Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ja elk nationaal elftal heeft spelers die voor verschillende clubs voetballen, maar hier in nederland spelen ze niet eens in dezelfde competitie. die spelers kennen elkaar amper en moeten ineens samen ff wereldkampioen worden. het gaat hem echt niet worden dit jaar (en over 4 jaar en 8 jaar en 12 jaar ook niet) |
![]() |
||
Citaat:
|
Brazilie is natuurlijk zoals elk jaar kanshebber. Maar ook Argentinie en Spanje hebben grote kans.
Frankrijk heb ik persoonlijk al afgestreept. Engeland heeft een kleine kans om te winnen, maar ik verwacht het niet. Ik zie Duitsland nog wel voor een verrassing zorgen. Nederland haalt waarschijnlijk de kwart/halve finale. Een finale verwacht ik echter niet. |
![]() |
||
Citaat:
ik zeg ook niet dat ze niet naar het buitenland zouden moeten gaan, maar het is wel lastiger samen spelen als een groot deel van het team in verschillende landen speelt. er zijn echt wel landen waarbij meerdere spelers van 1 club in het nationaal elftal zitten. ben echter alleen niet meer zo geinteresseerd in voetbal als vroeger dus ga niet uitzoeken bij welke landen dat precies het geval is. nederland wordt gewoon geen wereldkampioen. |
![]() |
|
Nederland speelt in de achtste finale tegen Nieuw-Zeeland en in de halve finale tegen Brazilië. Als we er dan nog niet uitliggen dan hoogstend in de halve finale tegen Engeland. Als we dus in de halve finale zitten, speelt Engeland in de finale. Maar als we de kwartfinale verliezen, zit Brazilië en de finale. Spanje of Brazilië tegen Duitsland of Engeland. Ik denk dat het Brazilië tegen Duitsland wordt, en dat Duitsland het WK wint (dit betekent wel dat Nederland niet verder dan de kwartfinale komt. Als Nederland van Brazilië en Engeland wint, speelt Nederland tegen Duitsland en dan wint Duitsland alsnog. Dit is mijn voorspelling. Wie is het met mij eens??
|
Argentinië wordt ontzettend overschat. Die zijn zeker niet gelijkwaardig aan Barzilië en Spanje, en ook niet aan Nederland, Engeland en Duitsland vind ik. Zijn mensen de kwalificatiereeks van Argentinië nu al weer vergeten?
Een overwinning op een WK komt niet tot stand zonder dat het volk erachter staat. Ik heb vertrouwen in Oranje. |
![]() |
||
Citaat:
Nederland kan ook prima samenspelen. Qua collectief is het misschien minder dan Duitsland, indiviueel is het veel beter. Het is maar wat je belangrijk vindt. |
![]() |
||
Citaat:
simpel voorbeeld dan heb je die actie van elia gezien? helemaal vanaf links middenveld naar linksvoor naar binnen komen? hij had een heleboel afspeelmogelijkheden. maar nee hij wilde per se zelf (en dat ging ook goed). tegen goede teams gaat dat echter niet. dan moet je als collectief voetballen en heb je niks aan die ego aanvallers die alles zelf willen doen. |
![]() |
||
Citaat:
Robben, Sneijder, Van der Vaart of Van Persie zouden stuk voor stuk dé bepalende speler zijn bij Duitsland. De mindere goden van Nederland zouden bij Duitsland gewoon een basisplaats kunnen krijgen. Volgens mij benijden de Duitsers ons meer dan wij hen, of zouden dat moeten doen in ieder geval. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wie wint het WK? Frankrijk | 14 | 08-11-2015 16:28 | |
Vrije tijd |
[WK] Finale: Nederland - Spanje Missy | 60 | 17-07-2010 21:36 | |
Vrije tijd |
WK cricket 2007 (West Indies) Supersuri | 29 | 30-04-2007 08:07 | |