Advertentie | |
|
![]() |
|
1.Wat voor beeld heb jij bij het merk Batavus?
Stevig, degelijk. 2.Wat voor merk fiets heb je nu? Een gazelle geloof ik. 3.Waarvoor gebruik je je fiets? Hij werd gebruikt voor school, alleen nu fiets ik er af en toen op naar mijn werk. 4.Hoe vaak gebuik je je fiets? (bijvoorbeeld elke dag, 5 keer in de week, of 2 keer) Niet overdreven: hooguit één keer in de maand. 5.Wat wil je voor een fiets betalen? Ronde de driehonderd euro is wel genoeg 6.Wat vind je van de prijs van een nieuwe fiets? De meesten zijn erg duur. 7.Koop je zelf je fiets of krijg je hem van je ouders? Ik kreeg hem van mijn ouders 8.Koop je een nieuwe of een tweedehandse fiets? De fiets die ik nu heb is nieuw gekocht. Mijn leeftijd: 16 jaar
|
Even een tip: als je wilt dat mensen hun leeftijd vermelden dan zou ik dat in de vragenlijst verwerken. Ik was het nu bijna vergeten bijv.
![]() Leeftijd: 26
|
[*]Wat voor beeld heb jij bij het merk Batavus?
Een te dure fiets. [*]Wat voor merk fiets heb je nu? Geen idee. [*]Waarvoor gebruik je je fiets vooral? (bijvoorbeeld school, werk, vrienden, stad etc.) Om op iedere plek waar ik naartoe moet binnen zo'n twintig kilometer. [*]Hoe vaak gebuik je je fiets? (bijvoorbeeld elke dag, 5 keer in de week, of 2 keer) Zes tot zeven dagen per week. [*]Wat wil je voor een fiets betalen? Maximaal honderd euro. [*]Wat vind je van de prijs van een nieuwe fiets? Te hoog. [*]Koop je zelf je fiets of krijg je hem van je ouders? Mijn huidige fiets was een verjaardagscadeau van mijn ouders. Als ie stuk gaat koop ik zelf een nieuwe. [*]Koop je een nieuwe of een tweedehandse fiets? Tweedehands.
|
Leeftijd: 21
1. Wat voor beeld heb jij bij het merk Batavus? Prima merk, mijn oude fietsje was van dat merk. <3 2. Wat voor merk fiets heb je nu? Gazelle 3. Waarvoor gebruik je je fiets vooral? (bijvoorbeeld school, werk, vrienden, stad etc.) Naar school, naar vrienden, sport, cursus, werk, boodschappen doen (eigenlijk voor alles) 4. Hoe vaak gebuik je je fiets? (bijvoorbeeld elke dag, 5 keer in de week, of 2 keer) Elke dag 5. Wat wil je voor een fiets betalen? Eh iets van 60-80 euro vind ik schappelijk, max 100 euro dan maar 6. Wat vind je van de prijs van een nieuwe fiets? Wat is de prijs van een nieuwe fiets dan? Als ik dat niet weet dan kan ik er ook niets van vinden. 7. Koop je zelf je fiets of krijg je hem van je ouders? Zelf kopen, maar aangezien ik niet vaak een fiets nodig heb.. de laatste keer heb ik mijn fiets wel cadeau gekregen van mijn ouders 8. Koop je een nieuwe of een tweedehandse fiets? Tweedehands
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hulp gezocht bij onderzoek van jullie houding nieuwe jongerenwebsite (15 t/m 25) rbnvei | 9 | 17-06-2013 22:00 | |
Algemene schoolzaken |
Hulp gevraagd voor onderzoek Lind | 6 | 15-02-2012 15:01 | |
Eten & Drinken |
HULP: doelgroepenonderzoek voor studie CMD1B - Rood | 0 | 09-09-2011 12:32 | |
Studeren |
Onderzoek stagekeuze MTromp | 0 | 10-01-2011 05:23 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoek voor studie communicatie Luka | 11 | 27-02-2010 19:50 | |
Studeren |
Communicatie en Multimedia Design Chilisaus | 2 | 15-06-2009 18:45 |