf best kan voorstellen, moet je je niet tegen laten houden!
Oud 01-03-2010, 19:45
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Denk aan de hockeyfeesten! Denk aan de hockeyfeesten!

Hockey is helemaal niet kakkerig, hoor, je hebt dan niet landen zoals Nigeria die wel voetballen, maar niet hockeyen

En polo is zeker wel duur qua kleding, kashmir shâltje, laarzen met leer dat door inboorlingen is gejaagd.. ga zo maar door. Lijkt me alleen wel een droge sport.
Oud 30-03-2010, 19:46
Viviannn
Viviannn is offline
Ik hockey nu zelf 9 jaar. Op onze club valt het mee met de echte kakkers, maar het verschilt wel per club. Maar wat dan nog? Als jij de sport leuk vind.. En over de kosten: clubkleding is vaak wel duur, en een stick kan je zo duur maken als je zelf wil. Het ligt er maar net aan wat je er voor over hebt. En zeker in het begin merk je toch niet echt het verschil tussen een stick van 50 en 150 euro.
En bij ons op de club wordt er niet over geloof ofzo gepraat dus ik denk niet dat dat een probleem is.
Oud 31-03-2010, 07:56
Verwijderd
Hockey is misschien niet kakkerig maar ik denk als je het nog nooit heb gedaan dat het toch wel redelijk wennen is. Alles kost geld en je moet het er maar voor over hebben, maar je moet gewoon naar een club gaan en dan vraag je of je een paar keer gratis mee mag trainen als dat kan, dan kan je het altijd nog beslissen! Gewoon doen want misschien vind je het wel helemaal te gek.
Oud 31-03-2010, 10:46
Thinus
Thinus is offline
hockey is wel voor kakkers
Oud 31-03-2010, 10:50
CC.
CC. is offline
hockey is een leuke sport!
als jij wilt hockeyen dan ga je dat toch doen?
als je je een beetje leuk gedraagt in je team kom je er makkelijk bij hoor. De kans is heel groot dat je waarschijnlijk in een nieuw team wordt geplaatst, waar dus wel meer nieuwe mensen in zitten.
Oud 31-03-2010, 12:24
honkballertje
honkballertje is offline
mensen deze vraag is imiddels 2 maanden geleden gesteld. ik denk dat hij inmiddels al wel heeft besloten of hij wel of niet is gaan hockeyen.
Oud 31-03-2010, 12:29
Thinus
Thinus is offline
toch vond ik het nog relevant om even te melden dat hockey wel degelijk een sport voor kakkers is!
Oud 31-03-2010, 13:08
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline

Regels voor berichten