Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2010, 17:44
wup
wup is offline
Over een paar weken ga ik voor een paar dagen naar Hong Kong. Aangezien ik er maar 3 dagen heb, wil ik natuurlijk de leukste dingen zien/meemaken. Als ik op internet zoek kom ik zo veel tegen dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen.

Iemand die me tips kan geven?

En ja, ik word voor gek verklaard dat ik er maar een paar dagen heen ga, dus even de uitleg: Zus is stewardess en ik ga met haar mee op een vlucht naar Hong Kong (mits er plek is in het vliegtuig, maar dat komt waarschijnlijk wel goed)
Advertentie
Oud 30-03-2010, 18:19
Verwijderd
Ligt er helemaal aan waar je interesses liggen, want je kunt letterlijk bijna alles doen in Hong Kong. Ik raad je gewoon aan elke dag een verschillende deel van HK te nemen en dan gewoon rond lopen, restaurantjes bezoeken etc. Bijvoorbeeld dag 1: Kowloon, breng je een bezoekje aan de skyline, Mongkok, Tsim Sha Tsui, eet je goedkoop indiaas eten in Chungking mansions, etc. dag 2: hongkong island, loop je door de hoge gebouwen, bezoek je victoria peak, shoppen in causeway bay, uitgaan in lan kwai fong of wan chai, bezoek je de plein in central, dag 3: alternatief hongkong, bezoek een van de eilandjes, wat heel relaxed is, ga hiken, bezoek de new territories, zoals sha tin (kun je ook de temple of 10,000 buddhas bezoeken), bezoek the chinese university of hong kong en check de mooie campus, ga vanuit central naar het plaatsje stanley, een strandstadje.

Je kan ook gewoon 3 dagen shoppen, hehehe, in Hongkong zal het voor dames wel een paradijsje zijn denk ik. Een ding, ga niet naar bull shit dingen als de big buddha ofzo, allemaal toerist traps, en absoluut niet het hong kong dat ik ken.
Oud 31-03-2010, 13:55
wup
wup is offline
Oeh dank je! Ga het snel googlen
Advertentie

Regels voor berichten