Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2010, 12:12
Verwijderd
Mijn draadloze netwerkverbinding verstuurt en ontvangt ontzettend veel pakketten: ~ 1.000.000 per uur, zonder dat ik handmatig iets met de verbinding doe. Hierdoor ligt de verbinding regelmatig plat en kost het me zomaar een minuut om google.nl te openen.

Dat is een week of twee geleden begonnen, er stond toen opeens een 'internet gateway' tussen de verbindingen die niet weg te krijgen was. Met een hoop geklooi met de instellingen e.d. is het me niet gelukt deze te verwijderen, maar opeens staat 'ie er niet meer tussen. De verbinding blijft wel zo veel pakketten versturen en ontvangen. Simpelweg resetten of herstellen e.d. helpt niet.

Kan ik mn draadloze netwerkverbinding op de een of andere manier default settings oid meegeven? Een harde reset waar al die onzin gelijk mee weg is? Geen idee wat het verder is, heb mn pc in veilige modus gescand op vanalles maar kan absoluut niks vinden aan spyware/trojans/virus/whatever.

Iemand enig idee hoe ik mn internetverbinding weer normaal krijg? (bedraad netwerk is helaas geen optie)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2010, 17:09
Koning
Koning is offline
Sowieso zegt het aantal gemeten pakketten niets. Overigens zit ik hier 20 minuten te internetten en op Messenger en heb ik er ook al 2,5 miljoen ontvangen.

Als je verbinding langzaam is moet je kijken of:
-Jij of andere die met de verbinding werken download programma's actief hebben of andere dingen met de verbinding doen.
-Kijken of je met een netwerktouwtje i.p.v. over WiFi nog steeds een slome verbinding hebt (WiFi uitzetten op je laptop tijdens het testen
-Kijk eens of je wel met het juiste netwerk bent verbonden
Reageren

Regels voor berichten