Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben ik nog niet, ik ben na 4 dagen ofzo (100 uur) rank 4. Ik speel het de laatste tijd niet meer zoveel, terwijl ik het ZOOOON vet spel vind. Als ik naar http://www.perfectlydark.com ga moet ik bijna janken van blijdschap... Doet me denken aan 2 jaar geleden, oudjaar. En kerst. *snif* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ooit eens een site gevonden en daar staat precies op hoe je kan stijgen in rang. ik heb nu rang 7, maar doe het de laatste tijd neit meer zoveel. om ranking 1 te krijgen moet je trouwens wel veeeeeeeeeeel en laaaaaaaaaang spelen.
http://www.geocities.com/pdranking/pdrank.txt kijken bij 1.2.1 daar staat het allemaal in een grafiekjuh. succes ermee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mooi, dus je hebt maw 96 uur aan 1 stuk gespeeld ofzo? zit nie zo niet uit je nek te lullen man.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Ik ben Lethal (5) Heb al 1800 postjes gespeeld ofzow. Wel al iets van 1000 accuracy sterren. Jah ik verneuk geen ammo. Gewoon 3 headshot moet genoeg zijn. ![]() Mijn accuracy gemiddelde is overigens de laatste tijd achteruit gegaan. Omdat ook je aantal ammo used gebruikt. Dus ik heb maar de RCP-120 gebruikt (zet gewoon dan de cloack aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
paar dingen zijn gewoon moeilijk (lees tijdrovend) om te halen, zoals afstand, accuracy (vind ik dan
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben na 4 dagen ofzo (100 uur) rank 4.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Yep, ik ken het truukje maar ik wil eigelijk gewoon zelf Rank 1 halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus dat brengt het totaal op: 84 punten. Nog ff wat kilometertjes afleggen (16) en ik stijg een level ![]() |
![]() |
|
|