![]() |
||
Citaat:
![]() ik hoop dat het vanzelf we weer aangroeit. |
![]() |
|
![]() |
achja, 1 geluk, ik las laatst dat uit onderzoek is gebleken dat mannen die op jonge leeftijd al kaal worden iets van 45% minder kans op prostaatkanker hebben
![]() zou iets te maken hebben met een hogere testosteronspiegel of zoiets zit denk ik ook wel een redelijke kans in dat ik ook vroeg kaal ga worden, mn vader is al zo lang als ik me kan herinneren kaal(boven op z'n hoofd dan, wel met zo'n rand haar achter+zijkant) |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik zei, sommige mensen hebben het geluk dat hun hoofd meezit, die zien er kaal goed uit, beter dan met haar. Als je dat niet hebt, heb je meer pech. Ik zou als je erg kalend bent, maar nog niet helemaal, wel alles afscheren. Zo'n monniken kapsel vind ik afschuwelijk. |
![]() |
|
Stress of een gebrek aan B-vitamines kan ook zorgen voor haaruitval. Heb je veel stress? Eet je gezond? Google eens op vitamine B en kijk eens of je regelmatig dingen eet waar dat in zit. Eventueel kan je proberen of het beter wordt door een vitaminepreparaat te slikken.
||
Citaat:
ik denk toch dat het een beetje te maken heeft met dat ik tevaak een pet op heb gehad. thnx voor de tip, Daantje_0705 ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |