Hoi!
Ik ben Simone, ik ben 19 jaar oud en ik kom uit Oss (waar we wel met een zachte g praten maar niet met een harde L

).
Ik ben gek op muziek, bezit veel cd's/lp's en muziekdvd's (en m'n geliefde I-pod met lekkere ali illegale gedownloade muziekjes) en bezoek ook veel concerten en festivals in mijn vrije tijd. Er is weinig muziek die ik ècht vreselijk vind (denk Nederlandstalige muziek als Nick & Simon en Frans Bauer e.d., en hardcore boem-boem-herrie - als je dat al muziek kunt noemen - ), maar ik luister voornamelijk naar alternatieve muziek (indie, pop, rock, electro etc, denk aan Coldplay, Muse, Mumford & Sons, Justice maar ook Bruce Springsteen, Doe Maar e.d.). Ik heb een tijdje gerecenseerd bij diverse evenementen, maar doordat ik momenteel druk ben met studeren en stage lopen heb ik dit moeten laten varen. Wel ben ik tegenwoordig nog vaak aan de slag als freelance designer, vind ik ook erg leuk om te doen. Verder houd ik van drummen, zo af en toe een surfen en natuurlijk leuke dingen doen met m'n vrienden. Ik heb ook een geruime tijd gebasketbald op hoog niveau, maar hier heb ik op dokters advies mee moeten stoppen omdat ik inmiddels bijna een permanente blessure heb opgelopen aan mijn enkel.
Ik ben eerstejaars studente Maatschappelijk Werk & Dienstverlening aan de HAN in Nijmegen, en loop, zoals ik al vertelde, stage bij een welzijnszorg instelling hier in Oss. Het is niet mijn eerste keuze studie geweest, maar voor de studie die ik wilde volgen (Communicatie & Multimedia Design) ben ik uitgeloot. Verder werk ik nog een aantal uren in de week bij een groot farmaceutisch bedrijf (MSD, voorheen Schering-Plough), als 'buisiness analist' zoals het zo mooi op mijn visitekaartje staat. Klinkt mooier dan het eigenlijk is hoor, 't is voornamelijk heel wat uurtjes wegkwijnen op een saai kantoortje achter een PC. Niks voor mij, maar je moet wat voor de centen hè
Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik altijd wel in ben voor een discussie, vind het ook leuk om te lezen hoe andere mensen denken. Voorheen was ik altijd veel actief op Festivalinfo, maar daar is de gezelligheid behoorlijk ingezakt, dus wellicht dat ik het hier wel naar mijn zin ga hebben