Mijn draadloze netwerkverbinding verstuurt en ontvangt ontzettend veel pakketten: ~ 1.000.000 per uur, zonder dat ik handmatig iets met de verbinding doe. Hierdoor ligt de verbinding regelmatig plat en kost het me zomaar een minuut om google.nl te openen.
Dat is een week of twee geleden begonnen, er stond toen opeens een 'internet gateway' tussen de verbindingen die niet weg te krijgen was. Met een hoop geklooi met de instellingen e.d. is het me niet gelukt deze te verwijderen, maar opeens staat 'ie er niet meer tussen. De verbinding blijft wel zo veel pakketten versturen en ontvangen. Simpelweg resetten of herstellen e.d. helpt niet.
Kan ik mn draadloze netwerkverbinding op de een of andere manier default settings oid meegeven? Een harde reset waar al die onzin gelijk mee weg is? Geen idee wat het verder is, heb mn pc in veilige modus gescand op vanalles maar kan absoluut niks vinden aan spyware/trojans/virus/whatever.
Iemand enig idee hoe ik mn internetverbinding weer normaal krijg? (bedraad netwerk is helaas geen optie)
|