Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2010, 21:02
dkhalid
dkhalid is offline
heb sinds 2 jaar last van haar verlies, op mijn achterhoofd heb ik gewoon veel haar maar aan de bovenkant/voorkant valt het wel mee...

ben naar de dokter geweest maar die zei dat het te maken kan hebben met mij mannelijk-zijn. ikzelf denk van niet want me broer heeft dat niet.( heb 3 jaar lang ped opgehad, kan het daar wat mee te maken hebben?)

weet iemand wat het beste is om te doen,
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 21:09
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
heb sinds 2 jaar last van haar verlies, op mijn achterhoofd heb ik gewoon veel haar maar aan de bovenkant/voorkant valt het wel mee...

ben naar de dokter geweest maar die zei dat het te maken kan hebben met mij mannelijk-zijn. ikzelf denk van niet want me broer heeft dat niet.( heb 3 jaar lang ped opgehad, kan het daar wat mee te maken hebben?)

weet iemand wat het beste is om te doen,
Dat je broer het niet heeft wil natuurlijk absoluut niet zeggen dat jij het niet kunt hebben

Hoe oud ben je? Mijn broer van 27 heeft ook al een teruglopende haarlijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 14:25
dkhalid
dkhalid is offline
Citaat:
Dat je broer het niet heeft wil natuurlijk absoluut niet zeggen dat jij het niet kunt hebben

Hoe oud ben je? Mijn broer van 27 heeft ook al een teruglopende haarlijn hoor.
ik ben 24.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 15:34
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
ik ben 24.
Ja, kijk. Het is natuurlijk niet leuk op je 24ste al haar te verliezen, maar uitzonderlijk is het niet. Je moet een beejte geluk hebben dat het je staat!

Mijn broeer heeft bijvoorbeeld gemillimeterd haar, maar daarbij heeft hij een lichte baard. Staat erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 21:27
dkhalid
dkhalid is offline
Citaat:
Ja, kijk. Het is natuurlijk niet leuk op je 24ste al haar te verliezen, maar uitzonderlijk is het niet. Je moet een beejte geluk hebben dat het je staat!

Mijn broeer heeft bijvoorbeeld gemillimeterd haar, maar daarbij heeft hij een lichte baard. Staat erg leuk.
haha, nee ik wil nog niet kaal worden !
ik hoop dat het vanzelf we weer aangroeit.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 11:39
dkhalid
dkhalid is offline
trouwens mijn wenkbrauwhaartje vallen er ook soms af...is dit normaal?:
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 13:53
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
trouwens mijn wenkbrauwhaartje vallen er ook soms af...is dit normaal?:
Als je bedoelt dat er af en toe een haartje uit je wenkbrauw valt: Ja, doodnormaal. Als het bij bossen eruit valt tot het punt dat je bijna geen wenkbrauwen meer hebt: Nee, niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 14:43
dkhalid
dkhalid is offline
hahah, het valt denk ik wel mee
6-7 haartjes per dag ongeveer
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 09:48
marrel
marrel is offline
Gewoon pech denk ik. Een vriend van mij is 29 en die heeft al jaren niet meer zo veel haar. Jammer maar je doet er niks (naja weinig) aan. Deal with it
Oud 27-03-2010, 14:53
Verwijderd
Ach. Mijn vader had op zn achttiende zijn eerste plukken grijze haar al en mijn vriend werd op zn twintigste al kaal en heeft t vier jaar later maar afgeschoren. Niks mis mee, je doet er helaas niks aan en je kumt er alleen maar t beste van maken.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 15:13
silentbob
silentbob is offline
achja, 1 geluk, ik las laatst dat uit onderzoek is gebleken dat mannen die op jonge leeftijd al kaal worden iets van 45% minder kans op prostaatkanker hebben
zou iets te maken hebben met een hogere testosteronspiegel of zoiets

zit denk ik ook wel een redelijke kans in dat ik ook vroeg kaal ga worden, mn vader is al zo lang als ik me kan herinneren kaal(boven op z'n hoofd dan, wel met zo'n rand haar achter+zijkant)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 18:11
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Kale mannen zijn ook vruchtbaarder...
Oud 30-03-2010, 18:43
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Ach. Mijn vader had op zn achttiende zijn eerste plukken grijze haar al en mijn vriend werd op zn twintigste al kaal en heeft t vier jaar later maar afgeschoren. Niks mis mee, je doet er helaas niks aan en je kumt er alleen maar t beste van maken.
Er is niets mis mee, maar je doet er helaas niets aan? Er is wél wat mis mee, maar ik ben het met je eens dat je er maar beter het beste van kunt maken.

Zoals ik zei, sommige mensen hebben het geluk dat hun hoofd meezit, die zien er kaal goed uit, beter dan met haar. Als je dat niet hebt, heb je meer pech. Ik zou als je erg kalend bent, maar nog niet helemaal, wel alles afscheren. Zo'n monniken kapsel vind ik afschuwelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 21:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Stress of een gebrek aan B-vitamines kan ook zorgen voor haaruitval. Heb je veel stress? Eet je gezond? Google eens op vitamine B en kijk eens of je regelmatig dingen eet waar dat in zit. Eventueel kan je proberen of het beter wordt door een vitaminepreparaat te slikken.
Oud 31-03-2010, 17:20
mxshaun
mxshaun is offline
Citaat:

Hoe kom je daar bij? Bewijs alsjeblieft?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 21:13
dkhalid
dkhalid is offline
Citaat:
Stress of een gebrek aan B-vitamines kan ook zorgen voor haaruitval. Heb je veel stress? Eet je gezond? Google eens op vitamine B en kijk eens of je regelmatig dingen eet waar dat in zit. Eventueel kan je proberen of het beter wordt door een vitaminepreparaat te slikken.
eerlijk gezegd eet ik niet echt gezond. stress heb ik wel gehad maar nu minder gelukkig.
ik denk toch dat het een beetje te maken heeft met dat ik tevaak een pet op heb gehad.

thnx voor de tip, Daantje_0705
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 13:02
Volk
Volk is offline
Citaat:
Bron?
Citaat:
eerlijk gezegd eet ik niet echt gezond. stress heb ik wel gehad maar nu minder gelukkig.
ik denk toch dat het een beetje te maken heeft met dat ik tevaak een pet op heb gehad.

thnx voor de tip, Daantje_0705
Dat petten voor haaruitval kunnen zorgen is trouwens een hardnekkig fabeltje. Heeft er niks mee te maken. Het zal eerder aan je genen en levensstijl liggen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 13:15
dkhalid
dkhalid is offline
ik denk dat er wel wat inzit hoor, ik bedoel, je haar krijgt geen zuurstof op het op moment dat je een pet ophebt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 12:16
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ik denk dat er wel wat inzit hoor, ik bedoel, je haar krijgt geen zuurstof op het op moment dat je een pet ophebt.
haar is dood, dus hoeft geen zuurstof. als het zou leven, zou afknippen pijn doen.
Oud 03-04-2010, 19:24
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
haar is dood, dus hoeft geen zuurstof. als het zou leven, zou afknippen pijn doen.
Dat haar afknippen geen pijn doet, betekent dat er geen zenuwen in zitten. Wil niet zeggen dat het dood is.
Nu ís dat natuurlijk wel zo...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten