Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
volgens gays hebben ze vaak een "gaydar" oftewel een gevoel of iemand wel of niet gay is.
en anders www.expreszo.nl een forum maar er worden ook maandelijks feesten georganiseerd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ten tweede, je hoeft als biseksueel toch niet alleen met andere biseksuelen te gaan?
|
Er zijn bepaalde eigenschappen waardoor je aan iemands geaardheid zou kunnen twijfelen. Maar die vind je niet bij iedereen. Wat de meesten bij mannelijke homoseksuelen denken is nichterig gedrag, bij vrouwen denken ze juist aan 'mannelijk' gedrag. Ik zou zeggen dat dat eerste eerder klopt dan het tweede. Maar dat kan komen omdat de enige homoseksuele die ik persoonlijk ken een meisje uit mijn klas is, en zij is ontzettend vrouwelijk.
Om op je vraag een antwoord te geven; nee er zijn geen symptomen, want het is geen ziekte.
|
ok .. ik ben zelf wel gay en ik kom daar al zoo langzaam voor uit
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-05-2010 om 10:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Misschien ben ik als "fag-hag" wel bevooroordeeld hoor maar dit is gewoon eigen ervaring... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dit is dus echt niet zozeer een vooroordeel uit de 'heterowereld', meer juist een (soms veel te oppervlakkige, inderdaad) leidraad in de homo-uitgaanswereld. Dat is tenminste hoe ik het hier in Utrecht meemaak.
Laatst gewijzigd op 15-05-2010 om 15:19. Reden: Typefoutje. :bloos: |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoals Changshan al zegt, dit is veel hoe homo's er zelf tegenaan kijken. Ik had diezelfde tekst op mijn facebook update gezet en we hebben er met z'n allen smakelijk om gelachen. Tuurlijk zul je er mensen mee tegen de schenen trappen maar ik merk dat dit vaker bij hetero's het geval is dan bij homo's. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi,
Ik ben Glenn, ik ben 16 jaar en ben ook Homo/Bi. voor contact kan je mij toevoegen: dj.95@live.nl |
![]() |
|
Hier geldt hetzelfde: Dit topic is uit 2010 en de TS zoekt vast niet meer naar mensen om mee te praten. Ik stuur je nogmaals door naar Contact Gezocht! Daar mag je zelf een topic openen (of reageren op topics van anderen).
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|