Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2010, 18:09
Verwijderd
Ik kan me zo voorstellen dat ''jullie'' jongens/mannen een stijve in 't zwembad krijgen. En nou was ik (heeeeel stiekem) benieuwd hoe jullie die nou verbergen haha.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 18:50
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:
Maar mannen met ballenknijpers zullen soweiso niet erg opgewonden worden van vrouwen (in bikini's).
Dan zou iedere jonge bij mij op school niet opgewonden worden van vrouwen. Aangezien we bij ons op school verplicht moeten zwemmen met van die spedo broekjes en badpakken ( sportopleiding)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 19:11
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Waarom verbergen?
Oud 21-03-2010, 19:13
Verwijderd
um.....dat gaat niet zo heel goed
gewoon blijven zwemmen en HOPEN dat het niet op valt
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 12:38
Volk
Volk is offline
Citaat:
Waarom verbergen?
Ik vind het alleen maar lachwekkend als iemand het probeert te verbergen. Het is normaal en natuurlijk, er valt niks te verbergen.

"O jee, straks zien ze nog dat ik van het mannelijk geslacht ben en zien ze dat mijn lichaam goed funtioneert!"

Slaat nergens op...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 13:23
Verwijderd
Met sportdag houd ik m'n boxer meestal aan (bijkomende voordelen: geen last van zand en ik heb niet zo'n last van dat gaas aan de binnenkant van m'n zwembroek). Verder helpt onder water blijven wel, of ik ga even naar de wc om 'm zo te doen dat je het niet ziet.

Tsja geen idee waarom ik het probeer te verbergen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 15:38
D-gast
D-gast is offline
Citaat:
Ik vind het alleen maar lachwekkend als iemand het probeert te verbergen. Het is normaal en natuurlijk, er valt niks te verbergen.

"O jee, straks zien ze nog dat ik van het mannelijk geslacht ben en zien ze dat mijn lichaam goed funtioneert!"

Slaat nergens op...
wtf? dus als jij een stijve lul heb loop je gewoon lekker door? respect..
vooral leuk voor de mensen waar je mee gaat zwemmen
Oud 22-03-2010, 15:53
Volk
Volk is offline
Citaat:
wtf? dus als jij een stijve lul heb loop je gewoon lekker door? respect..
vooral leuk voor de mensen waar je mee gaat zwemmen
Ik ben een vrouw
En ik vind het helemaal niet erg als een man een stijve heeft. Zo raar is het toch helemaal niet als een man een stijve heeft? Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die er problemen mee heeft als een man een stijve heeft in het zwembad.
Citaat:
Dan kun je als goed functionerende man ook wel naakt over straat gaan met goed weer. Dát slaat nergens op. Seksuele opwinding verbergen vind ik, in zo'n geval, wel zo sociaal.
Dat slaat inderdaad nergens op. Wat voor vergelijking is dat? Hoezo is dat te vergelijken? Naakt rondlopen op straat mag gewoon niet. Dat is strafbaar. Een stijve hebben in een zwembad niet.

Trouwens, een stijve is niet altijd het resultaat van seksuele opwinding.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:28
Qimm
Qimm is offline
nee maar wordt wel zo geinterpreteerd en als 'iedereen' (die op dat moment een stijve heeft ongeacht de reden/oorzaak) maar met een stijve langs zou komen lopen zou ik me toch knap ongemakkelijk voelen denk ik. Wellicht ben ik dan preuts...
Oud 22-03-2010, 17:26
Verwijderd
naja, je kunt je knap ongemakkelijk voelen Qimm, maar als ik in het zwembad een boner krijg die op het oorlogspad is, dan voel IK me ook knap ongemakkelijk.

