Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2010, 21:08
Breg
Breg is offline
Heb een paar weken geleden hier een topic geplaatst dat mijn vriend vaak niet klaarkwam, en hoewel het soms nog steeds gebeurd dat hij niet komt, is de situatie toch wel verbeterd.

Alleen is er nog een ander probleem: ik kom sowieso nooit klaar van penetratie, maar het probleem is dat hij mij amper vingert en nog nooit (we hebben nu iets van 3 of 4 weken regelmatig seks) gebeft heeft. Het komt ook wel eens voor dat hij mij probeert te strelen als we ons ondergoed aanhebben tijdens het voorspel, maar dan komt het regelmatig voor dat hij dan in mijn lies zit te porren ipv op de goede plek zit zeg maar...

Het is niet dat we allebei totaal onervaren zijn, maar heb het nu een paar weken aangekeken, en zou het nu toch wel fijn vinden om zelf af en toe klaar te komen. Daarnaast vraag ik me ook af of hij het niet erg vindt dat hij soms niet komt en of hij het bv lekker zou vinden als ik het met mn mond af zou maken ipv dat we meteen gaan knuffelen.

Dus tja, ik zal er met hem over moeten praten, als ik wil dat er iets verandert, maar als er 1 plek is waar ik onzeker en verlegen ben dan is het wel in bed. Verder is het een hele lieve jongen, dus het is volgens mij ook niet zo dat het hem niet interesseert wat ik van de seks vind. Dus; tips/ideeen over hoe ik deze onderwerpen met hem kan bespreken zonder dat ik hem onzeker maak over zijn bedprestaties?
Oud 15-02-2010, 21:19
Pluis
Pluis is offline
Als ik zo nalees wat je qua verandering hebt doorgevoerd om je vriendje te laten klaarkomen is dat je hem de controle hebt gegeven. Dat is leuk, maar dat betekent dat jij alleen klaar kunt komen als jullie op miraculeuze wijze exact hetzelfde het allerlekkerst vinden. In jouw geval werkt dat dus niet.
Als je bang bent om erover te praten is er niks mis mee om hem met z'n hand eens in de goede richting te duwen als hij in je lies zit te porren. Als dat ook niet helpt, zit er toch niets anders op dan eens een "liefje, ik vind de seks heerlijk maar ik zou het nog lekkerder vinden als.." zin te produceren. De meeste jongens vinden het best belangrijk om hun vriendinnetje tussen de lakens te pleasen, dus je doet hem er eigenlijk ook een plezier mee.
wat je overigens ook kun proberen, is gewoon een gesprek aanknopen over "wat vind jij nou het aller allerlekkerst" en dan zelf ook vertellen wat jij het lekkerst vindt. Dikke kans dat ie de hint snapt en jouw suggesties eens gaat uitproberen

En anders kun je altijd nog het vaginaboek van goedele liekens kopen, daar staat ergens in het midden een befcursus voor mannen die je ergens opgegeslagen kunt laten liggen (en een hoop standjes staan er ook in overigens). Vriendinnetje van me heeft daarmee haar vriendje mad skills laten leren heb ik gehoord
Oud 15-02-2010, 22:32
BendeBen
BendeBen is offline
haha mooi man die vrouwen tactieken. een vaginaboek kopen en dat in de kast zetten hopende dat meneer er in gaat zitten bladeren en zo op ideeen komt. "zou ie het boek al gezien hebben?? toch maar voor de zekerheid op de bank leggen, dan moet ie het wel zien"

en hij maar doen alsof zn neus bloedt natuurlijk
Oud 15-02-2010, 22:55
Breg
Breg is offline
Mijn vriend is Engels en begrijpt geen Nederlands, dus het vaginaboek zal sowieso niet werken (tenzij er veel beeldmateriaal in staat misschien )

Maar ik ga het denk ik maar over de 'wat vind jij nou lekker/wat zou jij nou graag nog eens willen proberen'-boeg gooien. En dat dan dus ook voor mijzelf vertellen.
Dat lijkt mij in ieder geval wat empathischer overkomen dan wanneer de focus alleen op mijn onvrede ligt...
Oud 15-02-2010, 23:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Een befcursus uit een boek, het moet verdorie niet gekker worden .

En de "wat vind jij lekker/wil je"-boeg lijkt mij de minst beladen en dus beste om te nemen .
Oud 17-02-2010, 02:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn vriend is Engels
Ik denk dat dit je probleem is.

Je moet gewoon je schaamte aan de kant zetten en vertellen wat je lekker vind. Mss is het beter om at te doen als hij niet bezig is, zodat hij niet denkt dat je 'm afkraakt, maar dat je 'm gewoon op wat goede ideeën brengt.
Afwachten tot het beter gaat heeft totaal geen nut imo.
Oud 17-02-2010, 10:05
Lorelei
Lorelei is offline
Als je goeie seks wil, moet je communiceren. Je kunt nog zoveel boeken, voorbeeldplaatjes, hints, etc geven, maar uiteindelijk komt het erop neer dat voor je voor de beste seks goeie communicatie nodig hebt. Nu is het dit, straks is het weer iets anders, je moet toch leren om het daar over te kunnen hebben.
Oud 18-02-2010, 12:00
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Communiceer, nuff said. Succes.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten