Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.letsgodigital.org/images/...iewty-test.jpg
Deze heb ik al heel lang voor mijn doen, en hij doet het nog steeds. Alleen is nu van het ronddraaiding aan de achterkant een stuk afgebroken, dus scrollen en zoomen is lastig. Heb een abbo van €25 ofzo en die gaat eigenlijk nooit op. Maar ja, bereikbaarheid enzo. Maar eigenlijk is het maar een lastig ding.
||
Citaat:
En natuurlijk verdienen ze niet zoveel aan 1 smsje, maar als iedereen elke maand van zijn abonnement afwijkt, gaat het wel echt om veel geld. En dat met je salaris heeft er niks mee te maken, want dat vervalt niet als je het niet opmaakt, en die minuten en smsjes wel. Als je je tegoed onbeperkt mee mag nemen, zoals rationeel zegt, dan is het wel eerlijker.
|
Verwijderd
|
Ik heb een samsung star met onbeperkt sms, onbeperkt internet en 150 belminuten. De smsjes gaan er niet allemaal doorheen maar ik kom wel een heel groot eind, voornamelijk omdat mijn vrienden ook zo'n bundel hebben dus dan sms je toch wat sneller met elkaar! Verder sms ik liever dan dat ik bel, al komt daar de laatste tijd wel verandering in. Met vrienden hang ik zo een half uur aan de telefoon over niks, dus ik betaal elke maand wel een tientje extra aan mn abo omdat ik over mijn belminuten heenzit!
Oh en ik vind mijn telefoon wel fijn! En het internet gebruik ik altijd in de trein om een beetje te msnen ofzo, wel handig ;x |
![]() |
|
![]() |
Hoeveel sms je in een maand?
Veel, geen idee hoeveel precies. Ik denk zo'n 500 SMS'jes per maand. Bel je liever of toch maar een sms? Naar vriendje (+ mededelingen aan mijn moeder) toch eigenlijk liever bellen, maar naar de rest: SMS'en. Bel je lang met vrienden of bel je nauwelijks? Als ik met vriendjelief bel, dan bel ik wel zo'n 20 minuten ofzo. Maar dat doe ik dan ook met de huistelefoon. Met mijn mobiel bel ik meestal rond de 5 minuten. Welke telefoon heb je? LG Arena. Waarom? Leek me een goede telefoon, hij is wel oké. Heb je prepaid of een abonnement? Abonnement. |
![]() |
|
Ik heb sinds vorige week een blackberry 9700 met abbo van totaal 28 eu per maand. Kocht hem omdat ik hem mooi vond en geen touch screen meuk wilde hebben.
Wel kut, abbo is niet geactiveerd en daar kwam ik late rpas achter, had toen rekening van 52 euro omdat ik dacht dat internet wel al in abbo zat... maar met een telefoontje naar mijn provider was het opgelost en hoefde ik het niet te betalen gelukkig. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel een periode gehad waar ik heeeel veel sms'te ![]() ik bel liever, gaat makkelijker en sneller. Hoelang ik bel hangt af van de persoon die ik aan de lijn heb. Tussen een minuut en verschillende uren... ![]() Nu een U600 samsung maar ik koop binnenkort een samsung star. sinds eergisteren heb ik een abonnement. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als het onbeperkt is: Ook dat loopt af, na een paar maanden. En anders wel als je een ander abonnement kiest. dat is dan ook niet eerlijk!! |
![]() |
|
Ik heb een sony ericsson C902.
![]() Ik sms en bel afhankelijk van wat handig uitkomt. Korte dingen sms ik liever, maar als ik echt iets te bespreken heb of als ik voor de gezelligheid contact wil, bel ik. Mijn rekening is iets hoger dan nodig, maar niet belachelijk hoog en voor mij nog steeds betaalbaar. Ik vind het ook niet nodig om te proberen om die naar beneden te krijgen. Verder heb ik deze telefoon gekozen omdat deze echt goeie foto's maakt. Ik vond het stom om een camera op m'n telefoon te hebben en dan allemaal van die wazige kutfoto's te krijgen (hiervoor had ik een Nokia 1100, die had gewoon geen camera) dus ik ben voor een telefoon gegaan waarmee ik degelijke foto's kan maken.
|
Ik heb een Nokia 2680, ofzo.
![]() Mijn vader heeft er een soort abonnement opgezet: Je krijgt de mobiel er niet bij en je kunt op elk moment stoppen. 't Kost volgens mij 10 euro per maand, en verder sms en bel ik niet zoveel eigenlijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende - Bos WärteR | 500 | 06-11-2006 15:38 |