![]() |
||
Citaat:
"O jee, straks zien ze nog dat ik van het mannelijk geslacht ben en zien ze dat mijn lichaam goed funtioneert!" Slaat nergens op... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met sportdag houd ik m'n boxer meestal aan (bijkomende voordelen: geen last van zand en ik heb niet zo'n last van dat gaas aan de binnenkant van m'n zwembroek). Verder helpt onder water blijven wel, of ik ga even naar de wc om 'm zo te doen dat je het niet ziet.
Tsja geen idee waarom ik het probeer te verbergen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vooral leuk voor de mensen waar je mee gaat zwemmen ![]()
|||
Citaat:
![]() En ik vind het helemaal niet erg als een man een stijve heeft. Zo raar is het toch helemaal niet als een man een stijve heeft? Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die er problemen mee heeft als een man een stijve heeft in het zwembad. Citaat:
Trouwens, een stijve is niet altijd het resultaat van seksuele opwinding. |
![]() |
|
nee maar wordt wel zo geinterpreteerd en als 'iedereen' (die op dat moment een stijve heeft ongeacht de reden/oorzaak) maar met een stijve langs zou komen lopen zou ik me toch knap ongemakkelijk voelen denk ik. Wellicht ben ik dan preuts...
|
Verwijderd
|
naja, je kunt je knap ongemakkelijk voelen Qimm, maar als ik in het zwembad een boner krijg die op het oorlogspad is, dan voel IK me ook knap ongemakkelijk.
Dat (met name) pubertjes er giechelig over doen, en er een hele heisa om kunnen maken, is ook overdreven. (Sh)it happens. Meestal blijf ik lekker in het water, want ten slotte ben ik in het zwembad om te zwemmen, en als het dan weer wat rustiger is, dan kom ik er wel uit. |
![]() |
|
mijn reactie was dan ook vooral naar Volk die niet snapt dat mannen het prettiger vinden hun gezonde lichaamsreacties niet aan de rest van het zwembad te tonen. Zij vindt het kennelijk normaal dat je er geen moeite voor doet en zij zou er niet mee zitten, aangezien ik geen man ben kan ik niets zeggen over hoe een man zich er bij voelt. Echter wel dat ik me er wel ongemakkelijk bij zou voelen als niemand meer de moeite nam om het te verbergen.
|
zwembaden waar ik naar toe ga hebben meestal een temperatuur die mijn heerschap laten krimpen ipv groeien. maar ok jullie hebben het waarschijnlijk over eenofander tropisch zwemparadijs. je kan dan ongetwijfeld alsnog wel in een koud (buiten)bad springen of in een bubbelbad ofzo.
verder heeft verbergen niet zo veel zin want iedereen weet dat als het waterpeil stijgt iemand een erectie heeft ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk dat ik gewoon anders gewend ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij bedoelt dus dat op straat naakt lopen bij de wet verboden is, omdat het aanstootgevend is. Datzelfde zou kunnen gelden voor een dergelijke situatie in het zwembad, en dus zouden ze kunnen besluiten dat ook te verbieden. Waarom is het ene dan wel 'normaal' volgens jou, en het andere niet? /uitleg
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ohja dat heeft er dan weer niets mee te maken lol.
het is niet verboden en je ziet iemand zn (stijve) lul. dan vind je het normaal enzo dat iemand een erectie heeft, het is immers een natuurlijk proces. later is het verboden maar je ziet toch iemand zn (stijve) lul. dan ben je dus opeens van de wttffffffff hoe durft ie en doe je gelijk aangifte want es ist verboten. nevermind dat natuurlijke proces waar je het eerst zo heldhaftig over had.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoe dan ook lijkt me minder sociaal als iemand vol trots met zijn arsenaal door het zwembad gaat lopen waar niet alleen vrouwen zijn maar ook kinderen die zich vervolgens bij hun ouders gaan vragen wat er met die 'ene meneer' aan de hand is.
Het topic is sowieso een beetje raar, alsof het krijgen van een erectie een standaard routine in het zwembad is, tuurlijk is het een natuurlijk proces maar tegelijkertijd minder natuurlijk als wanneer je opgewonden zou raken van een mooi iemand en daardoor word het zo geassocieerd. Als het mij zou overkomen zou ik even rustig aan doen en rustig op een stoel gaan zitten, net zoals 99% van de mensen die zeggen dat ze wel lekker doorlopen om dat het o zo mannelijk is, stoer hoor. |
![]() |
||
Citaat:
het heeft even geduurd maar we zijn er uit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oh excuses ![]() nou dan ken je er nu een! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat beeld krijg ik nooit meer uit me hoofd ![]()
Laatst gewijzigd op 23-03-2010 om 14:04. |
![]() |
|
Was afgelopen zomer op vakantie in Spanje, Lloret del Mar op precies te zijn. Ik kan je verzekeren dat daar mooie meiden rondlopen en ik ben ook geen homo maar kan me niet herinneren dat ik daar last van heb gehad. Pas als je gaat bedenken hoe ze in bed kan zijn gaat het fout..denk ik!
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Kortom, je kunt wel dingen gaan insinueren over zijn intelligentie, maar jij doet bar weinig moeite om Bendebens standpunt te begrijpen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Om maar even op dit terug te komen
Citaat:
Ik snap best dat jongens zich voor zoiets kunnen schamen. Natuurlijk zou het een mooie wereld zijn als iedereen trots was op zijn/haar lichaam en niemand iets aanstootgevend zou vinden, maar zo zijn mensen nou eenmaal niet.
||
Citaat:
Dat mag ook niet hoor. Ik ken in ieder geval geen enkel zwembad waar dat mag. Maar als ik in de zee zit, waarom niet? |
![]() |
|
Ik vind het niet zo heel offtopic persoonlijk. En een interessante kwestie. Dus meng ik me in de discussie!
Het is niet vreemd dat mannen een erectie in het zwembad krijgen maar ik vind het ook normaal dat ze dat willen verbergen. Sowieso vind ik vreemde mannelijke genitaliën (helemaal in spedo's) vrij onplezierig om te zien, het bolt zo onprettig op. Als ie dan ook nog eens stijf is, lijkt het me helemaal onprettig. Stel dat een meisje een cameltoe heeft in haar bikini, dat is ook niet abnormaal maar dat lijkt me ook niet iets waar men graag mee rondloopt. Tuurlijk, iedereen heeft genitaliën en daar hoef je je niet voor te schamen ofzo maar er is een reden waarom die dingen bedekt worden in het zwembad. Als je piel uitpuilt is dat effect een beetje weg. Net als meisjes als ze harde tepels hebben van het koude water, is ook normaal maar ik voel me daar ook oncomfortabel bij. Kan me goed voorstellen dat je je toch wel erg exposed voelt als je man/lady bits voor de buitenwereld min of meer te zien zijn.
||
Citaat:
Ik snap dat mensen zich daar ongemakkelijk bij kunnen voelen. Ik vind het alleen heel jammer/gek omdat het nergens voor nodig is. De reden dat mensen zich daarvoor schamen is omdat het ze is aangepraat dat het zo hoort. En ik snap heel goed dat dat er diep in zit. Maar ik blijf het jammer vinden dat mensen zich niet gewoon op hun gemak kunnen/mogen voelen in hun lichaam. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
zwemmen 12iemand | 25 | 31-05-2015 10:52 | |
Seksualiteit |
Hoe vaak een stijve? Sneeuwwitje | 50 | 30-03-2010 15:09 | |
Seksualiteit |
Heren wat was het meest ongepaste moment.... Qimm | 84 | 10-09-2004 02:52 | |