Dat (met name) pubertjes er giechelig over doen, en er een hele heisa om kunnen maken, is ook overdreven. (Sh)it happens. Meestal blijf ik lekker in het water, want ten slotte ben ik in het zwembad om te zwemmen, en als het dan weer wat rustiger is, dan kom ik er wel uit.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 19:56
Qimm
Qimm is offline
mijn reactie was dan ook vooral naar Volk die niet snapt dat mannen het prettiger vinden hun gezonde lichaamsreacties niet aan de rest van het zwembad te tonen. Zij vindt het kennelijk normaal dat je er geen moeite voor doet en zij zou er niet mee zitten, aangezien ik geen man ben kan ik niets zeggen over hoe een man zich er bij voelt. Echter wel dat ik me er wel ongemakkelijk bij zou voelen als niemand meer de moeite nam om het te verbergen.
Oud 22-03-2010, 20:13
BendeBen
BendeBen is offline
zwembaden waar ik naar toe ga hebben meestal een temperatuur die mijn heerschap laten krimpen ipv groeien. maar ok jullie hebben het waarschijnlijk over eenofander tropisch zwemparadijs. je kan dan ongetwijfeld alsnog wel in een koud (buiten)bad springen of in een bubbelbad ofzo.

verder heeft verbergen niet zo veel zin want iedereen weet dat als het waterpeil stijgt iemand een erectie heeft
Oud 22-03-2010, 20:15
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:

Dat slaat inderdaad nergens op. Wat voor vergelijking is dat? Hoezo is dat te vergelijken? Naakt rondlopen op straat mag gewoon niet. Dat is strafbaar. Een stijve hebben in een zwembad niet.

Trouwens, een stijve is niet altijd het resultaat van seksuele opwinding.
onzin. waarom denk je dat het op straat verboden is? wat nou als het in het zwembad ook verboden zou zijn, waar sta je dan met je principes?
Oud 22-03-2010, 20:16
Volk
Volk is offline
Citaat:
mijn reactie was dan ook vooral naar Volk die niet snapt dat mannen het prettiger vinden hun gezonde lichaamsreacties niet aan de rest van het zwembad te tonen. Zij vindt het kennelijk normaal dat je er geen moeite voor doet en zij zou er niet mee zitten, aangezien ik geen man ben kan ik niets zeggen over hoe een man zich er bij voelt. Echter wel dat ik me er wel ongemakkelijk bij zou voelen als niemand meer de moeite nam om het te verbergen.
Haha, ik snap echt wel dat er mannen zijn die daar mee zitten hoor. Maar ik weet ook dat er zat mannen zijn die daar helemaal geen moeite mee hebben omdat ze net als ik weten/vinden dat het normaal is. Zij voelen zich fijner en vrijer in het zwembad sinds ze geen moeite meer doen om het te verbergen (als ze dat al ooit deden)

Ik denk dat ik gewoon anders gewend ben.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
onzin. waarom denk je dat het op straat verboden is? wat nou als het in het zwembad ook verboden zou zijn, waar sta je dan met je principes?
Als het strafbaar is dan doe je het niet. duh...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:19
BendeBen
BendeBen is offline
ja maar het is toch natuurlijk? vaak niet eens door seksuele opwinding. beetje raar om het dan te verbieden
Oud 22-03-2010, 20:27
Volk
Volk is offline
Ja, maar het is toch verboden? Als iets niet mag dan mag het niet. Wat is nou je punt?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:39
BendeBen
BendeBen is offline
leg me eens uit waarom het niet mag of zou mogen. misschien dat het dan klikt voor je.
Oud 22-03-2010, 20:44
Volk
Volk is offline
Omdat het bij de wet verboden is.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 21:03
BendeBen
BendeBen is offline
Oud 22-03-2010, 21:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Omdat het bij de wet verboden is.

Hij bedoelt dus dat op straat naakt lopen bij de wet verboden is, omdat het aanstootgevend is. Datzelfde zou kunnen gelden voor een dergelijke situatie in het zwembad, en dus zouden ze kunnen besluiten dat ook te verbieden.

Waarom is het ene dan wel 'normaal' volgens jou, en het andere niet?

/uitleg
Oud 22-03-2010, 21:24
Volk
Volk is offline
Citaat:

Hij bedoelt dus dat op straat naakt lopen bij de wet verboden is, omdat het aanstootgevend is. Datzelfde zou kunnen gelden voor een dergelijke situatie in het zwembad, en dus zouden ze kunnen besluiten dat ook te verbieden.

Waarom is het ene dan wel 'normaal' volgens jou, en het andere niet?

