Oud 27-01-2010, 20:21
Verwijderd
Hey lezers

Nou ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb een best wel vreemd probleem.
Mijn penis groeit echt heel veel van slap naar stijf.
Slap is hij maar 5 cm en stijf 19?
Ik vond dit verschil wel heel erg groot en ik vraag me af of dit normaal is?
Oud 27-01-2010, 20:24
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
abnormaal. je moet je pik er af snijden anders ga je dood.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 27-01-2010, 20:24
Verwijderd
-.- heel grappig alleen serieuse antwoorden alsjeblieft
Oud 27-01-2010, 20:26
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ok serieus dan. stel het is niet normaal, wat dan nog?
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 27-01-2010, 20:29
Verwijderd
Ik ben geinteresseerd of het bij alle jongens van mijn leeftijd zo is of niet.
Oud 27-01-2010, 20:31
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
ja dat is normaal
Oud 27-01-2010, 21:39
Boompjess
Boompjess is offline
vrij normaal
Oud 28-01-2010, 08:08
Verwijderd
dude,de een heeft een hele grote slappe en de ander heeft een hele kleine slappe
dat heten growers and showers

t verschilt per persoon
helemaal natuurlijk, hoeft niets aan gedaan te worden
Oud 30-01-2010, 15:45
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
precies, niet iedereen heeft het maar je bent ook niet de enige. 5 cm in slappe toestand is wel wat weinig, weet je zeker dat je goed hebt gemeten?
Oud 30-01-2010, 17:07
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
precies, niet iedereen heeft het maar je bent ook niet de enige. 5 cm in slappe toestand is wel wat weinig, weet je zeker dat je goed hebt gemeten?
Dat heeft hij niet, want een penis in stijve toestand is +- 2x de lengte van een slappe penis. Schiet mij maar lek maar 5x2=10, en niet 19. Dat er iemand bijna het dubbele vanafzit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Oud 30-01-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft hij niet, want een penis in stijve toestand is +- 2x de lengte van een slappe penis. Schiet mij maar lek maar 5x2=10, en niet 19. Dat er iemand bijna het dubbele vanafzit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
dude....zoals ik al zei,
de een heeft een grote slappe een normale stijve en een ander heeft een tictac die uitgroeit tot een bowlingpin
Oud 30-01-2010, 19:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat heeft hij niet, want een penis in stijve toestand is +- 2x de lengte van een slappe penis. Schiet mij maar lek maar 5x2=10, en niet 19. Dat er iemand bijna het dubbele vanafzit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Wat een onzin.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-01-2010, 20:32
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
De meesten hebben liever een "bloedlul" dan een "vleeslul",
wees blij dus
Oud 30-01-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
De meesten hebben liever een "bloedlul" dan een "vleeslul",
wees blij dus
zo erg is het niet hoor
Oud 30-01-2010, 23:17
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
dude,de een heeft een hele grote slappe en de ander heeft een hele kleine slappe
dat heten growers and showers

t verschilt per persoon
helemaal natuurlijk, hoeft niets aan gedaan te worden
Dat zijn twee woorden die vanaf nu nooit meer dezelfde betekenis voor mij gaan hebben .
Citaat:
De meesten hebben liever een "bloedlul" dan een "vleeslul",
wees blij dus
En dit zijn ook twee begrippen die ik aan mijn vocabulaire kan toevoegen.

Daarbij is het niet abnormaal of gek. 't Is gewoon je lichaam.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 31-01-2010, 12:46
Boompjess
Boompjess is offline
Citaat:
Dat heeft hij niet, want een penis in stijve toestand is +- 2x de lengte van een slappe penis. Schiet mij maar lek maar 5x2=10, en niet 19. Dat er iemand bijna het dubbele vanafzit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
total bullshit, om het zo maar even te zeggen
weet niet hoe je erbij komt dat een stijve + - 2 keer zo lang als een slappe, ik heb dat iig nog nooit gehoord.

