Heb net na toch wel een heleboel maanden voor de tweede keer veet premiere koude wasstrips die van 6.99 gebruikt. Vorige keer had ik mijn armen + benen in juli 2009 gedaan en geen allergische reactie dus ik helemaal blij: IK KAN HARSEN

. Dus ik dacht die allergie test nogmaals is dus onnodig. Wel moet ik zeggen dat ik dit keer tijdens het harsen een soort licht branderige gevoel voelde + jeuk....en ben dus maar gestopt en in paniek naar de badkamer gerend..... en met koud water mijn benen afgespoeld.
Nu 20 minuutjes later lijkt alles in orde te zijn met mijn rechterbeen en zelfs de roodheid en lichte rode pukkels lijken weg te zijn

. Wel voelt het nog een beetje vreemd aan maar geen jeuk wel voelt mijn been nog een beetje warm.
MAAR KAN DIT ZOMAAR? Dat je het ene moment voor een product (haarverf, hars, creme etc) niet allergisch bent en na een tijdje plots ineens wel

Tja ik zal natuurlijk 24 uur moeten wachten voordat ik het zeker weet....maar toch zal maar net zo zijn dat ik na het slapen ineens een dikke been ofzo morgenochtend heb