/uitleg
Dat heb ik dus al een paar keer uitgelegd. Omdat het verboden is. Was het dat niet dan zou ik het iedereen aanraden. Maar het is verboden. Ben ik nou echt zo onduidelijk?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 21:52
BendeBen
BendeBen is offline
waarom vond iemand het nodig om een dergelijk wetsvoorstel in te dienen?

zeker omdat ie niets te doen had ofzo..
Oud 22-03-2010, 22:05
Volk
Volk is offline
Ja, maar dat heeft er niks mee te maken. Het maakt niet uit waarom het verboden is, het gaat erom dat het verboden is. En als het verboden is om te doen dan doe je het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 23:31
BendeBen
BendeBen is offline
ohja dat heeft er dan weer niets mee te maken lol.

het is niet verboden en je ziet iemand zn (stijve) lul. dan vind je het normaal enzo dat iemand een erectie heeft, het is immers een natuurlijk proces. later is het verboden maar je ziet toch iemand zn (stijve) lul. dan ben je dus opeens van de wttffffffff hoe durft ie en doe je gelijk aangifte want es ist verboten. nevermind dat natuurlijke proces waar je het eerst zo heldhaftig over had.
Oud 23-03-2010, 00:55
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ja, maar dat heeft er niks mee te maken. Het maakt niet uit waarom het verboden is, het gaat erom dat het verboden is. En als het verboden is om te doen dan doe je het niet.
Oud 23-03-2010, 11:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
ohja dat heeft er dan weer niets mee te maken lol.

het is niet verboden en je ziet iemand zn (stijve) lul. dan vind je het normaal enzo dat iemand een erectie heeft, het is immers een natuurlijk proces. later is het verboden maar je ziet toch iemand zn (stijve) lul. dan ben je dus opeens van de wttffffffff hoe durft ie en doe je gelijk aangifte want es ist verboten. nevermind dat natuurlijke proces waar je het eerst zo heldhaftig over had.
Kijk... je snapt het eindelijk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 12:26
Krav Maga
Krav Maga is offline
Hoe dan ook lijkt me minder sociaal als iemand vol trots met zijn arsenaal door het zwembad gaat lopen waar niet alleen vrouwen zijn maar ook kinderen die zich vervolgens bij hun ouders gaan vragen wat er met die 'ene meneer' aan de hand is.

Het topic is sowieso een beetje raar, alsof het krijgen van een erectie een standaard routine in het zwembad is, tuurlijk is het een natuurlijk proces maar tegelijkertijd minder natuurlijk als wanneer je opgewonden zou raken van een mooi iemand en daardoor word het zo geassocieerd. Als het mij zou overkomen zou ik even rustig aan doen en rustig op een stoel gaan zitten, net zoals 99% van de mensen die zeggen dat ze wel lekker doorlopen om dat het o zo mannelijk is, stoer hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 12:50
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:

Slaat nergens op...
dus dat was dan onzin. het gaat helemaal niet over het al dan niet gezonde man zijn maar gewoon over of iemand anders zegt of het wel of niet mag om je erectie te laten zien.

het heeft even geduurd maar we zijn er uit
Oud 23-03-2010, 12:52
Volk
Volk is offline
Citaat:
dus dat was dan onzin. het gaat helemaal niet over het al dan niet gezonde man zijn maar gewoon over of iemand anders zegt of het wel of niet mag om je erectie te laten zien.

het heeft even geduurd maar we zijn er uit
Nee, nou snap je het niet... Ik dacht even dat we eruit waren maar blijkbaar niet. Naja, volgens mij is dat allemaal offtopic dus laat maar. Ik kan me niet voorstellen dat je het nog steeds niet snapt. Je leek me zo slim.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 13:01
D-gast
D-gast is offline
Citaat:
Ik ben een vrouw
En ik vind het helemaal niet erg als een man een stijve heeft. Zo raar is het toch helemaal niet als een man een stijve heeft? Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die er problemen mee heeft als een man een stijve heeft in het zwembad.

oh excuses
nou dan ken je er nu een! op het naaktstrand liep er een vent met een stijve rond
dat beeld krijg ik nooit meer uit me hoofd (nee, we zaten niet op het naaktstrand, maar me chappies en ik wouden patat. maar de frituur was dicht. dus moesten we lopen naar het naaktstrand)