P.S. mijne is ook ~2.5 keer zo lang al ie stijf is.
Oud 02-02-2010, 20:14
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Het is niks vreemds. Uit mijn ervaringen kan ik zeggen dat het wel degelijk kan dat 't gigantisch groeit van slap naar stijve toestand. Niks om je druk over te maken dus. Ben blij dat ie niet 5 cm. blijft in stijve toestand
Oud 02-02-2010, 21:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ken het als 'groeiers' en 'bloeiers'. Maar dat is normaal dus. Hoewel 5 en 19 een groot verschil is. Maargoed, de grootte varieert sowieso. Ik ken sommige mensen die wedstrijden hebben geschaatst en als die net van de baan kwamen hadden ze een piemel die zo klein was dat ze hem amper konden vasthouden om mee te piesen, terwijl hij de andere keer bijna net zo lang was als in stijve toestand. Geen touw aan vast te knopen (huhu). Ik zou me niet zoveel zorgen maken.
Oud 02-02-2010, 21:59
Verwijderd
19 is 1 cm groter als mij en ik ben 16 wees dus maar trots op jezelf (:
Oud 02-02-2010, 22:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
huh? 16+1 is geen 19 hoor?
Oud 03-02-2010, 08:58
Jonados
Jonados is offline
Citaat:
huh? 16+1 is geen 19 hoor?
Hij is 16 niet de lengte maar leeftijd
Oud 03-02-2010, 09:15
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Kan ik het helpen dat ik meer literatuur lees dan jullie en omdat het bij jullie niet logisch klinkt 'het dus maar fout is'.... zucht, moet ook niet meer op zulke forums komen, te veel idioten die hun eigen mening generalizeren.
Oud 03-02-2010, 09:47
Verwijderd
@ naamingebruik? literatuur?De Bouqetreeks is geen literatuur he..
Oud 03-02-2010, 10:27
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Kan ik het helpen dat ik meer literatuur lees dan jullie en omdat het bij jullie niet logisch klinkt 'het dus maar fout is'.... zucht, moet ook niet meer op zulke forums komen, te veel idioten die hun eigen mening generalizeren.
Eigenlijk zei jij dat jouw theorie van ong 2x correct is terwijl er hier mensen zijn die iets anders ervoeren, dus generaliseer jij en zij juist niet.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-02-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk zei jij dat jouw theorie van ong 2x correct is terwijl er hier mensen zijn die iets anders ervoeren, dus generaliseer jij en zij juist niet.
negeer mensen gewoon die quasi intellectueel proberen te zijn
ik loop toch ook niet met mn IQ van 130 te schermen
Oud 03-02-2010, 13:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik heb de topictitel nog even veranderd om dat "help' niet bijster veel zegt over de inhoud van het topic.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 03-02-2010, 19:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat heeft hij niet, want een penis in stijve toestand is +- 2x de lengte van een slappe penis. Schiet mij maar lek maar 5x2=10, en niet 19. Dat er iemand bijna het dubbele vanafzit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

haha ik héb niet eens een piemel maar zelfrs ik weet dat dat onzin is. Een slappe piemel varieert vaak enorm in lengte, daarvoor heb ik wel goed genoeg opgelet.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-02-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Kan ik het helpen dat ik meer literatuur lees dan jullie en omdat het bij jullie niet logisch klinkt 'het dus maar fout is'.... zucht, moet ook niet meer op zulke forums komen, te veel idioten die hun eigen mening generalizeren.
Kom dan maar eens met bronnen, lieve schat. In ieder geval zijn er in dit topic al tenminste 5 mensen met ervaring die het tegendeel bewijst, dus zo sluitend is je theorie sowieso al niet.

Mijn ex had ook een groeier - als het koud was, kon die ook echt heel klein worden, en die werd iets van 16 cm, dus meer dan 2x zo groot.

Nu zijn de meeste 19-cms op het internet meestal een centimeter of 3 kleiner dan geclaimd, daar moet je ook wel rekening mee houden
Oud 06-02-2010, 19:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nu zijn de meeste 19-cms op het internet meestal een centimeter of 3 kleiner dan geclaimd, daar moet je ook wel rekening mee houden
Minstens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-02-2010, 20:43
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
In ieder geval zijn er in dit topic al tenminste 5 mensen met ervaring die het tegendeel bewijst, dus zo sluitend is je theorie sowieso al niet.
6.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 07-02-2010, 00:38
ReWout
ReWout is offline
Normaal.

Sommige jongeren hebben een bloedlul, jij dus ook. Hierbij krijg je gewoon veel bloed in je zwellichaampjes waardoor die vaak tot enorme grootte kan toenemen.

Anderen hebben een vleeslul. Die hebben als ze gewoon, slap, zijn ook al aanzienelijke lengte maar groeien niet tot nauwelijks wanneer ze stijf worden.
Oud 07-02-2010, 21:10
Boompjess
Boompjess is offline
ben ik de enige die me kapot erger aan NaamInGebruik?

En inderdaad freyja, waarschijnlijk moet je daar inderdaad 3 centimeter vanaf halen
Oud 07-02-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
ben ik de enige die me kapot erger aan NaamInGebruik?
Natuurlijk niet.
Oud 07-02-2010, 22:42
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
ben ik de enige die me kapot erger aan NaamInGebruik?
Het leuke aan een forum is dat je de reacties die je minder prettig vindt gewoon kunt negeren, erger je dus vooral niet; verspilde moeite. Daarom begrijp ik veel forumruzies ook niet...

Ik ben het overigens ook niet helemaal eens met 'm, of z'n info is onvolledig. Want wat is precies de lengte van je slappe penis? Moet dat gemeten worden bij kamertemperatuur en na minimaal 12 uur zonder masturberen?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 08-02-2010, 14:36
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Het leuke aan een forum is dat je de reacties die je minder prettig vindt gewoon kunt negeren, erger je dus vooral niet; verspilde moeite. Daarom begrijp ik veel forumruzies ook niet...

Ik ben het overigens ook niet helemaal eens met 'm, of z'n info is onvolledig. Want wat is precies de lengte van je slappe penis? Moet dat gemeten worden bij kamertemperatuur en na minimaal 12 uur zonder masturberen?

