Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 21:43
Anoniem_Dude
Anoniem_Dude is offline
Ik ga altijd goed bij de meisjes *Ik heb gevoel voor humor al zeg ik het zelf* maar is altijd iets
dat ze me niet serieus nemen en echt dat is niet leuk ookal doe ik serieus ze drijven me gewoon om meer grappen te maken.. er zit een meisje in me klas die ik echt leuk leuk vindt die ik al een anderhalf jaar ken en hoe kan ik weten dat zij mij leuk vindt en hoe kan ik haar het best laten weten dat ik haar leuk vindt..

[I request both girls and boys for this question]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2010, 21:52
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vaker serieuze gesprekken met haar aangaan, haar in vertrouwen nemen, praten over wat je van haar vindt, filosofische hersenspinsels uiten ofzo. Uiteindelijk zal ze wel inzien dat je niet altijd alleen maar grappen maakt en als je haar regelmatig complimenteert krijgt ze wel door dat je haar leuk vind. Hoe zij vervolgens op jou reageert kan weer duidelijk maken wat ze van jou vindt. Vraag haar mee naar een filmpje of avondje stappen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 21:54
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Ik ga altijd goed bij de meisjes *Ik heb gevoel voor humor al zeg ik het zelf* maar is altijd iets
dat ze me niet serieus nemen en echt dat is niet leuk ookal doe ik serieus ze drijven me gewoon om meer grappen te maken.. er zit een meisje in me klas die ik echt leuk leuk vindt die ik al een anderhalf jaar ken en hoe kan ik weten dat zij mij leuk vindt en hoe kan ik haar het best laten weten dat ik haar leuk vindt..

[I request both girls and boys for this question]
Als ze je niet meer serieus nemen moet je meer bij jezelf blijven en soms juist afstand nemen. Stop er een beetje arrogantie in.
__________________
"Atheďsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 09:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als ze je niet meer serieus nemen moet je meer bij jezelf blijven en soms juist afstand nemen. Stop er een beetje arrogantie in.
Nou het lijkt me eerder dat-ie juist een keer écht iets van zichzelf moet laten zien ipv continu de clown uithangen. Vervelende jochies waren dat altijd op school want je wist nooit wat je aan hen had en of ze betrouwbaar waren.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 11:18
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ze kregen wel als eerste vriendinnetjes.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 12:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ja maar wat voor vriendinnetjes/hoe lang hield dat stand. Het is voor meisjes fijn om te weten dat je niet altijd de lolbroek uit moet hangen en je best serieus kan zijn. Vooral als je over háár serieus bent, dan voelt ze zich bijzonder.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 12:45
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gevoel voor humor en grappen maken zijn 2 heel verschillende dingen...

Serieus zijn met humor is een mooie combinatie. En engels slecht gebruiken is een afknapper. Wees idd jezelf in plaats van de clown/degene die steeds iedereen aan het lachen maakt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 16:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ze kregen wel als eerste vriendinnetjes.
Eerder dan de verlegen knulletjes die nooit eens met een meisje durfden te praten? Ja natuurlijk. Maar in mijn ervaring niet eerder dan de gewone jongens die niet begonnen te stotteren en te zweten als je voor hen stond maar die wel gewoon normaal deden
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 17:45
Anoniem_Dude
Anoniem_Dude is offline
Bedankt voor de reactie's, Ik zal jullie hints onthouden (en gebruiken, want ze komen allen wel ZOWAT op het zelfde neer) .. Maar heel erg bedankt.. Ik heb het eigenlijk nooit zo bekeken.. Dus ik denk wel dat het lukt.. O_O
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 13:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Eerder dan de verlegen knulletjes die nooit eens met een meisje durfden te praten? Ja natuurlijk. Maar in mijn ervaring niet eerder dan de gewone jongens die niet begonnen te stotteren en te zweten als je voor hen stond maar die wel gewoon normaal deden
Die waren in 'onze' ogen toen ook stoer en dominant, alleen zagen de meisjes dat bijna nooit. Of je moet het over die jongens hebben die buiten de school vriendinnetjes hadden.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Samenvatting: Forum, bijna hele boek
numen
1 25-09-2007 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.