Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurlijk is hockey een sport die vooral bij nieuw geld populair is. Als je dat een probleem vindt moet je niet gaan hockeyen, als je je daar niet zo druk om maakt en het een leuk spel vindt, prima toch. Wat het allemaal met boeddhisme te maken heeft is me niet duidelijk.
|
![]() |
|
Hee ik zit zelf op hockey en het is niet speciaal een sport voor kakkers.
Of je je er thuis voelt is de tweede vraag, maar dit ligt helemaal aan de club waar je naartoe gaat. Ik zit op HC. Bloemendaal en dat zijn toch een ander soort mensen dan een club als HBS (ken je vast niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Denk aan de hockeyfeesten! Denk aan de hockeyfeesten!
Hockey is helemaal niet kakkerig, hoor, je hebt dan niet landen zoals Nigeria die wel voetballen, maar niet hockeyen ![]() En polo is zeker wel duur qua kleding, kashmir shâltje, laarzen met leer dat door inboorlingen is gejaagd.. ga zo maar door. Lijkt me alleen wel een droge sport. |
![]() |
|
Ik hockey nu zelf 9 jaar. Op onze club valt het mee met de echte kakkers, maar het verschilt wel per club. Maar wat dan nog? Als jij de sport leuk vind.. En over de kosten: clubkleding is vaak wel duur, en een stick kan je zo duur maken als je zelf wil. Het ligt er maar net aan wat je er voor over hebt. En zeker in het begin merk je toch niet echt het verschil tussen een stick van 50 en 150 euro.
En bij ons op de club wordt er niet over geloof ofzo gepraat dus ik denk niet dat dat een probleem is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hockey is misschien niet kakkerig maar ik denk als je het nog nooit heb gedaan dat het toch wel redelijk wennen is. Alles kost geld en je moet het er maar voor over hebben, maar je moet gewoon naar een club gaan en dan vraag je of je een paar keer gratis mee mag trainen als dat kan, dan kan je het altijd nog beslissen! Gewoon doen want misschien vind je het wel helemaal te gek.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Korfbal Luusjuh | 73 | 24-04-2006 09:46 | |
Vrije tijd |
Hockey is voor kakkers? VicTriX | 93 | 10-05-2005 09:30 | |
Vrije tijd |
vooroorde(e)l(en) over hockey Verwijderd | 5 | 02-08-2003 20:11 | |
Lifestyle |
Hot of Not? Verwijderd | 171 | 13-08-2002 22:48 | |
Vrije tijd |
Iets wat ik me al zo lang afvraag: Waarom is hockey KaK? Secreet | 8 | 17-06-2002 19:31 |