__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 08-02-2010, 14:50
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Kom dan maar eens met bronnen, lieve schat. In ieder geval zijn er in dit topic al tenminste 5 mensen met ervaring die het tegendeel bewijst, dus zo sluitend is je theorie sowieso al niet.
Het internet, zal even die 19.000.000.000.000 paginas weer doorzoeken waar het stond ;x.

Oh, 5 mensen is niet represenatief trouwens. Ga op straat en vraag aan jongens of ze homo zijn. Zou 1 op de 5 moeten zijn. Kans best groot dat je na 10 keer vragen nog geen homo bent tegen gekomen.

Citaat:
Eigenlijk zei jij dat jouw theorie van ong 2x correct is terwijl er hier mensen zijn die iets anders ervoeren, dus generaliseer jij en zij juist niet.
Zou kloppen, maar ik baseer mijn uitspraak wel op shizzle die ik gelezen heb, terwijl de meeste hier de indruk wekken op puur eigen ervaringen.

Citaat:
ben ik de enige die me kapot erger aan NaamInGebruik?
Welcome, to the internetz
Zie batave zijn post of first post van Changshan

Citaat:
Ik ben het overigens ook niet helemaal eens met 'm, of z'n info is onvolledig. Want wat is precies de lengte van je slappe penis? Moet dat gemeten worden bij kamertemperatuur en na minimaal 12 uur zonder masturberen?
Dat is min of meer hetzelfde van hoe je een stijve penis moet meten, deze loopt biologisch gezien ook nog een stuk door in het lichaam.

Win
Oud 08-02-2010, 17:04
Boompjess
Boompjess is offline
Citaat:
Het internet, zal even die 19.000.000.000.000 pagina's weer doorzoeken waar het stond ;x.

Oh, 5 mensen is niet represenatief trouwens. Ga op straat en vraag aan jongens of ze homo zijn. Zou 1 op de 5 moeten zijn. Kans best groot dat je na 10 keer vragen nog geen homo bent tegen gekomen.
First of al, help! je haalt weer iets totaal anders erbij. Ik zie de overeenkomst niet tussen hoeveel homo's er op straat lopen en dat iemands lul vaak een stuk korter danwel langer is dan ± 2x zo lang als slappe toestand.

Voor de rest, ik heb ff gegoogled op jouw standpunt, dat piemels ± 2 keer zo lang zijn stijf. Helemaal niks gevonden, totaal niks dat in de richting kwam. alleen maar honderdduizend gemiddelden, die ook weer met elkaar verschillen ,maar de meest betrouwbare, wikipedia, zegt dit:
"Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor. Mannen liegen soms over hun penislengte of ronden deze naar boven af."

zucht. kom alsjeblieft met bronnen als je je nog enigzins geloofwaardig wilt maken op dit forum
Oud 08-02-2010, 17:16
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
*geagiteerde monoloog*
Je gaat niet in op z'n eigenlijke onderbouwing.

Citaat:
Dat is min of meer hetzelfde van hoe je een stijve penis moet meten, deze loopt biologisch gezien ook nog een stuk door in het lichaam.
Mja, we hebben voor stijve penissen ook veel verschillende meetmethodes; Engeland en Nederland verschillen daar bijv. al in. Maar nu snap ik iig hoe je op die verdubbeling komt: d'r zit nog een flink stuk aan dat niet echt meegroeit bij het stijf worden en dat jij wel meetelt. Shiznit opgelost.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 08-02-2010, 20:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
een slappe piemel, het deel buiten het lichaam, heb ik bij een en de zelfde persoon al in zo veel verschillende formaten gezien (van iniminie na het dompelbad in de sauna naar best behoorlijk enige tijd na de seks (zeg maar na 20 minuten ofzo) Daar zit denk ik al zo een verschil van 3 of misschien wel 4 cm in!! Zal het de volgende keer eens meten voor je als je feitelijke informatie wil, maar ik vertrouw nu even op mijn 'timmermansoog'
Ook stijf zit er (op dezelfde manier gemeten) wel het eea aan variatie in (al is dat wat minder extreem, maar stijve piemels zijn beduidend minder flexibel) Nou lijkt het overigens alsof ik te pas en te onpas met een meetlint aan kom zetten, maar dat is niet helemaal zo Het viel mij op dat ik gevoelsmatig het idee had dat zijn piemel soms groter was dan anders tijdens de seks (hoe geiler hoe groter) enne, dat is dus ook zo

Kortom, ik denk niet dat je een standaard rekensommetje kunt gebruiken voor íedere piemel, hooguit een leidraad zoals het bij de meeste mannen ongeveer, afhankelijk van bepaalde omstandigheden, zou kúnnen toepassen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-02-2010, 21:00
Boompjess
Boompjess is offline
Citaat:
Je gaat niet in op z'n eigenlijke onderbouwing.
ik zie geen onderbouwing
Oud 08-02-2010, 21:41
Verwijderd
Met dit gebitch schiet echt niemand iets op en de oorspronkelijke vraag is al beantwoord, dus dit topic gaat dicht.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #2
marcieoko
500 31-07-2013 01:11
Seksualiteit size matters?
poesiefox
31 27-02-2003 12:31
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.