![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik zelf ook op borsten val maar eigenlijk geen idee heb waarom. De enige verklaring die ik kan bedenken is dat ik borsten relateer aan seks en ze daarom heel boeiend vind. Opvallend vind ik wel dat ik ook genoeg mannen ken die borsten totaal niet interessant vinden maar helemaal wild worden van "mooie" billen waar ik zelf dan weer niets mee heb.
|
Borsten in combinatie met een lekkere kont en een strak lichaam is voor vrijwel elke man een enorm opwindend iets. Waarom? dunno, maar wat boeit dat nou weer..
|
Verwijderd
|
Er zijn twee evolutionaire verklaringen.
De eerste stelt dat een vrouw mét ronde borsten duidelijk in de vruchtbare leeftijd is. Niet alleen zijn ze na de menopauze niet meer rond, zoals Freya al zei, maar voor de puberteit zijn ze er uberhaupt nog niet ![]() De tweede stelt dat borsten ons herinneren aan billen. De meeste zoogdieren snufffelen aan elkaars kont voordat ze paren, waarschijnlijk vinden ze dat sexy, zo'n kont vlakbij hun gezicht. Maar mensen lopen rechtop waardoor de billen een eind bij het gezicht vandaan zijn en bovendien nemen ze tijdens de seks ook allerlei posities aan waarbij ze de billen niet kunnen zien. Borsten vervangen dan de rol die billen bij de meeste zoogdieren spelen. Dat veel mannen nu van grote borsten houden is denk ik ook deels cultureel bepaald. Als je naar vrouwen op schilderijen kijkt dan zie je dat er ook hele periodes zijn waarin kleine borsten juist hip waren. En dit beantwoordt natuurlijk niet de vraag 'waarom', maar alleen de vraag 'waardoor'. Geen enkele man zal denken: "He, die borsten zijn seksueel opwindend want daaraan zie ik dat een vrouw vruchtbaar is en ze doen me aan haar billen denken en bovendien zijn dat soort borsten nu helemaal in". Ze denken gewoon "He, die borsten zijn seksueel opwindend want ze zien er lekker uit". Maar dan in minder woorden. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zouden vrouwen na de menopauze überhaupt wel mee doen in dit verhaal. Met betrekking tot het naar aanleiding van de borsten bepalen van vruchtbaarheid. Zo oud werden ze in de oertijd niet toch? Oh en het schijnt zo te zijn dat twee derde van de mannen een A of B cup ideaal vindt. Wat lullig is want de gemiddelde maat is tegenwoordig D. En dat zou betekenen dat al die vrouwen die grotere borsten willen om kerels aan te trekken dat voor niks doen. Overigens vraag ik me af hoe betrouwbaar zo'n onderzoek is. Volgens mij zijn de meeste mannen ontzettend slecht in het schatten van een cup-maat. Wat ik ze niet kwalijk kan nemen, een bepaalde cup ziet er bij iedereen anders uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@Sarah: de verklaring van de menopauze verklaart niet de voorkeur voor ronde borsten, want na de menopauze zijn ook puntige borsten niet meer puntig. Het verklaart uiteraard wel de voorkeur voor borsten, ongeacht de vorm.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een C kan er bijvoorbeeld makkelijk als een A uitzien op een ander lichaam. Een D als een B enz.. Heeft te maken met verhoudingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heeft een vrouw jou ooit verteld dat je zo'n geweldige penis hebt? Voordat je seks hebt gehad?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag Dingaantouwtje | 60 | 26-02-2010 22:59 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Hansaplast (kijk in de ogen van een travestiet) Ringmaster | 12 | 07-08-2001 16:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |