Als ik zo nalees wat je qua verandering hebt doorgevoerd om je vriendje te laten klaarkomen is dat je hem de controle hebt gegeven. Dat is leuk, maar dat betekent dat jij alleen klaar kunt komen als jullie op miraculeuze wijze exact hetzelfde het allerlekkerst vinden. In jouw geval werkt dat dus niet.
Als je bang bent om erover te praten is er niks mis mee om hem met z'n hand eens in de goede richting te duwen als hij in je lies zit te porren. Als dat ook niet helpt, zit er toch niets anders op dan eens een "liefje, ik vind de seks heerlijk maar ik zou het nog lekkerder vinden als.." zin te produceren. De meeste jongens vinden het best belangrijk om hun vriendinnetje tussen de lakens te pleasen, dus je doet hem er eigenlijk ook een plezier mee.
wat je overigens ook kun proberen, is gewoon een gesprek aanknopen over "wat vind jij nou het aller allerlekkerst" en dan zelf ook vertellen wat jij het lekkerst vindt. Dikke kans dat ie de hint snapt en jouw suggesties eens gaat uitproberen
En anders kun je altijd nog het vaginaboek van goedele liekens kopen, daar staat ergens in het midden een befcursus voor mannen die je ergens opgegeslagen kunt laten liggen (en een hoop standjes staan er ook in overigens). Vriendinnetje van me heeft daarmee haar vriendje mad skills laten leren heb ik gehoord