Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2010, 17:47
Benjamin030
Benjamin030 is offline
Ik ben een jongen van 17 jaar, rook niet en drink (nog) geen alcohol. Uitgaan doe ik niet aan en 's avonds rellen chillen voor de ah laat ik over aan de anderen. Ik heb een geweldig sociaal leven, helaas geen vriendin.

Ik ben geen meiden verslinder, maar hoop elke dag tegen een leuke meid aan te lopen die mij ook wel ziet zitten. Aan mijn persoonlijkheid zal het niet liggen; dat weet ik zeker. Over een tijdje ga ik naar een nieuwe school, waar ik natuurlijk helemaal kan beginnen met het opbouwen van nieuwe vriendschappen en relaties.

Mijn vraag is eigenlijk hoe ik dit het beste kan aanpakken om een beetje leuk over te komen bij de meisjes... Suggesties/tactieken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2010, 17:48
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Zelfverzekerd overkomen, niet te pimp, dan durfen ze niets bij je, dus moet je álles zelf doen.
Oh en altijd heel open staan!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 19:16
Pluis
Pluis is offline
Dit heeft meer te maken met relaties dan met seks, dus deze mag naar L&R!
Oud 18-03-2010, 19:19
Benjamin030
Benjamin030 is offline
Klopt, had hem daar ook al bij gezet. Geen idee hoe ik deze kan verplaatsen, mag wat mij betreft ook wel weg
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 23:06
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Het helpt erg om de eerste dag dat je binnenkomt, eigenlijk de eerste dagen, met een stralende glimlach binnen te komen. Dat is in ieder geval beter dan gelijk de groep afwachtend rond te speuren naar een leuk meisje.
Mensen houden van mensen die vaak lachen/enthousiast zijn. Gooi overigens ook niet meteen je hele leven op tafel. Die neiging kan ik persoonlijk wel eens hebben omdat ik wil dat mensen weten wat ik allemaal meegemaakt heb, maar ik denk dat je beter wat terughoudender daar in kan zijn.
Stel je open op, niet te veel flauwekullen, een grapje kan, zodat ze zien dat je humor hebt, maar laat zien dat mensen wat aan je hebben.

Maar eigenlijk moet je vooral comfortabel met jezelf zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Het helpt erg om de eerste dag dat je binnenkomt, eigenlijk de eerste dagen, met een stralende glimlach binnen te komen. Dat is in ieder geval beter dan gelijk de groep afwachtend rond te speuren naar een leuk meisje.
Mensen houden van mensen die vaak lachen/enthousiast zijn. Gooi overigens ook niet meteen je hele leven op tafel. Die neiging kan ik persoonlijk wel eens hebben omdat ik wil dat mensen weten wat ik allemaal meegemaakt heb, maar ik denk dat je beter wat terughoudender daar in kan zijn.
Stel je open op, niet te veel flauwekullen, een grapje kan, zodat ze zien dat je humor hebt, maar laat zien dat mensen wat aan je hebben.

Maar eigenlijk moet je vooral comfortabel met jezelf zijn.
ja zo iets is het wel heel zelfverzekerd vooral als je voor het eerst binnenkomt.
Als je meteen een goede houding hebt denken meiden: das een leuke jongen.
trouwens ik ben geen meisje maar ik denk dat het zo is
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 19:51
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Zeker niet te macho zijn, meiden vinden chille jongens met een leuke attitude die luisteren en grappig zijn, die niet pesten e.d. die spontaan, gevoelig en volwassen overkomen vaak heel leuk. Gewoon iemand om mee te lachen, als je er dan ook heel leuk uitziet is het perfect!
Oud 24-03-2010, 12:37
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Zeker niet te macho zijn, meiden vinden chille jongens met een leuke attitude die luisteren en grappig zijn, die niet pesten e.d. die spontaan, gevoelig en volwassen overkomen vaak heel leuk. Gewoon iemand om mee te lachen, als je er dan ook heel leuk uitziet is het perfect!
Uiterlijk is de eerste indruk. Als je denkt dat dat niet goed op orde is, dan moet je daar wat aan doen. Bijvoorbeeld nieuwe kleren halen, naar de kapper etc..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten