Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2010, 20:40
lilmissannoniem
lilmissannoniem is offline
ik heb laatst een knobbeltje ontdekt bij mijn kruis. op de huid zit een mee-eter (denk ik. er zit een wit puntje op).

moet ik ermee naar de huisarts? want qua locatie van dat ding vind ik dat nogal eng (ook al is mijn huisarts van het zelfde geslacht).

en ik ga binnenkort ook al naar het ziekenhuis om moedervlekken (of naevi) te laten bekijken.
na jaren niks geen klachten, komen er allerlij dingen tegelijkertijd... tzit niet mee :\
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 20:54
WAT
WAT is offline
scheer je je kruis? want het kan heel goed een ingegroeide haar zijn dan. vervelend maar niet echt schadelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 21:02
lilmissannoniem
Citaat:
scheer je je kruis? want het kan heel goed een ingegroeide haar zijn dan. vervelend maar niet echt schadelijk.
dan is dat een flink ingegroeide haar. het knobbeltje is namelijk iets van 1,5 cm ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 21:05
WAT
WAT is offline
ik heb onder mijn oksel een knobbeltje gehad van bijna 2 bij 2 cm voor ik er achter kwam dat het ingegroeide haren waren, tis nu weg XP maar daar moest ik aan denken vooral omdat je beschrijft dat het oppervlakte lijkt op een puistje.

maar als je bang bent dat het iets anders ik zou ik naar de dokter gaan als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 21:12
lilmissannoniem
Citaat:
ik heb onder mijn oksel een knobbeltje gehad van bijna 2 bij 2 cm voor ik er achter kwam dat het ingegroeide haren waren, tis nu weg XP maar daar moest ik aan denken vooral omdat je beschrijft dat het oppervlakte lijkt op een puistje.

maar als je bang bent dat het iets anders ik zou ik naar de dokter gaan als ik jou was.
Hmmm... Ik wacht er nog ff mee. als mijn resultaten van mijn moedervlekken slecht zijn, laat ik het wel for sure controleren.

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 21:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ging eens voor een knobbeltje in mijn lies naar de dokter, dat bleek een opgezetten lymfeklier te zijn. Dat kan het goed zijn. Of een puistje of ontstoken haarzakje. Heb je geprobeerd het uit te drukken?
Als je twijfelt kan een bezoekje aan de dokter verlichting brengen, zeker als je toch al gaat voor moedervlekken!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 21:38
lilmissannoniem
Citaat:
Ik ging eens voor een knobbeltje in mijn lies naar de dokter, dat bleek een opgezetten lymfeklier te zijn. Dat kan het goed zijn. Of een puistje of ontstoken haarzakje. Heb je geprobeerd het uit te drukken?
Als je twijfelt kan een bezoekje aan de dokter verlichting brengen, zeker als je toch al gaat voor moedervlekken!
Uit drukken doet zeer. er komt een heeeeeel klein beetje wit spul uit. maar dan ook echt een heel klein beetje.
Daar zal ik denk ik een aparte afspraak bij mijn huisarts voor moeten maken. Als zij geen verlichting kan brengen, verwijst ze me pas naar het ziekenhuis waar ook nog een afspraak moet worden gemaakt (wat ruim een week kan duren). Ik wacht het eerst eventjes af met die moedervlekken.

Dank je voor de info
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
geen probleem natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 00:14
Martiño
Martiño is offline
Als er wit spul uit komt klinkt het als een ontstoken klier of een puist, iets in die riching, die kan best 1,5 cm groot zijn. Uitdrukken is niet echt een goed advies, daar gaat het alleen maar meer van ontsteken.

Regels voor berichten