Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat je wel zou kunnen doen is, aangezien je aan het twijfelen bent tussen geneeskunde en politiek: Kies C&M, met als wiskunde, wisA, en als extra vak Bio. Zou hou je je opties open en kun je allebei. |
![]() |
||
Citaat:
Oh, en als het je echt niet lukt kun je altijd nog bijles nemen of een tutor. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien een beetje bij psyschologie maar daar houd het ook op. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Biologie is echt iets waar je veel aan kunt hebben en bovendien hoef je echt niet alleen maar nuttige vakken te nemen. Maar ik zou dan een soort combi nemen, een maatschappijprofiel met biologie/scheikunde/ander exact vak dus. Hoewel het in het geval van TS misschien beter is om het vrije deel met een taal ofzo op te vullen.
|
![]() |
|
![]() |
Kies iets wat je leuk vindt en waar je je voor in wilt zetten! Waar denk jij dat je meeste kansen liggen?
Ik zit nu in V6 en heb EM/CM met zowel Frans als Duits, AK en M&O als profielvak en extra vakken. Het is best veel en zwaar, maar met wat inzet lukt het best. Ik moet ook eerlijk zeggen dat wat ik om mij heen zie qua natuur- en scheikunde, biologie en wiskunde B niet het makkelijkste is. Ook niet voor de mensen die het volgen. Onze natuurkunde lerares raadde mensen aan die een N-profiel wouden kiezen om daar economie bij te nemen. Zo kun je alsnog veel kanten op. En ook een aantal mensen met CM hebben ook gewoon Biologie erbij. Genoeg combinaties te maken. ![]() Succes met je keuze! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Als je wat in de politiek wil gaan doen bepaalt je vooropleiding lang niet alles. Interesseer je in de politiek, wordt lid van een partij en ga actief meedoen met debatten en workshops. Zo kan je al voor het einde van je vervolgopleiding in Brussel werken of in een gemeenteraad terechtkomen.
Kies nu gewoon een profiel dat je interesseert en wat je aankan, en waarmee je ook nog ruimte overlaat in de keuze van een vervolgstudie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Help! profielkeuze! scholier3eklas | 1 | 29-06-2012 10:18 | |
Studeren |
Profielkeuze HAVO 4 CM/EM of NG flashingst | 2 | 14-06-2012 19:11 | |
Studeren |