Laatst gewijzigd op 23-03-2010 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 14:12
RupertTM
RupertTM is offline
Was afgelopen zomer op vakantie in Spanje, Lloret del Mar op precies te zijn. Ik kan je verzekeren dat daar mooie meiden rondlopen en ik ben ook geen homo maar kan me niet herinneren dat ik daar last van heb gehad. Pas als je gaat bedenken hoe ze in bed kan zijn gaat het fout..denk ik!
Oud 23-03-2010, 14:47
D-gast
D-gast is offline
Citaat:
Was afgelopen zomer op vakantie in Spanje, Lloret del Mar op precies te zijn. Ik kan je verzekeren dat daar mooie meiden rondlopen en ik ben ook geen homo maar kan me niet herinneren dat ik daar last van heb gehad. Pas als je gaat bedenken hoe ze in bed kan zijn gaat het fout..denk ik!
ja ik zie in de stad ook vaak genoeg lekkertjes rondlopen maar dan krijg ik niet ook meteen een stijve...
Oud 23-03-2010, 14:54
Descholier
Descholier is offline
Citaat:
ja ik zie in de stad ook vaak genoeg lekkertjes rondlopen .
echt he
maar in zwembad is wel iets anders.. halfnaakte meiden..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 15:02
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Nee, nou snap je het niet... Ik dacht even dat we eruit waren maar blijkbaar niet. Naja, volgens mij is dat allemaal offtopic dus laat maar. Ik kan me niet voorstellen dat je het nog steeds niet snapt. Je leek me zo slim.
Hij probeert alleen maar van jou een antwoord te krijgen op de vraag waarom de wetgeving is zoals ie is. Met welke reden is het ooit verboden? Het idee van de wet is toch zeker dat het min of meer een morele grondslag heeft, en niet dat het puur regels zijn "om de regels"?

Kortom, je kunt wel dingen gaan insinueren over zijn intelligentie, maar jij doet bar weinig moeite om Bendebens standpunt te begrijpen.
Oud 23-03-2010, 15:11
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hij probeert alleen maar van jou een antwoord te krijgen op de vraag waarom de wetgeving is zoals ie is. Met welke reden is het ooit verboden? Het idee van de wet is toch zeker dat het min of meer een morele grondslag heeft, en niet dat het puur regels zijn "om de regels"?

Kortom, je kunt wel dingen gaan insinueren over zijn intelligentie, maar jij doet bar weinig moeite om Bendebens standpunt te begrijpen.
Je hebt pm. Het is allemaal off topic en het begint me de keel uit te hangen...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 15:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Om maar even op dit terug te komen

Citaat:

"O jee, straks zien ze nog dat ik van het mannelijk geslacht ben en zien ze dat mijn lichaam goed funtioneert!".
Schijten is ook een doodnormale lichamelijke functie waar je je niet voor hoeft te schamen, maar zou jij dat in een zwembad doen?

Ik snap best dat jongens zich voor zoiets kunnen schamen. Natuurlijk zou het een mooie wereld zijn als iedereen trots was op zijn/haar lichaam en niemand iets aanstootgevend zou vinden, maar zo zijn mensen nou eenmaal niet.
Oud 23-03-2010, 15:20
Volk
Volk is offline
Citaat:
Om maar even op dit terug te komen

Schijten is ook een doodnormale lichamelijke functie waar je je niet voor hoeft te schamen, maar zou jij dat in een zwembad doen?
Offtopic?

Dat mag ook niet hoor. Ik ken in ieder geval geen enkel zwembad waar dat mag.

Maar als ik in de zee zit, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 15:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Offtopic?

Dat mag ook niet hoor. Ik ken in ieder geval geen enkel zwembad waar dat mag.

