Advertentie | |
|
![]() |
|
vind je 't soms goed als ik je bij m'n msn toevoeg?
(vreemde vraag van iemand die je bijna niet kent, maar stel 'm toch maar)
||
![]() |
Citaat:
![]() *is stil* Liefs, Caroline
|
![]() |
wat een ontzettend mooi gedicht, het gaat echt niet goed he? Mijn troostende woorden zijn op, het duurt te lang dit, het wordt echt eng, laat het weten aan je omgeving, wat er nu met je gebeurt mag niet! probeer ze duidelijk te maken dat ze je tegen jezelf moeten beschermen als je tot dat inzicht bent gekomen, je mag jezelf niet nog meer kapotmaken
![]() heel veel liefs
|
ik vind je gedicht heel goed, hij loopt goed en geeft je een bepaald gevoel...
meis sterkte, ik wou dat ik iets kon doen, helpen ofzo. Hoop dat je jezelf kan redden meis, heel veel sterkte!
|
![]() |
damn....
![]() ![]() Maai het gaat je lukken ik geloof erin en er zijn heel veel mensen met mij die dat geloven. denk aan je! bel je zo snel mogelijk weer en kom snel weer langs ![]() kuzje lies (hou vol he lieffie)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Taliban in Pakistan en de neerwaartse spiraal van vrouwenrechten Gatara | 36 | 27-05-2009 10:21 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |
Muziek |
weten jullie soms een beestige zin uit een of ander lied ? ally | 75 | 11-07-2002 14:09 | |
Verhalen & Gedichten |
The pain Black_Blasphemy | 3 | 06-02-2002 12:51 | |
Verhalen & Gedichten |
You've died in my head... Dying Bride | 3 | 09-10-2001 22:06 |