Advertentie | |
|
![]() |
|
De laatste jaren heb ik niet meer naar het Eurovisie Songfestival gekeken, maar ik denk dat ik dit jaar toch heel eventjes ga gucken om te zien hoe Sieneke het doet met dat hoempapa-liedje - dat wordt vast lachen met die puntenverdeling straks.
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Moldavië: Wat een herrie en de zangeres gaat hier stembandknobbeltjes van krijgen. Saxofonist is wel leuk.
Rusland: Knappe jongen, zou best mooi kunnen zingen als het niet zo ontzettend nasaal was. Saai nummer. Estland: Beter dan het vorige nummer. Deze zingt ook wel goed, behalve bij de hoge tonen, waar zijn stem erg dun en vlak wordt. Nummer gaat te lang door. Ik vind de fluwelen pakjes wel leuk. Slowakije: Ik kan traditionele oostblokmuziek wat moeilijk beoordelen. In elk geval heeft ze een mooie stem. Maar dat intermezzo door die fairy godmother is een beetje raar. Finland: Domme hoempapa in idiote pakjes Letland: Tamelijk standaard refopop. De eerste minuut zit de zangeres er regelmatig naast en kun je haar op de verkeerde momenten horen ademhalen. Ik had het ook wel netjes gevonden als ze niet in haar ochtendjas het podium op was gegaan. Servië: Technopopliedje, niet zo boeiend, ze lijken er zelf wel blij mee. Bosnië: Af en toe probeert het rock te zijn, maar dan schrikt het maar snel terug naar zeurballad. Theodoor: "wat een kutlied" Polen: Erg musicalesk, wat ik wel geschikt vind voor het songfestival. Zanger heeft een goede stem. Refrein wordt te vaak herhaald. België: Jason Mraz, maar dan minder irritant. Geen uitblinker, maar niets mis mee. Malta: Zoals altijd een powerballad door een sterke zangeres. Niet echt mijn genre, ook niets mis mee, maar begint saai te worden. Leuke vleugels. Albanië: Nog meer herrie. Minder slecht dan Moldavië. Griekenland: Traditionele muziek met een dreunende beat, ik vind het niets, whoppa. Portugal: Lief meisje. Nummer is in het portugees maar doet erg traditioneel Amerikaans aan, ook vanwege haar prom dress. Niets mis mee. Macedonië: Drie zinnen kent deze eentonige melodie. Saaaaaaai. Wit-Rusland: Harmonieuze ballad, goed uitgevoerd, als ik hierbij in slaap zou vallen zou ik vast zoete dromen hebben. En ik viel er ook bijna bij in slaap. Terwijl ik het niet eens probeerde. IJsland: Zangeres in nachthemd brult met zelfingenomen grijns boven de beat uit. Ik denk dat ik voor België ben, bij gebrek aan beter. Laatst gewijzigd op 26-05-2010 om 10:10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe, vroeger zat ik ook zo met een kladblok notities te maken
![]() Maar ik viel bij sommige dingen echt bijna van mijn stoel. Ik heb nu al jaren geen Eurosong meer gekeken, vooral omdat ik het steeds vergeet, omdat ik van mening was dat je altijd leuke liedjes tegen kunt komen en nieuwe bands kunt leren kennen, maar ik zit een beetje te twijfelen of ik nog verder ga kijken. Want omg. Wat een boel rotzooi zeg! Dat ene kind zat er de hele tijd naast, vlindertjes op het podium (serieus, hoe oud is het fucking publiek?!?), WTF WIE KLEEDT DIE MENSEN en dan ook nog een Mariah Carey-wannabe, hoeveel erger kan het worden? *zucht* Niet om het een of ander en niet omdat ik half Belg ben, want ik ben ook half Nederlander en ik kan doodvallen als ik ooit Shalalie een goed nummer noem, maar ik vind dat Tom Dice er met kop en schouders bovenuit steekt. Edit: en dan ook nog het kutcommentaar van die klojo van een Bart Peeters moeten aanhoren ![]() Laatst gewijzigd op 25-05-2010 om 21:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
België heeft wel rukcommentators ja, hoorde vorig jaar een deel. Maar Nederland heeft dit jaar Cornald meer als "sidekick", bah. Die andere man blijft maar herhalen dat je niet moet stemmen.
![]() Was niet erg boeiend de show, Wel paar leuke nummers. En Portugal klinkt gewoon traditioneel Portugees! ![]() Je merkt wel dat het crisistijd is zeg. Geen kermis en circus. En geen intervalact maar een hele slechte geluidsdinges. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb het op België gekeken (maar vanaf IJsland, dus verder alleen de samenvattinkjes), vroeg me inderdaad al af of Cornald Maas nog commentaar gaf, maar maar een beetje half dus?
Ik vond die vleugels van Wit-Rusland juist erg leuk ![]()
||
Citaat:
![]() 'k Heb eigenlijk wel medelijden met dat kind; zo'n lieve meid en dan zo'n kutliedje. ![]() ![]()
|
![]() |
Ik ga lekker weer kijken! Beetje lachen en blij zijn dat wij er niet bijzitten! Dat konden we echt niet maken! :-D
Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal gewonnen ben voor België deze keer: cute boy met leuke stem en een eenvoudig maar goed geschreven liedje. Mijn 12 punten krijgen ze, al was het maar omdat ze het aandurven om eindelijk weer is duidelijk te maken waar het om gaat: muziek. Commentatoren sucken big time :-D maar ze hebben dit jaar het beste liedje van allemaal! |
![]() |
|
Echt on-be-grij-pe-lijk dat Duitsland gewonnen heeft.
![]() ![]() Maar ja, het laat eens te meer weer eens zien dat het Songfestival allesbehalve om werkelijk talent en kwaliteit gaat. ![]() O, enne... WTF, onze 12 punten naar Armenië?!?! ![]() ![]()
|
Ik zat te twijfelen: zal ik op Duitsland of Cyprus stemmen? Heb ik op Cyprus gestemd, maar daar hebben we helemaal geen punten aan gegeven
![]() ![]()
|
Denemarken vond ik wel tof. Niet origineel, maar wel vrolijk.
Wit-Rusland vond ik erg slecht. Maar zo waren er wel meer. Oekraïne was ook heel slecht, Rusland was waardeloos... Het songfestival is zo leuk omdat je lekker op alles kunt zitten zeiken. Ik ben wel blij dat Israël zo op z'n muil is gegaan, overigens. Vond het een ergerlijk liedje. Die Lena is wel een apart geval. Ze leek wel 12. Qua uiterlijk, maar ze kwam ook gewoon heel kinderlijk over in die interviews etc. België was tof. Grappige kerel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Meettopic Go back in time Le Soleil. | 120 | 21-05-2011 14:13 | |
De Kantine |
De wwwww saait op archont #994 Verwijderd | 500 | 03-06-2010 17:48 |