Maar als ik in de zee zit, waarom niet?
Oud 23-03-2010, 16:05
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het niet zo heel offtopic persoonlijk. En een interessante kwestie. Dus meng ik me in de discussie!
Het is niet vreemd dat mannen een erectie in het zwembad krijgen maar ik vind het ook normaal dat ze dat willen verbergen. Sowieso vind ik vreemde mannelijke genitaliën (helemaal in spedo's) vrij onplezierig om te zien, het bolt zo onprettig op. Als ie dan ook nog eens stijf is, lijkt het me helemaal onprettig. Stel dat een meisje een cameltoe heeft in haar bikini, dat is ook niet abnormaal maar dat lijkt me ook niet iets waar men graag mee rondloopt. Tuurlijk, iedereen heeft genitaliën en daar hoef je je niet voor te schamen ofzo maar er is een reden waarom die dingen bedekt worden in het zwembad. Als je piel uitpuilt is dat effect een beetje weg. Net als meisjes als ze harde tepels hebben van het koude water, is ook normaal maar ik voel me daar ook oncomfortabel bij. Kan me goed voorstellen dat je je toch wel erg exposed voelt als je man/lady bits voor de buitenwereld min of meer te zien zijn.
Oud 23-03-2010, 16:09
D-gast
D-gast is offline
Citaat:
echt he
maar in zwembad is wel iets anders.. halfnaakte meiden..
hij heeft het ook niet over een zwembad..
maarja,, er moet bij mij wel wat meer gebeuren dan een meisje in een bikini wil je me geil maken
Oud 23-03-2010, 16:19
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik vind het niet zo heel offtopic persoonlijk. En een interessante kwestie. Dus meng ik me in de discussie!
Het is niet vreemd dat mannen een erectie in het zwembad krijgen maar ik vind het ook normaal dat ze dat willen verbergen. Sowieso vind ik vreemde mannelijke genitaliën (helemaal in spedo's) vrij onplezierig om te zien, het bolt zo onprettig op. Als ie dan ook nog eens stijf is, lijkt het me helemaal onprettig. Stel dat een meisje een cameltoe heeft in haar bikini, dat is ook niet abnormaal maar dat lijkt me ook niet iets waar men graag mee rondloopt. Tuurlijk, iedereen heeft genitaliën en daar hoef je je niet voor te schamen ofzo maar er is een reden waarom die dingen bedekt worden in het zwembad. Als je piel uitpuilt is dat effect een beetje weg. Net als meisjes als ze harde tepels hebben van het koude water, is ook normaal maar ik voel me daar ook oncomfortabel bij. Kan me goed voorstellen dat je je toch wel erg exposed voelt als je man/lady bits voor de buitenwereld min of meer te zien zijn.
Ik dacht dat het offtopic zou zijn omdat het naar mijn mening helemaal niks meer te maken had met de originele vraag van hoe mensen het verbergen.

Ik snap dat mensen zich daar ongemakkelijk bij kunnen voelen. Ik vind het alleen heel jammer/gek omdat het nergens voor nodig is. De reden dat mensen zich daarvoor schamen is omdat het ze is aangepraat dat het zo hoort. En ik snap heel goed dat dat er diep in zit. Maar ik blijf het jammer vinden dat mensen zich niet gewoon op hun gemak kunnen/mogen voelen in hun lichaam.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 17:22
Verwijderd
Goed, ik gooi dit topic even op slot in afwachting van het overleg met de dames.

Ok, topic gaat weer open. Wees wel wat liever en sagter voor elkaar, want elkaars intelligentie beledigen (of dat insinueren) is nergens voor nodig.

Laatst gewijzigd op 24-03-2010 om 00:00.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 16:24
D-gast
D-gast is offline
jeej
Oud 24-03-2010, 18:02
Verwijderd
bewegend water verbergt meer dan genoeg, zolang je het zwembad niet uitkomt of niet tegen mensen aanloopt merkt niemand het, tenzij je wil dat ze het merken door het te "verbergen" idd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 22:02
Verwijderd
manmanman, wat een drukte om een stijve snikkel.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 22:09
D-gast
D-gast is offline
ik wil jou wel met een stijve door het zwembad zien lopen maar dan niet verdrietig worden als iedereen je nastaart
Oud 25-03-2010, 05:17
Verwijderd
Citaat:
ik wil jou wel met een stijve door het zwembad zien lopen
Dat gevoel heb ik maar zelden bij vreemden
Citaat:
maar dan niet verdrietig worden als iedereen je nastaart
nee hoor, maak je maar geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 14:11
Verwijderd
Vaak kunnen jongens er gewoon niks aandoen als ze een stijve hebben... Maar vaak ook wel
NOujaa mij boeit het niet laat ze gewoon!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Maar vaak ook wel
Hoe?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten